יום שני, 28 במאי 2012

Decleor

כשהעור שלי עדין רווי וריחני אני רוצה לשתף אתכן בטיפול הפנים המפנק שקיבלתי היום מדקלאור. את הטיפול קיבלתי היות ואני "לקוחה מועדפת" בסניף בו אני נוהגת לקנות, ולא בזכות הבלוג (עליו הדיילת כלל לא יודעת).
מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שעד לאחרונה הייתי גרופית של אסתי לאודר, אבל לאור הפרסומים על כך שהם מבצעים ניסויים בבע"ח (ובבלוגים זרים אף קראתי שמתגבשת נגדם תביעה על הטעיה בארה"ב) חיפשתי חברה חלופית לטיפוח הפנים שלי.




את דקלאור בחרתי אחרי שוידאתי שהם אינם מבצעים ניסויים, ועל האידיאולוגיה שלהם אתן יכולות לקרוא בעצמכן:

Our Commitment To Nature

DECLÉOR follows an ethical approach

  • Consideration of industrial and environmental constraints
  • Support for traditional production channels for our ingredients (Rosewood, Argan oil)
  • Ingredients selected with the greatest consideration for others and the environment
  • No animal testing

DECLÉOR gives priority to Natural Raw Material

  • No animal extracts
  • Reduced use of silicones
  • Reduced use of synthetic colorants
  • Minimal use of ethanol – used only when it is really necessary and in much lower concentrations than the authorized amount

DECLÉOR uses the minimum amount of preservatives

  • We only use preservatives authorized worldwide and that are known to be secure for the skin
  • Minimal use of Parabens and Phenoxyethanol (we use considerably less than the maximum authorized quantity) thanks to the use of high quality natural ingredients such as Essential Oils which aid in preservation of products

התחלתי את ההתנסות עימם עם קיט מאד משתלם (שלפחות בסניף שלי עדין מוצע תמורת 200 שח בלבד) הכולל קרם לחות ומסכה מתקלפת למראה זוהר, ודוגמיות לבאלם וסרום. על המוצרים הללו אכתוב בהרחבה בהזדמנות אחרת.

הגעתי בשעה שנקבעה לי, רק כדי לגלות שהמטפלת מתעכבת, ולאחר המתנה של קרוב לשעה נכנסתי לטיפול. לא לפני שנחשפתי לדין ודברים לא נעימים בין המטפלת לדיילת היופי המקסימה שממנה אני קונה באופן קבוע. סיבת הויכוח- המטפלת ציפתה שהדיילת תבהיר לכל המוזמנות (בדיעבד!) שהן מצופות לרכוש לאחר הטיפול, ואילו הדיילת התעקשה, ובצדק לטעמי, כי הטיפול הוא פינוק ללקוחות שממילא קונות הרבה, ואין צורך לחייבן לרכוש דוקא עכשיו.

השתדלתי לדחוק את הרושם הראשוני הרע הזה הצידה כשנכנסתי לחדרון הטיפולים, ואכן הטיפול עצמו היה מאד מהנה ומפנק. היא התחילה עם ניקוי הפנים, עברה למסכת חימר מעולה שממש הרגשתי עובדת, ולאחריה מסכת לחות עשירה (והנה טיפ: להניח בד חמים מעל המסכה לכמה דקות כדי לזרז את הספיחה או לישון עימה כל הלילה). לאחר שניקתה את שאריות המסכה מרחה לי סרום ולחות, תוך כדי עיסוי נעים וממריץ של עור הפנים.

תוך כדי טיפול היא סיפקה לי המון מידע אינפורמטיבי על המוצרים ועל התועלות שלהם, וכך גיליתי שלמוצרים יש אפקט מבהיר ומאיר, דבר שנוכחתי בו במו עיניי מיד לאחר הטיפול. מבט מהיר במראה חשף עור קורן שאכן נראה בהיר יותר מבד"כ (כנראה תודות להסרת התאים המתים בתחילת הטיפול).

בסוף הטיפול כמובן שהתפתתי לרכישה, חצי מתוך רצון חצי מתוך אי נעימות מול הלחץ, אני מתנחמת בכך שלפחות יש הנחה יפה עכשיו על כל המוצרים, ושאני תמיד יכולה להתחרט ולהחזיר את המוצרים.
חייבת להודות שאני הרבה יותר מתחברת לגישה של דיילת היופי הקבועה, שמציגה את המוצרים, נותנת דוגמיות להתנסות ואינה "דוחפת". כך כשאני קונה אני קונה בלב שלם וללא חרטות ולא מרגישה כאילו אנסו אותי לבצע רכישה מיותרת.

ומה רכשתי? את מסכת החימר המעולה (ועכשיו תוך כדי כתיבת הפוסט, גיליתי אותה במבצע און ליין, כך שכנראה אחזיר אותה וארכוש ברשת) וסט נוסף של מוצרים הכולל קרם לחות (אותו קרם מהטיפול), קרם לניקוי הפנים, ושוב דוגמית של הסרום והבאלם (הבאלם הזה... לגמרי מגיע לו פוסט נפרד, מוצר פלאים).

את הקיטים הרבה יותר שווה לקנות בארץ, המחירים ברשץ מגיעים לפי 2 ויותר מהמחיר שהם נמכרים כאן, אז שווה לבדוק לפני הרכישה

ובשורה התחתונה? חברה טובה, מוצרים מעולים, דיילת נהדרת, ורק חבל שהם לא מצדדים בגישה שזהו צ'ופר ללקוחות הקבועות במקום להשתמש בזה כניסיון מכירה אגרסיבי. סביר להניח שכך או כך הייתי חוזרת לאט לאט לרכוש את כל המוצרים, אבל בתחושה הרבה יותר טובה.

3 תגובות:

  1. תודה על העדכון! מאיזה אתר את ממליצה לקנות את מסכת החימר?

    השבמחק
  2. תודה שוב, אני אבדוק אותם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...