יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

פריימרים- חלק ב'

עוד כמה פריימרים מומלצים בחום:

קודם כל, הפריימר של קלרינס: Instant Smooth Perfecting Touch



הוא אומנם יקר ביחס לכמות הזעומה שמקבלים (15 מ"ל) אבל מצריך כמות ממש קטנה, מגיעה עם ספטולה לשמירה על היגיינה, יש לו מרקם וריח משגעים והוא לגמרי עובד! העור נראה ומרגיש חלק יותר, יפה יותר, ריחני יותר... אני מאוהבת
ויתרון נוסף, שגיליתי לגמרי: בין מאופרות ניגשתי לשטוף ידיים ולא שמתי לב שהמים רותחים! חטפתי כוויה בקוטר של בקבוק מים מינרלים קטן על גב כף היד, והיו לנפי עוד שלוש מאופרות... היות ולא הייתי אצלי לא היה איתי הפתרון הרגיל שלי למצבים אלה (חמאת הגוף של ויקטוריה סיקרט) וחיפשתי את המוצר עם המרקם הסמיך ביותר שיש לי בגזרת הטיפוח- מרחתי ומיד חשתי הקלה, ולאחר שתי מריחות נוספות באותו יום לא נותר כל סימן והכאב נגוז. אז נכון זה מחיר מאד יקר לקרם נגד כוויות, מצד שני זה הציל לי יום עבודה :)
 
סמאש בוקס, PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER


הפריימר זוכה הפרסים והעיטורים של סמאש בוקס, הוא בהחלט מוצר מנצח (למעט עבור המעטות שסיליקון מחצ'קן אותן). הפריימר מהווה לטענת החברה את ה"קנבס המושלם לאיפור", והאמת שהם לא רחוקים מהמציאות. הוא משפר משמעותית את עמידות האיפור, מצמצם נקבוביות, מטשטש קמטוטים ומותיר את העור במרקם נעים. הפריימר מגיע גם במספר מתקני-גוון עור, בגרסת לייט ובגרסה המכילה מקדם הגנה SPF 15.
החיסרון היחיד הוא ביבואן, חברת אפריל, שלא מביאה לארץ את מגוון המוצרים של החברה. בארץ למיטב ידיעתי ניתן למצוא אומנם את הפריימר בגרסתו המקורית ובגרסת סותרי-הגוון אבל לא בשאר הגרסאות וחבל. 
 
ומוצר אחרון, שאני לא בטוחה שניתן להגדיר כפריימר, אך בהחלט עונה על פונקציות דומות:
אסתי לאודר, idealist
 
את המוצר הזה יש למרוח מתחת לקרם הלחות יום ולילה והוא מצמצם נקבוביות ומותיר את העור רק כמו טוסיק של תינוק (כשהוא נטול תפרחת חיתולים ושאר צרות, מי בכלל המציא את הביטוי הזה?!). המחיר יקר, אבל התמורה מצדיקה אותו. אני באופן אישי מכורה, ודואגת לקחת אותו עימי גם כשאני לנה מחוץ לבית, כדי לשמור על אפקט ה"אני קמה בבוקר עם עור מושלם" גם לימים שאני מתעצלת להתאפר.
 

3 תגובות:

  1. הי, רציתי לדעת מה בעניין ניסויים בבעלי חיים. חשוב לי מאד לדעת שאת מוצרי האיפור שלי אני קונה מחברות שאינן מבצעות ניסויים על בעלי חיים. את חושבת שתוכלי להוסיף הערבה בנושא להבא?

    השבמחק
  2. מאיזה גיל משתמשים בדברים האלה?

    השבמחק
  3. בד"כ אני משתדלת להוסיף אם החברה מבצעת ניסויים או לא, ספציפית לפוסט הזה אף אחת מהחברות לא מבצעת ניסויים כך שאפשר לרכוש בשקט

    פריימר אפשר להשתמש מכל גיל, שכן הם יותר מוצרים איפוריים. ספציפית הראשון והאחרון פה הם גם קוסמטיים ומתאימים לדעתי החל מגיל 20 (אבל זה משהו שאולי כדאי לשאול קוסמטיקאית)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...