יום שלישי, 6 ביולי 2010

היישר מהשטיח האדום


מי מאיתנו לא מביטה לעיתים בקנאה באותן כוכבות הוליווד הצועדות על השטיח האדום ונראות פשוט מושלם?! הן יכולות להיות כפליים מאיתנו בגיל ובכל זאת להתהדר בעור פנים מתוח ("בוטוקס", נסנן בפנים ירוקות מקנאה) בשיער מושלם ("נו, גם אם לי היה מעצב צמוד השיער שלי היה נראה ככה") ועור זוהר.

אז מעצב שיער צמוד וטיפולי בוטוקס אולי לא נמצאים בהישג ידה של הישראלית הממוצעת (או האשה הממוצעת אם להיות מדוייקם), אבל מעכשיו כל אחת מאיתנו יכולה להתהדר בעור זוהר, ממש כמו הכוכבות.

על מוצר הקסמים, שמתהדר בשם (RCK (Red Carpet Kolour, וכן, הבחירה לכתוב "צבע" עם K  היא במקור, אחראים חברת O.F.R.A האמריקאית, שהיא סוג של סוד שמור בקרב מאפרות וקוסמטיקאיות, ומאפרת העל, שאף התארחה בארץ, ג'ואנה שליפ.

המוצר מגיע בשלושה גוונים, כאשר לישראלית הממוצעת הגוון האידיאלי הינו האמצעי (מדיום), ומעניק לעור מראה זוהר, מעט שזוף, וחלק יותר. יתרונותיו הגדולים ביותר: העובדה שהוא מתקבע על העור ואינו יורד ומלכלך את הבגדים (חשוב במיוחד כאשר מדובר בכלה ושמלה באלפי שקלים), ושכאשר הוא אכן יורד, הוא פשוט דוהה ולא נעלם בכתמים כמו משזפים רבים בשוק (וזאת למרות שמשום מה המראה המנומר של "שחטתי את החתול של השכנים והפכתי אותו לתיק" מאד אופנתי.

לפני ואחרי

ה-RCK מכיל גבישים זערוריים וזוהרים, שפותחו בטכנולוגיות ננו מתקדמות, ואשר גורמים שאפקט השיזוף והזוהר יצטלם היטב בכל תנאי תאורה ופלאש. בעין (אבל רק מאד מקרוב) זה נראה קצת TOO MUCH, כשהגוף מרוח במיליוני מיני-נצנצים, אבל במצלמה, וגם ממרחק נורמלי זה נראה פשוט נפלא.

למהדרות, ניתן ליצור הצללות בגוף באמצעות משחק עם גוון כהה יותר ובהיר יותר, ובכך ליצור אשליה של גוף חטוב יותר

השתמשתי במוצר לצילומי ההריון שלי. ובניגוד להמלצות, לאור העור היבש במיוחד שלי, נמרחתי לילה קודם בקרם גוף, לטעמי זה רק תרם, עם מצבו של עור גופי הוא זקוק לכמה שיותר לחות, כך שכנראה שכל מקרה לגופו. אופן המריחה פשוט למדי: שפריץ אחד מספיק לכסות חלק גדול למדי בגוף (בטן הריונית למשל), מורחים עם היד בתנועות מעגליות, ממש כמו קרם גוף. אח"כ ממהרים לנגב את היד עם מגבון לח, לפני שהחומר מתייבש. מתתינים חמש דקות ואפשר להתלבש.
היות ובצילומי הריון מחליפים מספר סטים של לבוש מרחתי את כל הגוף, ואני חייבת לציין את המרקם הנעים שהעור מקבל לאחר המריחה- או כמו שהגדירה זאת טל מ-OFRA: לא צריך גרביונים יותר.

צילום: יאנה גודין

הדבר היחידי שאכזב אותי מעט הינה העובדה כי המוצר מתיימר להסתיר פגמים קלים בעור, ועלי לא ראיתי שום שיפור. מצד שני, יכול להיות שהכחולים שיש לי על הרגליים והכתמים האדומים מההריון אינם "פגמים קלים".

והכי חשוב: המוצר לא נוסה על בעלי חיים, והאריזה אף ידידותית לסביבה וניתנת למיחזור.

כמות באריזה: 150 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...