יום רביעי, 30 ביוני 2010

בוקר של כיף

קשים חייה של מאפרת בהריון. פתאום, נוסף על קרוב ל30 ק"ג של איפור (כבר כתבתי שאני עובדת על לצמצם את המשקל, אבל זה תהליך ארוך וכואב), פתאום עלי "לסחוב" עוד ק"ג גם מלפנים.
תוסיפו לכך את נטייתי לאפר בעמידה, ואת העובדה בשליש האחרון כל עמידה על הרגליים של יותר מחמש דקות מרצף מעלה הבעה מיוסרת על פניי, ותקבלו את התוצאה: כאבי גב.

על כן שמחתי במיוחד שהוצע לי לבחון ספא חדש שנפתח ברמת אביב. לאחר שוידאתי כי יש להם עיסוי לנשים הרות, ושהדבר בטוח לחלוטין גם בשבוע המתקדם שלי, קבעתי לי עיסוי והעברתי את השבוע האחרון בתחנונים לקטנה שלא תיוולד לפני שאמא עושה מסאז. ממושמעת הילדה.

הדרך היתה לא פשוטה- נתחיל בפקקים על כביש החוף (אגב פיתחתי תיאוריה בנושא- משטרת התנועה גורמת לפקקים, בכל מקום שהתנועה עמדה היתה לפחות ניידת אחת), נמשיך בעובדה ששכחתי את ה-GPS בבית ונאלצתי לשלוח את הבעלול לחפש לי הוראות נסיעה באינטרנט, ונסיים בנסיעה הלוך ושוב במשך קרוב לעשר דקות בניסיון למצוא את הכניסה לחניון ולהבין איפה בדיוק זה מרכז שוסטר.
את האשמה אני תולה 50% בעירית תל-אביב שלא משלטת כראוי (לא הצלחתי למצוא אף מספר בית אחד בכל הרחוב!) ו-50% בטמטמת ההריון שלי, שגם גרמה לי בסופו של דבר להכנס לחניון הלא נכון.
נאמר לי שהספא ממוקם בחניון, מה שהוביל לכך שביליתי קרוב לעשר דקות מאד לא נעימות בשוטטות בחניון לשווא, אולי כדאי לתלות שלט על הדלת שכתוב עליו "ספא גימל", היה יכול לעזור...
בסופו של דבר עליתי למרכז עצמו ושם הפנתה אותי מוכרת חביבה לחנות של בעלת הספא, ומשם הובילו אותי מדרגות ישירות לתוך הספא.

וואו, איזה שינוי אווירה!
המבואה מעוצבת בטוב טעם, לפחות לטעמי, וכששאלתי נאמר לי שבעלת המקום עיצבה בעצמה. הצבעים נייטרלים ורגועים, הריהוט קלאסי, ויש גם נגיעות של ירוק (לא בדקתי אם טבעי או סינטטי). נעשה לי סיבוב בספא, בו יצא לי להתרשם מעט מחדרי הטיפולים השונים (חדר זוגי, חדר עם ג'קוזי וכו') ולאחר כוס מים הציגו בפני את המטפל שלי- עידו.

בנקודה זו אני חייבת לקפוץ לסוף: כשאתן באות לספא (ואני בהחלט ממליצה לבקר) תבקשו את עידו! הבחור התברך בידי זהב, ואני יצאתי מהעיסוי נינוחה ונטולת כאב כמו שלא חשתי כבר חודשים. כשתחקתי את עידו מעט על הניסיון המקצועי שלו (בכל זאת עיסוי הריון הוא קצת יותר בעייתי מעיסוי רגיל) הוא סיפר לי כי למד שנתיים עיסוי רפואי, והתמחה גם בתאילנד בעיסוי תאילנדי. לאור החאפרים הרבים שיש בתחום טוב לדעת שמדובר במעסה מקצועי שעבר תקופת הכשרה ראויה ולמד יותר מ"לעשות נעים".

ובעצם, זה העיקר. העיסוי היה מענג, מוזיקת הרקע היתה נעימה, והידיים של עידו הפעילו קסמים על הגב הדואב שלי. למי שסקרנית- עיסוי הריון אורך שעה (שעוברת תוך שניות, לא האמנתי שכבר נגמר) ונעשה ברובו על הצד, ועידו דאג לרפד אותי בכריות כך שאוכל להניח בנוחות ידיים ורגליים בזמן העיסוי. ניכרת מחשבה בעיצוב החדר- החל ממיקומי הספוטים בתקרה כך שלא יפגעו בפני המטופל ויצרו אשליה של ביקור אצל רופא שיניים, דרך הקולב הממתין על מתלה הבגדים כדי שדבר לא יתקמט וכלה באביזרים השונים ברחבי החדר. הדבר היחידי שהפריע לי היה הקיר המוזהב- אבל זה באמת עניין של טעם...

זו יכולה להיות מתנה נהדרת לחברה הרה, לבת הזוג, ואומנם לא התנסתי בשלל העיסויים האחרים- אבל אני מאמינה שהם לא נופלים ברמתם. בא לכם לפנק מישהו קרוב? תשקלו לשלוח אותו לספא.

בספא מציעים גם מגוון טפולי פנים, שעווה, עיצוב גבות, שיזוף בהתזה, פדיקור ומניקור ומגוון חבילות אטרקטיביות. ואם כבר נגעתי במחיר- מסתבר שהמיקום היוקרתי (רמת אביב) לא חייב להתרגם למחירים יקרים, וכעת במבצעי ההשקה המחירים בהחלט משתלמים. הספא גם מציעים חבילות זוגיות וקבוצתיות, שבהחלט הייתי שמחה לקחת אל חבילה כזאת את הבעלול, אם הוא לא היה כל כך אנטי...

ספא גימל, רח' אבא אחי מאיר 23, מרכז שוסטר, רמת אביב.

6 תגובות:

  1. נשמע טוב, לא הבנתי אם הוא מוסמך לעסות נשים בהריון? כי זה אכן שונה מנשים לא בהריון לא?
    באיזה שבוע את בהריון אם מותר לשאול? אני 8...

    השבמחק
  2. הוא מוסמך, עיסוי רפואי כולל עיסוי לנשים הרות, ספורטאים וכו' :)
    ואני שבוע 38. הבנתי כי יש להם סוגי מסאז שונים לכל שליש ושליש

    השבמחק
  3. מקום גרוע!

    ממקום בתוך חניון! סירחון וחנוק.. ממש לא מקום לספא!

    מטפלים חובבניים ולא מקצועיים...

    פקידת קבלה שצועקת על לקוחות

    לא הייתי ממליצה על ספא זה גם לא אם קיבלתם טיפול בחינם

    השבמחק
  4. אנונימית יקרה
    מצטערת שהחוויה שלך היתה כל כך לא נעימה
    גם בעיניי המיקום היה רחוק מלהיות אידיאלי ואף ציינתי זאת
    אבל בניגוד אליך החוויה שלי מהצוות היתה שונה למזלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...