יום רביעי, 20 באפריל 2011

איפור כלות

באחד מהפורומים הבינ"ל בהם אני חברה פתחה אתמול מאפרת כלות מאד מצליחה שרשור על יובש יצירתי בכל הנוגע לאיפור הכלות שלה, שכן כולן מעוניינות באותם שניים-שלושה לוקים על גווני החום-ורוד. רוב המאפרות הסכימו איתה, וסיפרו שאת היצירתיות הן מפתחות בצילומיםאומנותיים ולכות הן נותנות מה שהן מבקשות, ושלדעתן גם הכי מחמיא להן.

בניגוד לבארץ החתונות באמריקה הצפונית (קנדה וארה"ב) הרבה יותר Low key מבארץ, בייחוד בכל הנוגע לאיפור, שעל פי רוב צריך להיות טבעי וזוהר, בגוונים נייטרלים. יכול להיות שהבדל זה נובע גם מכך שלרוב החתונות שם נערכות בשעות הצהריים ולא בערב. מאפרת אחרת ציינה שהיא נתקלה בשנה האחרונה בכמה כלות שביקשו מעושן על גווני הסגול, ושעל אף שעשתה כבקשתן היא מאד לא חושבת שאיפור כזה מתאים לחתונות אלא רק למועדונים ובילויים ליליים.

בארץ המצב דווקא מאד שונה, ורוב הכלות דווקא מעדיפות איפור מודגש, צבעוני ובולט. לעיתים מצחיק אותי כאשר באה כלה ומבקשת איפור "טבעי", אך מתכוונת בעצם למעושן חום, ועל כן חשוב ביותר לטעמי לקיים מפגש הכרות וניסיון לפני היום הגדול לצורך תיאום ציפיות. בה בשעה שאני מאד מתחברת דווקא ללוקים הטבעיים שמבוססים על בנייה נכונה של תווי הפנים ויצירת עוד פנים משגע, אני נהנית כשמגיעה אלי מדי פעם כלה שמעיזה יותר ומאפשרת לי לתת דרור לצד היצירתי שבי.

ההבדל הגדל ביותר בעיניי בכל הנוגע לאיפור כלות בין הארץ לבין חו"ל (מלבד העדר ההקפדה על היגיינה כאן בארץ) הוא דווקא ביחס לעור הפנים. בעוד שבארץ מקפידים בעיקר על עמידות (ואין כל כך ברירה כאשר איפור שנעשה בצהריים צריך להחזיק עד השעות הקטנות של הלילה ולשרוד את הלחות הארץ-ישראלית ואת הדודה שושנה) ובונים את בסיס האיפור כמעט כפי שמכינים קיר לצביעה (וברוב המקרים כך זה גם נראה- משפוכטל), דבר שמעניק מראה מאד עשוי, ולעיתים מוגזים פנים אל פנים, בחו"ל הבסיס הוא דק יותר, טבעי יותר, וכזה שלא רק מצטלם טוב אלא גם נראה טוב בעין.

לשמחתי האייר בראש מקל עלי ליצור את הלוק השני, זה שנראה טוב גם בעין וגם במצלמות ועדין עמיד ושורד, אין דבר איום יותר בעיניי מאשר כלה שניתן להעביר ציפורן על עורה ולגרד שכבת צבע עבה. רוב הכלות מקפידות על שגרת טיפוח טובה לפני החתונה כך שעורן אינו זקוק לכיסוי כל כך מסיבי, וחבל שהאיפור מסתיר את הזוהר הטבעי שלהן במקום להדגיש אותו.

את מראות האיפור האופיינים לארץ תוכלו לראות באתרי המאפרות הישראליים הרבים או במתחתנים, אז החלטתי לצרף כמה תמונות של לוקים בניחוח חו"ל, למה אתן יותר מתחברות?
credits: WithClarity Photography (Photographer)
Carla J Farra (Makeup Artist)
credits: Lou Freeman

3 תגובות:

  1. אני לא מבינה גדולה באיפור, אבל שני דברים חשובים לי באיפור כלות:
    1. בלי נצנצים. זה מחריד.
    2. כן קצת "חגיגי". לא חובה עישון סגול שלא קשור לכלום, אבל עישון חום או הדגשה של השפתיים יכול להיות רעיון לא רע בכלל.

    השבמחק
  2. בחו"ל איפור הכלה הרבה יותר עדין וטיבעי, שלא כמו פה עם איפור כבד מאוד.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...