יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

יצרני איפור, לתשומת לבכם

התלוננתי פה לא מעט על משקל תיק האיפור שלי, וחלקתי עמכם שאני מחפשת כל הזמן דרכים להקל על המשקל ואריזות יעילות יותר. אז הנה כמה הצעות ייעול לאריזות שיקלו על חיי המאפרת הממוצעת (וגם הלא ממוצעת בכלל) ולא פחות חשוב- על גבה.

 1. מייק אפים: מרבית המייק אפים מגיעים באריזות זכוכית, חלקם עם משאבה (שלרוב מוציאה יותר חומר ממה שצריך או נתקעת באמצע) וחלקם מצריכים ספטולה כדי להוציא חומר. כך או כך מדובר בשיטה לא ממש חסכונית, לא תמיד היגיינית ובטח ובטח לא קלה כשצריך לסחוב מספר לא מבוטל של בקבוקונים.
מה אני מציעה? בבקבוקונים מפלסטיק עם טפטפת- קל יותר, חסכוני יותר והרבה יותר סטרילי

Airbase foundation
2. אודמים עמידים: עד כה כל השפתונים העמידים שנתקלתי בהם הגיעו ב"אריזת גלוס" עם מברשת (ולרוב עם צד נוסף- גלוס שקוף או באלם לשפתיים). שוב מבחינה היגיינית מאד לא פשוט להשתמש במוצר, מה שלצערי מביא מאפרות רבות לאפר ישירות מהמיכל עם המברשת המקורית (מי רצה הרפס ולא קיבל?!) ומעבר לכך- לרוב נשאר המון חומר מבוזבז במיכל שנזרק לפח.
הפתרון? שפורפרת לחיצה שמאפשרת להוציא כמות מדודה ולא חושפת את יתרת החומר לאוויר (ולבקטריות).
OCC Lip Tars
3. פלטות מגנטיות: ורצוי פשוט משטח חלק שבו ניתן להכניס מגוון צלליות בכל מיני גדלים. נכון, זה כבר קיים, ובעיצובים מקסימים אבל לרוב במחירים מופקעים למדי . ואם כבר עסקתי בנושא, ח"ח על אריזות הפאן שחוסכות לנו זמן על דיפוטינג וערמות פלסטיק מהסביבה (חוץ מMAC שם רבות רוכשות צלליות באריזה כדי לדפט ולהנות מה-BACK TO MAC)

Z Palette
4. צלליות אבקה באריזות קטנות: אומרים שדברים טובים באים באריזות קטנות, וכשמדובר בגב שלי אני נוטה להסכים. גם ככה אפילו למאפרות עסוקות מאד לוקח זמן רב לסיים קופסית של צללית אבקה, למה לא להציע כמות קטנה יותר (ומחיר נמוך יותר בהתאם)?כך גם אפשר להחזיק מבחר הרבה יותר גדול של צבעים מבלי לסחוב תיק נוסף. ואם כבר אז לשים את הצלליות באריזות מתברגות (עם סיפטר כמובן).

וכמובן דרוש גם תיק חלומות שישמור על הטמפרטורה של המוצרים (חיוני במיוחד במזג אוויר הנוראי השורר בארצנו רוב ימות השנה ואנשים אחרים קוראים לו קיץ), יהיה בעל כתפיות לנשיאה בגב כמו של תיקי טיולים משובחים (מה שמחלק את המשקל נכון יותר ומאפשר לסחוב משקל כבד בלי לחוש בו), עם ידית נשלפת וגלגלים כמו טרולי (אבל יעיל), עם חלוקה נוחה, מקום לכל הדרוש, בד חסין כתמים וכמובן- שיקי.

מה, אני מגזימה?!



5 תגובות:

  1. לגבי המייק אפים- לגמרי!
    אבל לגבי הגלוסים- אני לא ממש מסכימה. כבר קרו לי כמה וכמה מקרים של גלוסים בטיובות לחיצות שפשוט התפוצצו לי בתוך נרתיק הגלוסים וכולו וכל שאר הגלוסים כמובן נטפו גלוס דביק. מה גם, שנאלצתי כמובן לזרוק את הגלוסים המפוצצים וחבל... צריך להמציא איזו טיובה כזאת שגם תהיה חזקה מספיק בכדי לא להתפוצץ! 

    השבמחק
  2. האמת אחותי שיחקת אותה, בקבוקון עם טפטפת למייקאפ זה רעיון גאוני. אני משתמשת במייקאפ יקר מאוד ומרוצה ממנו אבל המשאבה מעצבנת ותמיד פולטת הרבה יותר חומר משצריך. אולי זו גם הכוונה של היצרן... הרי הכל מחושב בעסקים.

    השבמחק
  3. שלומית, מקבלת את ההערה, הטיובות חייבות להיות חזקות :)

    ותודה לכולן

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...