יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

מבצע חורף לכלות- אל תחמיצו!

אני לא רוצה שתפספסו את מבצע החורף השווה של הסטודיו שלנו, ועל כן אני מזכירה לכן שוב שמי שמתחתנת בחודשים נובמבר עד פברואר יכולה להנות מ200 שח הנחה על חבילת איפור ושיער ע"י צוות הסטודיו.
מבצע איפור ושיער לכלות

את מחירון השירותים המלא אתן יכולות למצוא באתר, כי אנחנו מאמינות בשקיפות מלאה; לבחור מאפרת ומסרקת לחתונה זה הרי לא לקנות חולצה בשוק,אתן  משקיעות בזה מחשבה, בוחרות את אשת המקצוע המתאימה לכן ביותר, וגם התקציב שהגדרתן לעצמכן זה שיקול.

והיות ונשאלתי הרבה לאחרונה, הרשו לי לספר לכן מעט על צוות הסטודיו:
הצוות המקסים שלנו מורכב משלוש מאפרות-מסרקות מוכשרות, נעימות, דייקניות ומהממות.
בחרתי אותן בפינצטה מתוך הבנה שהעבודה שלהן משקפת את הסטודיו, וידיעה שלקוחות הסטודיו מצפות לא רק לאיפור ותסרוקת עמידים, מחמיאים ומקצועיים אלא גם לשירות מעולה.
לכולן ניסיון של שנים באיפור ושיער, קו שתואם את רוח הסטודיו (LESS IS MORE), והרבה רצון להוציא אותך, הכלה, יפהפיה ביום החתונה, ועדיין לאפשר לך (ולחתן) לזהות את עצמך בראי.

אם אתן עוקבות אחרי הבלוג הזה אתן בטח כבר יודעות שאני חולת שליטה, ונורא קשה לי לשחרר, ומהסיבה הזו דחיתי את הגדלת הסטודיו שוב ושוב, אך הבנתי שזה לא נכון למנוע מהלקוחות של הסטודיו לקבל את השירות שהן מבקשות רק בגלל שאני אחת, וזה עוד יותר לא נכון להעמיס על עצמי עבודה ברמה שעלולה ליצור עיכוב כלשהו בלו"ז של לקוחה.
אז בררתי בפינצטה, בחנתי, לימדתי, הכשרתי- ושחררתי לעולם :)

ואני יכולה לומר בבטחון מלא שהביקורות מהלקוחות מהללות, כך למשל אורנית, אחת מכלות הסטודיו שלנו שאופרה וסורקה ע"י תמי כתבה עליה:

אז למה את מחכה? מתחתנת בחורף? צרי קשר עוד היום לתיאום ניסיון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...