יום שישי, 28 במאי 2010

דברים טובים באים באריזות קטנות

לחברת FYRINNAE נחשפתי דרך פורום בינ"ל שאני חברה בו, והמאפרים בו לא הפסיקו לשבח את הצלליות. הרבה זמן דחיתי את הקנייה כי לא הצלחתי לבחור גוונים, ובסוף לפני כמה חודשים (ושנה פלוס אחרי שקיבלתי את הלינק לאתר) גם הזמנתי 12 גוונים: 11 דוגמיות וצללית אחת בגודל מלא. כשקיבלתי את החבילה הופתעתי לגלות עוד שתי דוגמיות מתנה. אני יודעת שאומרים ששונא מתנות יחיה, אבל אוהב מתנות חי טוב יותר :)

האתר מאד ידידותי למשתמש, המחירים אטרקטיביים, יש סווטצים של כל צללית וחלוקה לפי מרקמים, משפחות צבעים וכו', ובנוסף והמשלוח נע בין זול מאד לחינם.

אני צלמת גרועה (נדמה לי שכבר הבנתם את זה), והצלליות אומנם הונחו בטפיחות אך ללא כל בסיס, כך שהצבעים ממש לא משקפים את המציאות לצערי, ואפילו עושים עוול לחלקם.  הסווטצים באתר יותר מדוייקים, ובהחלט שווה להכנס ולהסתכל גם שם (ולהזמין) אבל בכל זאת:

התמונה המקורית, הגוונים לא מדוייקים:
אחרי התאמות תאורה קלות בפוטושופ:

משמאל לימין:
SNOW WHITE- שחור מאט
KURONEKO- שחור עם נצנצים כסופים
NECROMANTIC- שחור כחול-טורקיז
JAGUAR גוון חדש שקיבלתי במתנה
ARCANE MAGIC ARCHMAGE- שחור ירוק מעניין
DOKKALFAR- שחור ירוק מעט שונה
KUNG PAO- חום פחם
ATOMIC AFTERGLOW- אפור כסוף
GRIFFONRIDER גוון חדש שקיבלתי במתנה
TYR- שחור זהוב. באתר הוא נראה שהוב לגמרי, על היד הוא נראה יותר שחור

ישנן עוד ארבע צלליות על גוונים שונים של סגול שאני מאד אוהבת, אבל לאור הצילומים המאד לאמ וצלחים הצלחתי לוותר על צילום עצמי
שמותיהן:
MERLOT- סגול בורגנדי
FYRE&ICE סגול חציל מנצנץ
KARASU-  סגול חציל עמוק
CHANGELING סגול חציל מנצנץ

בגדול אני די מצטערת שהזמנתי את הכמות המלאה, המחיר אומנם מאד אטרקטיבי ביחס לכמות, אבל בתכלס, גם בשימוש מקצועי לוקח לי ה-מ-ו-ן זמן לסיים צלליות אבקה, ולרוב הן נשפכות ורק כך "נגמרות". מעבר לכך הם בהחלט ממלאים את הקופסית בנדיבות מה שמביא לכך שבכל פתיחה אני וכל האזור מתלכלכים (ועל זה נאמר, צרות של עשירים).

ואחרי שמילאתי את חובותי לעדה:
הגוונים משגעים, העמידות מעולה (היד שלי נהייתה מאד אדומה משפשופים כשניסיתי להסיר את הגוונים)הם מייצרים הכל בעצמם ומתהדרים באידיאולוגיה ירוקה וידידותית לבע"ח שזה כאמור פלוס עצום בעיניי. את המחיר האטרקטיבי כבר ציינתי, ואני בהחלט יכולה לסכם שזה מוצר מנצח מבחינתי.
הנצנוץ עדין למדי במציאות כך שהאיפור לא הופך לפורימי אלא פשוט נוסף עומק לגוון

בקיצור קניה ממאד משתלמת, ואם לא הייתי במוד התייעלות הייתי עושה הזמנה נוספת של גוונים אחרים (אני עובדת על דחיית סיפוקים, סביר להניח שעוד כמה חודשים אבצע את הרכישה הזאת)

וכפיצוי על הסווטצים הגרועים אני מבטיחה לעלות מדריך מצולם עם הצלליות למראה מעושן, יש למה לחכות

לאתר

תגובה 1:

  1. I constantly spent my half аn houг to read this
    webpagе's articles daily along with a cup of coffee.

    Also visit my web blog ... sound healing
    My web site craniosacral therapists

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...