יום שבת, 24 בספטמבר 2011

MAC ME OVER take 2

אז אומנם כבר כתבתי על הקולקציה הנוכחית של מאק, MAC ME OVER, אבל הפעם אני רוצה לשתף אתכן ברשמיי מההשקה הרשמית של הקולקציה.
האמת שציפיתי למשהו הרבה יותר קטן ואינטימי, כמו מה שהיה בהשקה של קולקציית WONDER WOMAN, והופתעתי למצוא באמצע קניון רמת אביב מתחם סגור, עם סלקטורית עם רשימות מוזמנים, DJ, בר, מלצרים מסתובבים והמון המון אנשים.
האטרקציה העיקרית היתה מתחם המייק אובר שאפשר לכל המוזמנים ליהנות ממיני-מייקאובר שכלל עיצוב שיער (פן או בייביליס) איפור ממאפרות מאק (שמשיחה קצרה עימן מסתבר שהובאו מסניפים שונים ברחבי הארץ) וצילום מקצועי. למרות שאני לא אוהבת שנוגעים בי, התגברתי על עצמי לטובת פוסט זה, והפקדתי את ראשי ופניי בידיהם של המומחים.

התחלנו בשיער, ומכיוון שאני חלקת שיער בשגרה בחרתי בבייביליס:

תמונה באדיבות קורין, ריסים ורסיסים

לאחר מכן הורדתי את האיפור שליווה אותי משעות הבוקר המוקדמות (היה זה יום ארוך במיוחד וההשקה היתה בתשע בערב, שעה שבה אני רגילה להיות בבית עם הקטנה ולהתכונן לשינה) ונתתי יד חופשית למאפרת לעשות כרצונה
היא בחרה לאפר אותי בגווני ירוק, מרביעיית הצלליות הדרמטיות, ולאחר ניסיון של שפתון בהיר, בחרה למרוח לשפתיי את שפתון הREBEL ההורס, מעודן מעט בעזרת שפתון לחות שנמרח קודם ומנע מהשפתון להראות במלוא הדרו ופיגמנטו.

EYE CHART
ולבסוף ניגשתי לצילום, החלק ממנו הכי חששתי, אבל גיליתי שנפלתי על צלם מקסים (וצר לי שאינני יודעת את שמו כדי לפרגן לו כראוי) הוא הבחין בחוסר הנוחות שלי ודאג שיעלם. והתוצאה לפניכם:

מצטערת על איכות התמונה, זה צילום שלה
כמי שתמיד מתאפרת בגוונים טבעיים וכמעט ואינה מדגישה את השפתיים היה לי מוזר לראות את עצמי פתאום באיפור "כבד", ובדיקה מדוקדקת של האיפור עצמו מעט אכזבה אותי- אומנם המייק אפ-פודרה שהמאפרת בחרה להשתמש בו היה מוצלח והעניק לי כיסוי קליל כמו שאני אוהבת, אבל איפור העיניים לא היה מוקפד וסימטרי כפי שציפית, כנראה כתוצאה מהלחץ שהיה במקום, שכן רבים רצו לזכות במהפך, אבל בגוון של השפתון ממש התאהבתי, ולא רק אני.

3 תגובות:

  1. אני מניחה שאי אפשר באמת לעבור מייק אובר מקצועי בכזה לחץ כשיש אחרייך בטח עוד איזה 100 בנות בתור ;)
    אבל הייתי שמחה לנסות דבר כזה, אפילו בשביל החוויה ובשביל לראות איך מישהו אחר היה בוחר לאפר אותי [מעניין עד כמה זה היה שונה מהבחירות שלי ביומיום]

    השבמחק
  2. גם לי הספרית הזו עשתה בייביליס!
    אני הגעתי בשעה מוקדמת יותר, לא להשקה אלא ספייציפית למייקאובר, אז למזלי נחסך ממני הלחץ :)
    זו באמת חוויה נחמדה, וכמוך די חששתי מכך שמישהו יגע לי בפנים בצורה כזו, אבל ברגע שמתרגלים זה ממש היה נחמד!

    המייקאובר שלי:
    http://mybeautyinbloom.blogspot.com/2011/09/my-mac-me-over-makeover.html

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...