יום חמישי, 16 ביוני 2011

שקוף

קיבלתי להתנסות את קרם ההגנה השקוף של לוריאל המגיע כשפריצר. הקרם הוא חלק מסדרת Solar Expertise שנועדה להעניק הגנה גבוהה מפני הקרניים המזיקות (UVA, UVB) ולסייע במניעת הזדקנות העור והפחתת הופעת כתמי השמש.

כמי שנמנית על הזן הנשרף בקלות אני משתדלת להמרח על בסיס יומיומי גם אם לא צפוייה לי שהיה ארוכה בשמש, כך שמאד שמחתי לנסות מוצר חדש. מדף המידע המצורף למדתי כי אומנם הכוויות האדומות הן תולדה של קרני הUVB, אך הסכנה האמיתית טמונה דוקא בקרניים שגורמות נזק בפנים ולא בחוץ, הUVA. האחרונות הן האחראיות על הזדקנות העור ועל הגדלת הסיכויים לחלות בסרטן. מסתבר שאומנם דברים טובים באים בשלשות, אבל דברים רעים באים בצמדים (קריוס ובקטוס מישהו?)

בסדרה ארבעה מוצרים שייחודים בקומפלקס סינון מוגבר מפני קרינת ה-UVA, וזאת בזכות ה- Mexoryl SX and XL שאין לי מושג מה זה אורמ אבל זה פטנט רשום של החברה.

כאמור אני קיבלתי את ספריי ההגנה השקוף, ולו SPF 30. כמובטח, הספריי מתייבש במהירות, אינו דיבק, וכמובן שקוף, וכמי שגדלה עם הסרחון הנלווה למוצרי ההגנה מהשמש (לפחות עד שאולטראסול יצאו עם המוס לילדים שמריח מעולה), אני שמחה לבשר שגם הריח נעים.
החיסרון במוצר  הוא גם היתרון: הקרם שקוף. מה שאומר שאומנם לא נשארים עם סימנים לבנים ולא מחמיאים, אבל גם נורא קל לפספס חלקים בגוף, כמו שקרה לי, ולגלות בבית פתאום שני עיגולים אדומים ושורפים במקומות משונים בגב.
הפתרון הוא לא להסתמך על ההתזה ולעבור עם הידיים על כל הגוף כדי להבטיח מריחה אחידה, אבל לעצלנית כמוני זה נורא מבאס

הספריי מכיל 200 מ"ל ונמכר ב80 ש"ח (חכו למבצעים של סוף הקיץ)

מזכירה,כתמיד, כי תאגיד לוריאל עדין מופיע ברשימות השחורות של ארגוני זכויות בעה"ח, וככל הנראה ישאר שם עד 2013, אז לא תהיה לרוב החברות ברירה אלא להתיישר לפי חוקי האיחוד האירופאי. עם זאת, נקודה לזכותם, הם החלוצים בתחום פיתוח העור המלאכותי עליו יוכלו לבצע ניסויים במקום על חיות חסרות ישע.

תגובה 1:

  1. אם נחכה למבצעים של סוף הקיץ, כבר לא נזדקק לו כל-כך...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...