יום שני, 19 במאי 2014

דבר והיפוכו

לפני חודש הוזמנתי לאירוע מאפרים של אנטונים בשיתוף עם BBEAUTY, אליו הגיעה מקימת המותג אנטונים היישר מארה"ב- ואלרי ג'יראו.
על המותג כבר כתבתי כאן בעבר- מותג סופר ערכי, ויגן פרנדלי, אורגני, אקולוגי וגם, חשוב לא פחות ואולי אפילו יותר- ממש איכותי.
האירוע התרחש הפעם לרגל הגעתם של מוצרי האיפור של החברה, שבארץ נודעה עד כה בעיקר בזכות מברשותיה, אבל את ההכרות שלי עם מוצרי האיפור זכיתי לעשות כבר לפני כמה שנים, כשחברתי, המאפרת שרון לוסטיג, התוודעה לחברה בזמן ביקורה בארה"ב והוציאה לי את העיניים עם הסמקים המהממים שלהם.

באירוע עצמו התוודעתי, בזמן ההדגמה, למייק אפ פודרה ההורס שלהם, שנותן לעור כיסוי יפה ומראה סופר טבעי וזוהר.
הגישה האמריקאית לאיפור דומה מאז לזו שלי ושמה את מירב הדגש על עור פנים קורן ואחיד, בניגוד לסגנון האיפור הערבי שהשפעותיו ניכרות גם בארץ זו הדגש מושם על העיניים. ואלרי הדגימה איפור פשוטים לכאורה, שגדלותם בפשטותם- בעור שנראה מעולה, בטריקים הקטנים והכאילו יומיומיים להדגשה מחמיאה לעיניים, ובתוצאה הסופית שנראית קלילה ונונשלנטית ועדיין סופר מחמיאה
ואלרי במרכז עם שתי המודליסטיות 
את התמונות המלאות מהאירוע תוכלו לראות באלבום בפייסבוק ואני בהחלט ממליצה להעיף מבט במוצרים החדשים הזמינים גם באתר הישראלי של החברה וגם בנקודות נבחרות (פרטים נוספים באתר)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...