יום ראשון, 13 בפברואר 2011

חתום בנשיקה

לרגל חג האהבה של הגויים שמצויין מחר, ונחגג ברחבי העולם בעידודן של החברות המסחריות, החלטתי לחלוק כמה טיפים לשפתיים שוות במיוחד.

  • דבר ראשון חשוב להקפיד על לחות, ולא רק בחגים. בין אם תבחרי בוזלין פשוט או בשפתון לחות יוקרתי, חשוב לשמור על השפתיים לחות, ולהמנע מיובד וסדקים שנותנים מראה לא סקסי בעליל. וסתם שתדעי, ליקוק השפתיים מייבש אותן לטווח הארוך, גם אם מהווה פתרון רגעי לתחושת האי נוחות הנובעת מהיובש.

  • תיחום- במקום להשקיע בתוחמים רבים בהתאם לצבעי השפתון השונים שלך, רכשי עפרון שפתיים שקוף (לרבלון יש אחד בגרסה הבלתי מתחדדת) והקפידי לתחום את שפתייך למניעת נזילות לקמטוטים סביב השפתיים. רוצה לשפר את העמידות? עברי עם העפרון על כל השפה.

  • סוג השפתון- כיום יש בשוק מגוון עצום של שפתונים עמידים, החל משפתונים שעמידותם נובעת מהעדר לחות, וכלה בשפתונים שמתיימרים להחזיק מעמד 12 שעות ויותר, ושורדים גם סעודות ונשיקות לוהטות. בשימוש בשפתונים עמידים חשוב להקפיד למרוח שכבה דקה ולהניח לה להתייבש היטב כדי להמנע מתופעה של קילוף. שפתונים אלה לרוב מגיעים עם צד נוסף- גלוס או שפתון לחות כדי להתגבר על תחושת היובש.

  • ליפ סטיין- כתבתי עליהם לא מזמן, והם מהווים פתרון ביניים, לא עמידים כמו השפתונים העמידים מחד, אך מרגישים מאד טבעיים על השפתיים ונותנים גוון יפה מבלי להכתים את הסביבה ובן הזוג.

  • גלוס- כחובבת גלוסים ידועה אני ממליצה לוותר עליו בערב הזה. התחושה הדביקה של הגלוס (וגלוס עמיד יותר ככל שהוא דביק יותר) לא ממש תנעם לבן זוגך... ואם את לא יכולה לוותר? לכי על גלוס בטעמים.
יום אהבה שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...