יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

מתן בסתר

דוא"ל שקיבלתי היום הזכיר לי פוסט שמחכה כבר הרבה זמן להכתב. יש מי שעושה לעצמו יחסי ציבור על כל תרומה, ויש מי שנותן פשוט כדי לתת.
לשמחתי, היה לי העונג לפגוש שתי חברות,ישראליות,  ששייכות לסוג השני.
כפי שרובכן יודעות, פיתחתי קורס ייחודי לשיפור הדימוי העצמי של נערות, ובעיקר נערות בסיכון, ואותו אני מעבירה, יחד עם הצוות המהמם של הסטודיו, בחמש השנים האחרונות בכל רחבי הארץ.
המצב של הנערות משתנה ממקום למקום, לא תמיד הקושי הוא כלכלי, לעיתים הוא קשר לאלימות במשפחה, לעיתים הוא על רקע דתי, לעיתים הוא מגבלות חברתיות ולעיתים פשוט חוסר זמינות מצד ההורים, והקורסים שלנו מותאמים בתכנים לסיטואציה הייחודית לכל קבוצה וקבוצה.

כאשר אני מגיעה לקבוצה שבה המצוקה נובעת גם מהפן הכלכלי, אני לרוב משתדלת לארגן עבור הנערות צ'ופר לסוף הקורס בדמות מוצרי איפור. הזדמנות להשאיר אותן עם טעם מתוק בפה, ועבורן הזדמנות להתפנק במוצרים שלרוב אין לא באמת יכולות להרשות לעצמן לקנות.

כאשר נתקלתי בקבוצה כזאת בסוף שנה שעברה, מיהרתי לפנות לכל חברות היח"צ עימן אני בקשר ולבקש שיפנו לחברות הקוסמטיקה ויבקשו תרומה עבור הנערות. מדובר בקבוצה של חמש-עשרה נערות, ואני הייתי שמחה להסתפק גם בדוגמיות, העיקר להעניק להן מתנה קטנה ולשמח אותן. אומנם מרבית, אם לא כל היח"צנים מיהרו להביע את התלהבותם והערכתם לנושא, בפועל זה לא התרגם לנכונות לתרומה מאף אחת מהחברות הגדולות.

ואז פניתי לסופר פארם, שעברו לעשות לעצמם את יחסי הציבור, ושאלתי אם יסכימו לתרום, וכמה ימים לאחר מכן כבר חיכתה לי חבילה בדואר עם לקים של מותג הבית של סופר פארם- LIFE. עברו עוד שבוע-שבועיים ועדיין אף חברה אחרת לא הביעה נכונות לתרום, ואז קיבלתי מחברת ביוטי קר תווי קניה, מתוך כוונה שאתנסה במוצרי החברה כרצוני ואכתוב עליהם את התרשמותי.

מהכרות קודמת עם החברה (ביוטי קר תרמו לקבוצה אחרת שלי לפני שנים ובנדיבות יוצאת דופן), החלטתי לקחת את התווים ולקנות בהם עפרונות עיניים שחורים עבור כל הנערות, מתוך הבנה שזה מוצר שנחשב לבסיסי יחסית, מאפשר להדגיש את העיניים בקלות, ואף עדיף שיהיה לכל נערה משלה בשל החשש מהדבקות בדלקות עיניים כאשר הן חולקות ביניהן את האיפור שלהן ביום-יום.

אז קודם כל תודה, לביוטי קר ולסופר פארם על הנדיבות, שמחתן את הבנות עד מאד.

ואציין גם שאת הלקים של LIFE אני מאד אוהבת (תמורה מצויינת למחיר, בעיקר בהתחשב בכך שממילא אף לא לק מחזיק עלי יותר מיומיים), ושכשפגשתי את הנערות בשנית הן סיפרו בהתלהבות על העפרון האיכותי שקיבלו, אז כנראה שממש הצליח לביוטי קר :)

צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, ועל כן אני מרשה לעצמי לנצל את הפוסט כדי לשבח את שתי החברות, ולבקש מכן להעדיף מוצרים שלהן בקניית הקוסמטיקה הבאה שלכן. אם אתן זקוקות להמלצות אתן יכולות ללחוץ על החיפוש בבלוג ולחפש פוסטים קודמים על מה כדאי בכל חברה (וכבר יכולה להגיד לכן שקיבלתי פלטה מהממת מLIFE שפוסט יכתב עליה בהקדם), או פשוט לכתוב פה בתגובות ואמליץ לכן

2 תגובות:

  1. המקום שאת מתנדבת ללמד לאפר זה במקרה "הפוך על הפוך" של עמותת עלם?

    השבמחק
  2. המקום שאת מתנדבת ללמד לאפר זה במקרה "הפוך על הפוך" של עמותת עלם?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...