יום רביעי, 23 ביוני 2010

פעם ראשונה בים?




ככל שההריון מתקדם מחלחלת בי ההבנה שאני סוחבת יותר מדי איפור. ההבנה הזו לא מונעת ממני חלילה לקנות עוד, אבל היא כן גרמה לי להבין שלטובת הגב שלי, ובעיקר לטובת האוזניים (חפירות בלתי נפסקות מאמא והבעלול על זה שאסור לי לסחוב ולהרים) כדאי לצמצם את הכמויות שאני לוקחת עימי לעבודות.
אז החלטתי לפעול בשלושה מישורים:
1. להעביר מוצרים לאריזות קטנות יותר וקלות יותר, ובכך לשמור על המגוון ועדין לסחוב פחות
2. להעדיף מוצרים שמגיעים מראש בפלטות
3. לקחת עימי, במידה ואני יודעת מראש, רק מה שאני אכן זקוקה לו לעבודה.

הסעיף השלישי מסתבך מעט כשמדובר בהפקות חוץ, או כשלא לחלוטין ברורה לי אופי  העבודה המבוקשת (או סתם כשמדובר בלקוח קפריזי וכאלה לא חסר), אבל סה"כ אני עומדת בהחלטות האלה בצורה יפה.

לא מזמן איפרתי דוגמנית מתחילה (ולטעמי, ומצורפות תמונות כדי שתשפטו בעצמכן, גם מבטיחה) בשם יובל אטיאס לבוק שלה. את הצילומים קיימנו באחד המקומות האהובים עלי בעיר הדרומית- ריף הדולפינים. משהו בכחול הכחול הזה, ובדולפינים המקסימים שמקפצצים מהמים פשוט משרה עלי שלווה. חוץ מזה שהדולפינים הרי מתקשרים באולטרא-סאונד, וכך מאז ההריון אני די הפכתי לאטרקציה כשאני יושבת על המזח...

נפגשנו בשעת בוקר מוקדמת, הדוגמנית- יובל אטיאס, הצלם- יובל אטיאס ואנוכי וכבר היה חם, כיאה לאילת ביוני. למזלנו במקום לא חסרות פינות מוצלות ואנחנו התמקמנו ואני התחלתי לעבוד. היות ומדובר בצילומי חוץ לא ראיתי טעם להביא את האייר בראש, ואז להתבאס כי אין חשמל זמין, ועבדתי בדרך הטובה והישנה- מברשות.

איפור לבוק לטעמי צריך להיות מאד עדין, שכן המטרה אינה להראות את כישורי המאפרת אלא את נתוניה של הדוגמנית. באיפור כזה חשוב להקפיד על בסיס טוב, כזה שיטשטש פגמים ועדין יראה טבעי ומלא חיים.אני בחרתי להשתמש במוצרי MUFE האהובים עלי- פריימר מסדרת הALL MAT שענה כתמיד על כל הציפיות, ומייק אפ מסדרת ה-HD שהעניק לי בדיוק את הגימור הרצוי וגם מצטלם נהדר. באיפור מסוג זה יש חשיבות רבה לפיסול הפנים, ולהבלטת הנתונים הטובים של הדוגמנית, שכן הבוק משמש בעצם כרטיס ביקור עבור הדוגמנית.
עם יובל בחרתי לעשות הצללות והברקות עדינות, וסומק בגוון הטבעי. גם את השפתיים השארתי בגוון טבעי עם גלוס נייטרלי, את הגבות סידרתי ומילאתי מעט, והדגשתי את הריסים המדהימים שלה שנתנו מסגרת מהפנטת לעיניה.

בשלב השני, כשעברה לשמלה "מסיבתית" יותר התרפעתי גם אני מעט יותר עם העיניים והוספתי לה עישון עדין בגווני חום-אפור שהבליט עוד יותר את עיניה המשגעות.
על אף החום האיפור החזיק מצויין וכמעט ולא הצריך טאץ' אפס, רק מדי פעם מעט הספגות של הזיעה באזור ה-T.

יובל הוכיחה מקצועיות ועמדה בגבורה בחום ובתנועות הלא-בהכרח-פשוטות שיובל הצלם העמיד אותה. עשתה בשכל- התוצאות מקסימות :)

חייבת לשבח את יובל שתקתק את העבודה מבלי להתפשר על התוצאות, היתה זו הפעם הראשונה שהפקה בה לקחתי חלק הסתיימה לפני הזמן המשוער, עובדה שמאד הערכתי לאור עליית הטמפרטורות המתמדת לאורך היום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...