יום ראשון, 4 ביולי 2010

יש לי יום יום ים

אז באווירת הקיץ, אני ממשיכה עם פוסטים הקשורים בים, אותו מקום נפלא ועמוס מדוזות שמשרה על האדם קסם. יש משהו בים שפשוט מכניס הכל לפרופורציות, ומזכיר לנו, בני האדם, את מקומנו  (ובעיקר את גודלנו) בעולם.
אבל הרי פה מדובר בפוסט איפור ולא בפוסט פילוסופי, והתכנסנו כאן כדי לדון בקולקצית To The Beach של M.A.C.



יש שלושה דברים שאני נורא אוהבת ב-M.A.C.- ראשית, העובדה שכחלק מתאגיד אסתי לאודר הם אינם מבצעים ניסויים בבע"ח; שנית, הקולקציות הרבות שהם מוציאים לאורך השנה. נכון, לא תמיד יש חידוש של ממש, אבל לפעמים יש הברקות, לרוב האריזות המיוחדות  והופכות למושא תשוקתם של אספנים, ושגרה זה רע, לא?! ושלישית- הם מעודדים מיחזור בעזרת נוהל הback to MAC שלהם.

ועכשיו לקולקציה- קיבלתי לדגום שני מוצרים: שפתון בגוון Thrills המתואר כברונזה ורדרדה עם גימור פרוסטי, הראשון משמאל בתמונה:

כאמור האריזה של השפתון מקסימה בעיניי, ומוסיפה צבע לים השפתונים באריזות שחורות שנמצאים אצלי בתיק. השפתון לחותי ונעים במיוחד על השפתיים, ובאופן מוזר אף עמיד למדי. הגוון עצמו מזכיר לי מעט שפתון של אסתי לאודר שיש לי, בגוון מעט יותר כהה. בגדול, ועדין לא הצלחתי לגבש עליו דעה סופית: מצד אחד הגוון חמוד ומתאים לטרנד הקורלים ששוטף אותנו הקיץ הזה, מצד שני משהו בנצנוץ של השפתון גורם לי לתת לו 8 במקום 10.


וליפ גלאס בגוון Flurry of Fun שהוא גלוס אפרסקי עם נצנצים תכולים. האמצעי בתמונה:




גם האריזה של הגלוס מקסימה, אם כי עלי לציין שהכל הרבה יותר כתום משניתן לראות בתמונות. הליפ גלאס עצמו משגע- הבוהק שלו מוצלח משל מרבית הגלוסים, הוא מצטלם טוב, ולא יותר מדי דביק על השפתיים. הגוון, לעומת זאת, שוב בעייתי מעט. בה בשעה שהכתום-אפרסק משגע, הנצנצוץ התכול החזיר אותי לגיל 13, כשהייתי בטוחה שליפגלוס עם נצנצים זה ממש ממש מגניב... הגוון אולי מתאים למסיבות, אבל ביום-יום לא הייתי הולכת איתו. לדעתי הגוון העליון בתמונה הוא המוצלח ביותר.
*במחשבה שניה-בתאורות מסויימות הנצנצים לא בולטים ואז הגלוס משגע. עכשיו אם רק היתה לי דרך להשפיע על התאורה בעולם....
 
כשאמצא את הכבל של המצלמה אעלה סווטצים מצולמים

תגובה 1:

  1. אני מאד אוהבת את הצבעים החמים שמופיעים כמו פטריות אחרי הגשם. לדעתי הצבעים הקורליים (כמו שכתבת) מתאימים למראה רענן וקיצי והם לא כהים מדי בשביל להראות רעננה בחום הכבד ששורר בת"א.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...