יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

MAC ME OVER

אז באיחור אופנתי גם אני מתיישבת לכתוב על הקולקציה החדשה והכה-מדוברת של MAC


למי שלא חי בבלוגיספרה אספר שלפני כמעט שנה ערכו בMAC תחרות אינטרנטית בה אנשים התבקשו לכתוב מדוע דווקא להם מגיע מייק אובר (מהפך), מתוך כל המשתתפים נבחרו שישה אנשים אשר מבטאים את המוטו של החברה, הם בני גזעים שונים, מינים שונים וגילאים שונים (ולמתקשים: MAC פונה אל כולם).


השישה האלה הם בעצם הפנים של קולקצית הסתו של החברה:


בניגוד לרוב הקולגות שלי, לא ממש התחברתי לכל הלוקים, כנראה שעמוק בפנים אני הרבה יותר בורגנית משחשבתי, ונמשכת דוקא למראות ה"לבישים" יותר מאשר לאלה שהם  EDGY
מאד התחברתי ללוק של הראשונה מימין בשלשה הראשונה והאמצעית בשלשה השניה. את האיפור אהבתי בכל הלוקים, אבל כנראה שעקב התסביכים שלי עם השיער שלי ושינויים בשיער קשה לי יותר עם השינויים שעשו לנשים בשלשה השניה. ואת שני הלוקים האחרונים בשלשה הראשונה בכלל אהבתי, אבל הם פשוט לא לבישים בטירוף. יצא לי קצת מבולבל אבל אני מקווה שהבנתן


הקולקציה מחולקת לשלושה חלקים, בהתאם ללוקים שהם יוצרים: גוני ניוד וורוד האהובים על מאפרי החברה,  גווני העונה הטרנדיים ולבסוף גווני קרח קרירים.






הקולקציה עשירה בטירוף, והמבחר עלול להיות קצת מבלבל. מתמונות שראיתי (להתנסות אני הולכת ברביעי) יש כמה צלליות ושפתונים שאני בהחלט חומדת, וגם יש לי יומולדת אוטוטו (Hint hint)
להתנסות קיבלתי שני מוצרים, את השפתון ההורס prince noir ואת הshadestick  בגוון tundra
לשם שינוי גם השקעתי בסווטצים

מתנצלת על איכות התמונה והמריחה המרושלת


ומה דעתי על המוצרים? ובכן כמו שכבר ציינתי השפתון הורס! המרקם שלו לחותי ונעים והצבע, גם אם הרבה יותר מדי נועז בשבילי (המראה הערפדי אומנם הולם את צבע העור שלי אבל לא את האישיות) הוא פשוט מושלם להפקות ואני כבר מחכה בקוצר רוח להשתמש בו. מה שכן, שמתי לב בצילום שעם פלאש הגוון הוא  הרבה יותר בורדו מאשר באור רגיל, אז הוא נראה יותר חצילי וכהה.

השיידסטיק בגוון אפור-כסוף עם ברק ניכר, ומהווה בסיס מצויין לצלליות. הוא נמרח בקלות יחסית לצלליות קרם בסטיק והפיגמנט שלו עשיר. מה שכן אצלי ספציפית יש פאק שאינני יודעת אם הוא גם בשאר או שעקב טלטלות הדואר החיבור אצלי התרופף, והמקל פשוט נופל החוצה מהמיכל שלו אם אני מחזיקה אותו הפוך.

ברביעי אהיה בהשקה הרשמית ואחזור עם עוד רשמים (אני חומדת את הקולקציה של הניודז בעיקר)

אגב הקולקציה כבר נמצאת בחנויות, וכמו כל קולקציה מוגבלת כדאי להזדרז. ואם תגיעו לרמת אביב תוכלו גם לעבור מהפך בעצמכן הכולל איפור ושיער וצילום מקצועי. רק תבטיחו שתשלחו לי תמונות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...