יום שני, 19 בספטמבר 2011

Idealist even skintone illuminator

את הרומן של עם אסתי לאודר התחלתי קצת לפני גיל 14, כשגנבתי לאחותי הגדולה את השפתון שלה, בגוון שהיה די דומה לגוון הטבעי של השפתיים שלי, אבל גרם לי להרגיש מאד גדולה ובוגרת כשמרחתי אותו. הייתי מורחת אותו לפני הצגות (אז עוד טיפחתי חלום להיות שחקנית תאטרון) ומרגישה הרבה יותר יפה.
מאז אני שומרת נאמנות למותג, אולי בגלל שזו חברה שהוקמה ע"י אשה, אולי בגלל שזו חברה יהודית, אולי בגלל המדיניות שלהם בנוגע לניסויים בבע"ח ואולי פשוט כי אסתי היתה הראשונה שלי, ותמיד יש פינה חמה בלב לראשונים.
כך או כך מרבית מוצרי הטיפוח והאיפור שנמצאים בתיק האישי שלי הם של אסתי לאודר,ואפילו התיק עצמו שלה, לכן שמחתי מאד לקבל הזמנה לאירוע ההשקה של המוצר החדש Idealist even skintone illuminator



ומה מספרים עליו אצל אסתי?
האידיאליסט החדש (על המקורי אתן יכולות לקרוא כאן) פותח לאחר ארבע שנות מחקר על נשים ממוצא אתני שונה ומתיימר להראות תוצאות בטווח המיידי והארוך לאחר שבועיים של שימוש בלבד

Idealist Even Skintone Illuminator  - הינו סרום לפנים המתקן את  גוון העור, שכן  עם השנים גוון העור מאבד את הזוהר הנעורים  ואת ציבעו כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, פיגמנטציה בעקבות הריון וגנטיקה גרועה.
האידיאליסט החדש מתבסס על טכנולוגיה אופטית משולשת המעניקה אחידות גוון עור  ומרגיעה אדמומיות בעור.
את הסרום יש למרוח על עור פנים נקי בוקר וערב ומעליו קרם לחות ומקדם הגנה.
בחברה טוענים כי 62% מהנשים שהשתמשו במוצר גילו שיפור ניכר בגוון עורן תוך שבועיים בלבד!

המוצר הושק תחת קמפיין שסיסמתו "דמייני לעצמך שאין לך מה להסתיר", ואנחנו קיבלנו מראה עגולה על חוט עם הסלוגן הזה, גימיק חמוד בהחלט. ובכלל, את הקמפיין מלוות ארבע פרזנטוריות, ממוצאים אתנים שונים (פחות או יותר), מהממות כל אחת בדרכה, גם כן כחלק מהאני-מאמין של אסתי לאודר לפיו כולנו יפות. *לצערי לא מצאתי תמונה של הרביעית, שדומה להפליא בעיניי לאמצעית בתווי הפנים רק עם שיער כהה יותר*

ובתכלס?
יש לו ריח ממש נעים לאידיאליסט החדש, וצבע זהבהב ומלא נצנצים קטנטנים שגורמים אכן לעור להראות  זוהר יותר, אבל באותה נשימה אני חייבת גם להזהיר את בעלות הנקבוביות הפתחות והשחורים שהאידיאליסט הזה, בניגוד למקורי, יעשה לכן לא טוב למראה העור וידגיש את הפגמים הללו.

הייתי ממש ילדה טובה, הקפדתי למרוח את האידיאליסט החדש במשך שבועיים בוקר וערב, ומעליו קרם לחות (ובבוקר גם קרם הגנה). צילמתי עבורכן תמונות של לפני ואחרי, ביום הראשון לשימוש (ה-1/9) וביום האחרון (ה-15/9), בשני המקרים לאחר מריחת הסרום וקרם הלחות, לפני מקדם הגנה.

עלי להודות כי בעין לא ראיתי שום שינוי, ועל כן גם חזרתי לאידיאליסט המקורי שמשאיר את העור חלק יותר למגע (האידיאליסט החדש מרגיש לי כאילו הוא יותר נספג לעומת המקורי). התבאסתי מהמחשבה שאסתי אהובתי הוציאה מוצר שלא עומד בהבטחות שלו, וניחמתי את עצמי בכך שאני  בכלל לא בטוחה שאני קהל היעד של המוצר: פני לא סובלות מאדמומיות, ההריון לא השאיר לי מזכרות על הפנים בדמות פיגמנטציה, ואת מיליוני הנמשים שיש לי אף מוצר קוסמטי לא מעלים.

עם זאת, עכשיו כשהגדלתי את התמונות אני שמה לב לשינוי בכהות של הנמשים שלי, ואפילו נדמה לי ששניים-שלשוה מהם התבהרו כד כדי נעלמו, אז אולי הוא בכל זאת עובד
מצרפת את תמונת המצח שלי כדי שתשפטו בעצמכן (אני פשוט לא חושבת שהעולם מוכן עדין לראות את פרצופי כשאני מתעוררת בבוקר ועל כן החיתוך)


התנסתן בו? אשמח לקרוא רשמים

13 תגובות:

  1. נראה לי שזה עובד עלייך.....
    בתמונה העליונה יש טיפה אדמומיות במצח שאין בתמונה התחתונה וזה באמת נראה בהיר יותר.
    אולי זה הרפלקטורים שיש בסרום הזה?
    כך או כך זה נראה טוב יותר...

    השבמחק
  2. תודה
    גם בפייסבוק כתבו לי את זה, כנראה שאני פשוט לא יכולה לראות את זה בעין כי השינוי הוא יומיומי. חזרתי אליו! לגמרי הצלחה!

    השבמחק
  3. מהתמונה נראה שזה עושה עבודה דיי יפה. אפשר למצוא את זה בכל הסופר פארמים וכו'? אני אחפש בעצמי אולי אנסה גם כן.

    השבמחק
  4. היי נעה
    תודה :)
    כן, בכל פארם, ובטח עכשיו בחגים גם יש מבצעים שווים
    קניה נעימה

    השבמחק
  5. במשך השנתיים האחרונות ניסיתי לא מעט מוצרים שניסו להעלים לי את כתמי השמש. נשמע שהמוצר באמת עובד גם אם אחרי שלושה שבועות יהיה שינוי, אהייה מרוצה.
    ובאשר לאסתי לאודר המוצרים שלהם תמיד ברמה מאוד מאוד גבוהה.

    השבמחק
  6. טוב שמעי, אני לא יודעת מה את רואה או לא אבל נראה באמת שמשהו השתנה בפנים ולטובה.. המצח נראה זוהר ועם הרבה פחות נמשים. בתור מנומשת בעצמי, שיכנעת לגמרי... אני מפנקת את עצמי במתנה לחג!!

    השבמחק
  7. פינוק נעים רומינה! אני באמת הייתי בשוק מהתמונות בעצמי. כנראה שאני לא מספיק מסתכלת במראה

    ואנונימית, ממליצה לך בחום לנסות, גם אני ניסיתי מוצרים אחרים בעבר ולא ראיתי שום שינוי. ואין על אסתי!

    השבמחק
  8. גם לי יש רומן עם אסתי לאודר...אני נאמנה לחברה שנים...אולי לא כמוך מגיל 14 אבל שנים, בכל אופן אני רואה שינוי אצלך בתמונות, זה ניראה כאילו זה נותן לך זוהר לפנים...וצריך לזכור שכדי לראות שינויים יותר משמעותיים ולמנוע נזקים עתידיים (עם כל מוצר) צריך להשקיע קצת יותר משבועיים..

    השבמחק
  9. אין על אסתי, כמו שאמרת! אני כבר קניתי לי אילומיניישן לפנים (ואגבף זה אחרי שראיתי את התמונות שלך... :) )

    השבמחק
  10. טוב, קראתי עוד כתבות על המוצרים, כי אני באמת מעוניינת לנסות אותם, אבל התמונות שלך הפילו אותי לריצפה, את חייבת לשלוח אותם לאסתי לאודר שיראו איזה יופי הם עושים...
    מדהים!!

    השבמחק
  11. באמת תמונות שגורמות לי להשתכנע, למרות שאני לא משתכנעת בקלות.. אני חושבת שאני גם אנסה.

    השבמחק
  12. הי טל, רואים בהחלט שינוי. גם לי יש נמשים והאילומיניישן הבהיר אותם. את מוזמנת לקרוא בבלוג שלי http://off-na.blogspot.com/search?updated-max=2011-09-27T10%3A52%3A00%2B03%3A00&max-results=1

    השבמחק
  13. היי אני בת 12 וחצי וכל כולי נמשים..זה טוב בשבילי?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...