יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

המכשיר הכי טוב שאתן לא מכירות עדיין

נפתח בוידוי: אני ממש שונאת שונאת שנוגעים לי בפנים ובשיער. את תיעובי למעצבי שיער (רק כשהם מטפלים בי, לא בהגדרה, חלילה) ולאנשים הנוגעים בשיערי באופן כללי גילית עוד בילדותי כאשר שיערי הגולש דאז (עד שהגיעה ההתבגרות המינית והפכה אותו לסתם חלק ודק) היווה מוקד משיכה לידיים זרות אשר ביקשו ללטפו, לשחק בו וליצור לי שלל תסרוקות.
את שנאתי לקוסמטיקאיות וגם למרבה האירוניה, למאפרות, גילית במהלך לימודי האיפור, ומאז אני מקפידה שאף אחת או אחד לא יתקרב לי לפנים עם עצמים זרים או סתם עם ידיים. למעט חריגה אחת לטובת תיק עבודות של חברה מאפרת, התמדתי במידור זה של זרים מפניי.
שנאה זו חייבה אותי ללמוד את רזי הטיפוח בעצמי, ולגבש ולהקפיד על שגרת ניקוי וטיפוח שתשאיר את עור פניי נקי מפצעונים ונעים כעור של תינוק.

וכל ההקדמה המייגעת הזו נועדה בסה"כ כדי לחלוק עמכן את העובדה כי מצאתי את הפתרון לכל בעיותיי (בכל הנוגע לעור הפנים לפחות).
הכירו את הקלריסוניק או בשמו הלועזי (clarisonic):
המכשיר הזה שנראה כמו הכלאה בין מכונת גילוח למיקרופון הפך לאחד ממוצרי החובה שלי, וליווה אותי אפילו לאירלנד (גם במחיר של שימוש בשלושה שנאים שונים ומתאם כדי שאוכל לטעון אותו במידת הצורך).

היתרון של המכשיר הוא שניגוד לצורות ניקוי אחרות של העור, בהן הלכלוך לא יורד לחלוטין ומצטברים לאורך זמן משקעים של שומן ולכלוך, מכשיר זה העובד על פטנט של תנועת המברשת במהירות של כ- 300תנודות בשניה, מה שככל הנראה מצליח לנקות את העור בצורה טובה יותר מכל מכשיר אחר.

את מי שמעניין לקרוא עוד על המכשיר, ואני בהחלט ממליצה, ניתן לעשות זאת כאן:
באתר ניתן גם לראות תמונות של לפני ואחרי ולהשתכנע ביעילות המוצר.

כאמור אחרי שקראתי המון המלצות, התפתתי ורכשתי את המוצר בעצמי (בEBAY כי הרבה יותר זול שם), ומאז אני מאושרת.
השימוש במכשיר אורך כדקה ביום, עם חלוקה של 20 שניות למצח, 20 לאף והסנטר, ו-10 לכל לחי. המכשיר מגיע עם שלושה מוצרי ניקוי מוקטנים של החברה, שאני ממליצה לזרוק ולהשתמש במוצר של חברות אחרות.
אני אישית ציוותתי את המכשיר לתכשיר ניקוי של אסתי לאודר, והמחמאות על העור הזוהר שלי לא מפסיקות להגיע

את המברשת יש לנקות אחת לשבוע עם סבון אנטי-בקטריאלי, ובדומה למברשת שיניים להחליף כל שלושה חודשים. יש מבחר של מברשות בהתאם לרגישות העור, ואפילו מברשת מיוחדת לגוף. למוצר מספר מהירויות, שוב בהתאם לרגישות העור...

ההוצאה הראשונית אומנם לא זולה, אבל אפילו חצי השתכנע שזה יותר משתלם לטווח הארוך מטיפולים אצל קוסמטיקאית (ואז מה אם השמטתי את העובדה שאני לא הולכת לקוסמטיקאיות בזמן הדיון). שגרת הניקיון שלי מושלמת בזכות המכשיר הזה

על שגרת הטיפוח ארחיב בפעם אחרת, כשחשבון הבנק שלכן יחלים.

בסולם שלי המכשיר הזה מקבל אפילו 10.5, קנו בהמוניכן! :)

4 תגובות:

  1. הי טל גם אני רכשתי את המוצר הגאוני הזה, תוכלי לומר לי באיזה סבון אנטיבקטריאלי את משתמשת לניקוי המברשת?

    השבמחק
  2. תתחדשי! כמה המכשיר עלה לך באיביי ומאיזה מוכר?

    תודה! :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! כמה המכשיר עלה לך באיביי ומאיזה מוכר?

    תודה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה מזמן כך שאני לא ממש זוכרת, ואני גם שלחתי את זה לכתובת בארה"ב ולא בארץ

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...