יום חמישי, 13 בינואר 2011

Bbeauty פותחים את 2011

באירוע מאפרים שווה במיוחד בשיתוף עם רבלון הכולל כיתת אומן עם המאפר ערן פאל.

זה לא האירוע הראשון בו משתפים פעולה פורטל BBEAUTY וחברת רבלון, בשנה שעברה הם הביאו את ג'וצי ווסטמן, והשנה הם הלכו על מאפר-על תוצרת הארץ, ואנחנו הרי מעודדים פטריוטיות בבלוג הזה, אז הם כבר מקבלים 2 נקודות מראש.
חוץ מזה, ואני אסתכן בכך שאשמע קצת מתנשאת, אני מתבאסת מהתרגום הסימולטני הנלווה לכיתות אומן מחו"ל; זה מזכיר לי פעם שצפיתי במחזה פנטום האופרה בניו יורק וישב מאחורי זוג ישראלים שככל הנראה לא ממש ידע אנגלית ו"תרגם" זה לזה את ההצגה, כולל תרגום של המחוות (לא ישבנו קרוב במיוחד): "את יודעת, מאמי, אנחנו לא יכולים לראות את זה מפה, אבל כשהוא הוריד את המסכה זה היה קטע מפחיד" והיא בתגובה, וללא כל ציניות: "אמאל'ה!!!"

האירוע, כמו קודמיו, פתוח למאפרים ותלמידי איפור ומותנה בהרשמה מראש ותשלום של 150 ש"ח, וכולל בופה שווה וכשר. אבל לא רק בשביל האוכל שווה להגיע כבר עם פתיחת הדלתות ולא רק לכיתת אומן עצמה, אחד הדברים הכי מהנים בכנסים הללו זה המפגש עם חברות קולגות.

בכנס יהיו גם מבצעים, ואני מקווה שהחברה תציע מבצעים משתלמים יותר מאלה שמוצעים לנו על בסיס קבוע ברשתות הפארם (אם כי למען הכנות עלי להודות שסביר להניח שזה לא יהיה פשוט), כך או כך אני מאמינה שדוכני המכירה יהיו מלאים, בייחוד כי מובטח לנו השקה של מוצרים חדשים, ומוצרי איפור חדשים, ממש כמו מנה חדשה במסעדה אהובה זה משהו שחייבים לנסות

בין המומלצים שלי במוצרי רבלון: מייק אפ קולורסטיי, מסקרה פביולש, שפתונים עמידים קולורסטיי ועט התיקונים המופלא

נתראה שם!

כל הפרטים בלינק הבא

תגובה 1:

  1. אחרי אירוע "ביוטי סיטי" בשנה שעברה, שהיה מאכזב לטעמי, אני נותנת השנה עוד צ'אנס לאירוע דומה. מקווה שהשנה הפיקו את הלקחים הרבים מהשנה שעברה. נתראה שם!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...