יום שישי, 14 בינואר 2011

lip stain

אני מרגישה שקצת הזנחתי את הבלוג לאחרונה, אבל היו לי תירוצים טובים עם כמעט חודשיים בהם או שהקטנה חולה או שאני, ולעיתים שתינו במקביל. עכשיו אנחנו בריאות, אבל הכלב סובל מדלקת אוזניים. חורף, חורף, תגמר! (וכן, אני יודעת שהוא עוד לא ממש התחיל, אבל המחלות לא יודעות את זה)

על כל פנים, כבר הרבה זמן שאני מתזכרת את עצמי לכתוב את הביקורת הזו:

היות ועדין לא ניתן להשיג בארץ, הזמנתי מארה"ב אחרי קריאת ביקורות רבות על המוצר בשלל חברות את הMaybelline  New York : Color Sensational Lipstain:

אישית הזמנתי ארבעה גוונים, מצרפת  סווטצים, אבל המצלמה שלי גרועה כך שהצבעים לא משתקפים כראוי, שלא לדבר על כך שמעצלנות לא קמתי למראה ומרחתי "על עיוור", אתכן הסליחה:
wink of pink- ורוד אדמדם חזק למדי

cherry pop- אדום אדום ומלא נוכחות

touch of toffee- גוון חום-ורדרד טבעי ביותר, הוא הפייבוריט שלי ליום-יום

blushing- גוון ורדרד-סגלגל מחמיא



מבחינת אריזה ומראה המכתימים נראים כמו מרקרים, וגם הריח לוקח אותי לימי הגן עת התפנקתי במרקרים עם ריחות של פירות- ריח מלאכותי אבל סה"כ סביר עד נעים.

מבחינת כמות- 3 מ"ל, היות ואני משתמשת בהם רק חודש+ אין לי מושג לכמה זמן זה יחזיק, אבל אני כן יכולה לציין לשבח שהמוצר לא מראה סימני התייבשות

המריחה, מן הסתם, קלה מאד, הודות לאפליקטור המרקר, ונורא קל "לא לצאת מהקווים", מה שכן המריחה לא תמיד יוצאת אחידה מבחינת כמות החומר שיוצאת, שזה קצת מבאס, אך התוצאה המתקבלת יפה בעיניי- השפתיים מקבלות צבע  אך ללא כל מרקם שונה נראה לעין (בניגוד לשפתונים וגלוסים)

החיסרון העיקרי, בעיניי, הוא בעמידות, קיוויתי למוצר שיחזיק לאורך כל היום, אבל הצבע דוהה במהלך היום. מצד שני הוא דהה בצורה אחידה פחות או יותר, כך שגם זה משהו.
חיסרון נוסף טמון בעובדה שהם לא מתאימים לשימוש מקצועי עקב הקושי לשמור על ניקיון המוצר בין לקוחה ללקוחה.

לשימוש עצמי אני ממליצה, אבל לצערי למזוודה הם לא יכנסו

תגובה 1:

  1. היי שוב טל.
    להגיד לך את האמת, לא הצלחתי להתאהב במוצרים הללו. אמנם הם סטיין וזה מה שהם אמורים לעשות, אבל משום מה הייתה לי ציפייה למראה יותר אטום ומכסה את הגוון הטבעי של השפתיים..
    תודה על הפוסט!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...