יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

"שמה פס"

קיבלתי מביוטי קייר את תוחם העיניים העמיד שלהם להתנסות. המוצר לא חדש, הוא קיים ופופולרי למדי מזה זמן רב, אך החברה השיקו עכשיו את המוצר בשלושה גוונים נוספים- חום, ירוק וכחול לבקשת הלקוחות, ואף שיפרו את הפורמולה כך שהמריחה תהיה קלה יותר וההתקבעות מיידית.


אני חייבת להודות- חששתי למרוח על העיניים מוצר שמיוצר בטיוואן, בלי שום סיבה הגיונית ממש, סתם חשש שאם המוצר זול אולי גם החומרים בהם השתמשו אינם טובים. שזה שטויות, כי הקשר בין המחיר לצרכן לבין עלות המוצר בכל הנוגע לקוסמטיקה קשור בעיקר למיתוג, עלויות פרסום וכו', ובכל זאת...
אבל אז נזכרתי שהראיה שלי גם ככה לא שש-שש, שיש אישור משרד הבריאות, ומקסימום נתעוור אבל נהיה מיליונרים :)

וברצינות, למוצר יש אישור של משרד הבריאות הישראלי, והוא מוגדר לשימוש חיצוני בלבד (כלומר אך ורק מעל קו הריסים ולא במעקה העין), אפשר להתנסות בשקט.

העיצוב של האייליינר מזכיר לי נורא את הטושים שרושמים עימם על דיסקים, ועקב הסמיכות של פינת האיפור שלי לפינת המחשב שלנו, חששתי שהבעלול יתבלבל. סה"כ העיצוב נחמד, פרקטי, ויש יתרון בכך שהמרכיבים והוראות השימוש כתובים על המוצר עצמו ולא על עטיפה או על מדבקה נפרדת. המוצר מיועד לשימוש עד שנה מרגע הפתיחה ומכיל 0.8 מ"ל, כמות נאה על פי כל הדעות, בודאי ביחס לעלות.

בחברה ממליצים להשתמש בטושים גם לציורי גוף, אך אצלי הטושים ישמשו ככל הנראה לשימוש אישי בלבד עקב הקושי לחטא בין לקוחה ללקוחה.

ועכשיו למבחן התוצאה:

ניתן לצייר בקלות עם הטוש, אני יצרתי שלושה עוביים שונים החל מדקיק וכלה בעבה. ההתקבעות אכן מיידית, והאייליינר שרד יום שלם (גילוי נאות: לא יצאתי מהמזגן). אבל בכל הנוגע לעמידות במים- לצערי כלל לא. המים לא רק שמרחו את הפסים היפים שציירתי אלא מחקו אותם לחלוטין.

לפני המריחה
סה"כ, עבור המחיר, בהחלט שווה, אבל לקחת בחשובן שהמוצר אינו עמיד במים. מומלץ למי שמתקשה לצייר פס בעזרת מכחול, הטוש אכן עושה את המשימה פשוטה יותר, ממש כמו ציור על דף. ממליצה בחום לקנות את המוצר כדי להתאמן על שרטוט האייליינר בלי שיכאב בכיס :)

2 תגובות:

  1. "אני חייבת להודות- חששתי למרוח על העיניים מוצר שמיוצר בטיוואן, בלי שום סיבה הגיונית ממש, סתם חשש שאם המוצר זול אולי גם החומרים בהם השתמשו אינם טובים."
    אני גם מאלה ואז הלכתי ובדקתי את מאגר התמרוקים של משרד הבריאות , אחרי שגילית שחברות כמו קרליין וברברה וולף למעשה מיבאות את מוצריהן מספקים בסין הגעתי למסקנה שאם להם מותר אז למה לא לחברות אחרות סטייל ביוטיקייר. בסופו של דבר למיתוג יש השפעה מאד גדולה על ההחלטה שלנו לרכוש מוצר כזה או אחר.

    השבמחק
  2. אני אז ניסיתי אותו והוא נגמר לי לפני שנה בערך.
    אני משתמשת באודמים שלהם שהם אחלה [כל עוד לא שותים ואוכלים]
    המבחר שלהם ענק.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...