יום שני, 24 במאי 2010

מועדון הלקוחות שלי


כבר הזהרתי שבין תופעות הלוואי הרבות של ההריון יש גם טפשת הריון, ורק הבוקר נפל לי האסימון שלא כל קוראי הבלוג נמצאים אצלי בפייסבוק...
ועל כן אני מפרסמת זאת גם כאן:

מה זה אומר בפועל? ההצטרפות למועדון הלקוחות מעניקה הנחה קבועה על השירותים שאני מציעה, ומבצעים בלעדיים שישלחו אליך בדוא"ל אחת לחודש (לכל היותר) בניוז לטר שלי, הכולל את המיטב מן הבלוג, קישורים לכתבות שלי שהתפרסמו, טיפים, המלצות על מוצרים, חשיפה ראשונה לעבודות חדשות וכו'
ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום ומעניקה מדי פעם גם הטבות בבתי עסק משיקים
וכמובן שבכל שלב אפשר להתחרט ולבטל (אבל למה לך?!)

ההצטרפות היא ע"י שליחת דוא"ל אלקטרוני עם הפרטים: שם, גיל, עיר מגורים, תאריך לידה ונישואים
ההגרלה תתקיים בתחילת יוני, אז שווה להזדרז :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...