יום ראשון, 6 ביוני 2010

Clarins







תמונת הפרסומת המלווה את המייק אפ
בשבוע שעבר נכחתי בכיתת אומן של אריק אנטוניוטי, מנהל הדרכות האיפור הבינלאומי של קלרינס לרגל השקתו של המייק אפ החדש Everlasting בארצנו הקטנטונת.

ההשקה התקיימה במלון לאונרדו ברמת החייל, ונפתחה, כיאה לאירוע אליו מוזמנים ישראלים, בבופה מעורר תאבון. בכלל עלי לציין שחברת היח"צ, שלמור, שיחקה אותה בגדול. כל האירוע היה מתוקתק להפליא. החל מבחירת המקום המעולה- טרקלין העסקים משדר סטייל יוקרתי שמתחבר לטעמי טוב לתדמית המותג, דרך האוכל האלגנטי שהוגש (מי אמר גבינות מסריחות ולא קיבל?!) וכלה ב"כיתה" שיצרו עבורינו ושם הועברה כיתת האומן.

אז לפני שאגיע למייק אפ, אני פשוט חייבת להקדיש כמה מילים לאריק. מהתרשמות אישית: הבחור מקסים! מעבר לעובדה המעוררת קנאה שהוא שולט בהמון שפות (צרפתית, ספרדית, איטלקית, רוסית וכמובן אנגלית, ויש מבצ ששכחתי אחת או שתיים), רואים שהוא נהנה ומבין במה שהוא עושה. המאפר רב הכישורים הגיע לאיפור, כמו רבים וטובים, מהאהבה לאומנות וציור. וכמו לעזור לנו להפריך את התדמית האיומה שיצאה למאפרים- הבחור גם הוציא תואר שני במשפט בינלאומי ובכלל תכנן לעבוד בבית המשפט העליון של האיחוד האירופי.

Eric Antoniotti
אבל לגורל היו תוכניות אחרות עבורו והוא מצא את עצמו בגרלן, וזמן קצר לאחר מכן, בקלרינס. בתכלס? הרווח כולו שלנו. אני התרשמתי ממנו מאד, וזו ללא ספק היתה ההשקה הכי מהנה שנכחתי בה בזמן האחרון.

כמו בביה"ס- שורה ראשונה (כן, אני חנונית)

את כיתת האומן הוא התחיל ב"בוחן פתע" בו התבקשנו לענות על שלוש שאלות: מרקם, כיסוי וגימור,  ולפיהן אריק התאים לנו את המייק אפ המושלם עבורנו. כרגיל, אני הייתי חייבת להיות שונה, ולתשובות שלי התאים המייק אפ True Radiance ולא המייק אפ החדש, אבל אריק לא התבלבל, וגם התאים לכולנו את הגוון המדוייק תוך שניות. לזה אני קוראת אמן.

היות ולא ניתן לשכפל אותו ולהעמיד בכל נקודת מכירה של קלרינס, אריק יצר פטנט להתאמת הגוון לעור הפנים, שעובד על אותו עיקרון של דוגמיות הלק שניתן היה למצוא פעם בחברות השונות: חתיכת פלסטיק שקופה ועליה הגוונים השונים- פשוט מצמידים לעור הפנים ורואים מה מתאים. איך לא חשבו על זה קודם?!

אני גרופית

ולמייק אפ:

המייק אפ מתיימר להיות עמיד ל-15 שעות, מכיל מקדם הגנה על בסיס מינרלי (אריק הסביר לנו שבניגוד לבסיס כימי, הבסיס המינרלי לא מצריך חידוש  ועל כן המשתמשת מוגנת לאורך כל היום), מגן כמו כל המייק אפים של קלרינס מפני זיהום ורדיקלים חופשיים, מכיל לחות וחומרים שמטרתם גם לטפח את העור ולא רק להסתירו, מעניק כיסוי בינוני-מלא וכל זה מבלי להראות מסכתי ולהרגיש כבד על העור.

שאיפות גבוהות, לא? תיכף נגיע להתרשמות האישית שלי, אבל בינתיים עוד קצת פרטים טכניים וטיפים מאריק:
ראשית בארץ קיימים רק שישה גוונים, כמו כל מייק אפ אחר הוא מגיע באריזה של 30 מ"ל, בבקבוק זכוכית מלבני, ועם משאבה שמונעת בזבוז חומר לשווא. הוא צפוי לעלות בהשקה 211 ש"ח, שזה לא זול למייק אפ, אבל זו לא חברה שציפיתי למצוא את המוצרים שלה בזול בכל מקרה. והכי חשוב (לפחות עבורי) החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח.

אריק ממליץ למרוח את המייק אפ עם מברשת, ואם אין ברירה אז עם האצבעות, אך בשום פנים ואופן לא עם ספוגית, ואני בהחלט מצטרפת להמלצה. הוא עבד עם מברשת שטוחה של קלרינס, שעדין לא נמכרת בארץ אך הנושא בבדיקה (יש למברשות ידית שקופה ויפה שגרמה לי לחשוק בהן)

הוא אף המליץ לערבב את המייק אפ עם ה-Complexion Perfector של החברה, המגיע בשלושה גוונים, וניתן להשתמש בו לבדו או בערבוב עם כל מייק אפ, והמוצר מעניק הרמה ומחליק את העור. והראה לנו שוב ושוב שנדרשת כמות מאד מאד קטנה של מייק אפ כדי ליצור כיסוי יפה לכל הפנים. עכשיו רק צריך להפנים, בארץ משום מה יש נטיה למרוח עוד ועוד חומר על הפנים, ממש כאילו צובעים קיר (אגב, גם בתחום הזה התקדמנו, אפילו לקירות לפעמים מספיקה שכבה אחת).

את המריחה עצמה הוא התחיל בסנטר ועלה כלפי מעלה והחוצה בתנועות שיוצרות מעין מתיחה לפנים, ומסייעות לדבריו להלחם בכוח הכבידה. לאחר מהריחה הוא עובר עם המברשת בשנית על כל הפנים בטפיחות כדי להטמיע את המייק אפ בעור.

אריק הדגים על מספר נשים את המריחה וההתאמה, ואף הראה כיצד המייק אפ מכסה בגבורה כהויות מתחת לעיניים, ומשפר את נראותם של קמטוטים. ולדבריו המייק אפ אף לא מצריך פידור היות והוא מכיל פודרה (שלא קלטתי את שמה), שהיא הדקיקה ביותר בעולם, ושימשה בעבר ליצירת הפורצלן המלכותי בצרפת, ולדבריו מחירה בק"ג יקר מזהב. נו שווין.

ולהתנסות האישית שלי:
אז באופן מפתיע, נראה שהמייק אפ  מצליח לעמוד ברוב השאיפות... ואפילו יש לו ריח טוב (לא סתם נעים, טוב!), מרקם נעים והוא מתקבל יפה על העור.
אני לא יכולה להעיד על עניין העמידות לאורך 15 שעות, כי במצבי ההריוני אני משתדלת לא להיות ערה כל כך הרבה זמן ברצף (על מי אני עובדת, אני פשוט לא מסוגלת להיות ערה כל כך הרבה שעות גם אם אני מנסה), אבל הוא בהחלט החזיק שמונה שעות בכבוד בחום של הערבה.

ואני אחדד: ביום הראשון התעצלתי ומיהרתי ומרחתי אותו עם האצבעות וללא קרם לחות מתחת, ואחרי מס' שעות הרגשתי מעט דביקות באזור ה-T. למחרת כבר חזרתי לשגרה- התמרחתי כמו שצריך קודם, מרחתי את המייק אפ עם המברשת, וכמובן הייתי זקוקה לכמות קטנה יותר בהשוואה ליום הראשון, והפלא ופלא- העמידות השתפרה פלאים ולא היתה תחושת שומניות בכלל, גם לא אחרי אירוע בחיק הטבע!

הכיסוי שהוא מעניק הוא אכן בינוני ובכל זאת לא נראה כבד, שזה יתרןו גדול לדעתי היות ואני בכלל מאלה המעדיפות כיסוי קליל יותר. לגבי מקדם ההגנה, הלחות וכל שאר התועלות הנוספות, אין לי דרך להעיד על סמך שימוש קצר כל כך, אבל לא נוספו לי נמשים חדשים לפנים ביומיים האלה, אז גם זה משהו :)

סה"כ, למי שהפרוטה מצויה בארנקה, אני בהחלט ממליצה להתנסות.

ולסיום, תמונה שלי עם המייק אפ (מצאו את ההבדלים עם הדוגמנית היפהפיה בתחילת הבלוג)

שבוע טוב!

7 תגובות:

  1. אחלה סיקור...תודה...
    והתמונה שלך נפלאה-חולת נפש שכמוך!!!
    :-)

    השבמחק
  2. תמונה מהממת שלך :)

    תודה על הסיקור, אני אנסה לקחת דוגמית מהמייקאפ.

    השבמחק
  3. מעולה!
    תודה:)

    השבמחק
  4. היי
    ידוע לך מהו הגוון הבהיר ביותר שהגיע ?


    תודה!

    השבמחק
  5. נתת סקירה מעולה וברורה, במיוחד הקטע של מריחת המייקאפ...
    המשיכי,
    נהניתי

    השבמחק
  6. נדמה לי ש103 הוא הבהיר ביותר

    תודה לכל המגיבים :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...