יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

מבצעים ועוד

אני חולה, וכשתותחי האף שלי רועמים המוזה שותקת. ועל תאלצו להסתפק בעדכונים:
אז בסופר פארם:
סופר פארם, ממשיכה במסורת ה- happy sale ופותחת את 2010 בחגיגת הנחות בכל מחלקות החנות. ה-happy sale המסורתי יתקיים לאורך כל חודש ינואר ואלפי פריטים ימכרו בהנחות של עד 70%, כאשר בשבועיים הראשונים יוצעו מבצעי 1+1 על מגוון מוצרים מהמחלקות השונות: קוסמטיקה, בית מרקחת, טבע, בישום, טואלטיקה, מוצרי תינוקות ועוד.

מוצרים במבצע לדוגמא:

קוסמטיקה, בישום וטיפוח:

* 1+1 על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח של לייף, ניוואה, לוריאל, מייבלין, ג'ייד, סופט טאץ, אהבה, גרנייה, רבלון, ד"ר פישר, פופה, נטרוגינה, קרליין ועוד (איפשהו קראתי משהו על כך שהעט המופלא של רבלון עליו כתבתי בעבר ימכר ב-20 ש"ח בלבד, אבל מאז לא מצאתי לכך איזכור)
* עד 70% הנחה על מגוון הבשמים שבמבצע: הוגו בוס, DKNY, CK, אסתי לאודר, ג'ורג'יו ארמאני ואחרים

ומתוך הזדהות עם מצבי, מבצעים גם בבית מרקחת וטבע:

* רינוקס- תרסיס עדין לאף על בסיס מי ים להקלה במצבי גודש באף או יובש בנחיריים, כולל מתיז ייחודי המותאם לתינוקות במחיר מבצע 29.99 ₪ במקום 39.99 ₪.
* סטרפסילס- עזרה ראשונה לגרון כואב באריזת חיסכון חדשה.(אני סיימתי חבילה כזאת השבוע, בסוף מתרגלים לטעם הלוואי)
* מד חום דיגיטלי של לייף במחיר מבצע 18.99 ₪ במקום 26.99 ש"ח
* מגוון פלסטרים ומוצרי חבישה של לייף 1+1

ולוריאל משיקה קרם יום עם שם מפוצץ AGE RE-PERFECT INTENSE NUTRITION המיועד לנשים שעברו את השישים. על פי החברה:
לוריאל פריז, המומחית מספר 1 בעולם למוצרי טיפוח נגד קמטים משיקה את
אייג' רי-פרפקט אינטנס  נוטרישן - קרם יום משקם להזנה אינטנסיבית של עור הפנים, עם פורמולה ייחודית המסייעת לשיקום העור ונגד רפיון על ידי שימוש במרכיב פרו-קלציום המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של עור הפנים. בנוסף, קרם היום פועל נגד קמטים הודות לרכיב מזון מלכות, רכיב נדיר המזין את העור במרכיבים חיוניים המסייעים בהתחדשות העור ומעשירים אותו בלחות אינטנסיבית
המחיר יעמוד על כ220 ל50 מ"ל, לפני הנחות.



הפרזנטורית של המוצר היא לא אחרת מהשחקנית ג'יין פונדה שנראית מעולה (ואפילו לא רוטשה למוות!)

היות ולא יצא לי להתנסות במוצר (על לקוחות, אני הרי עודני בצד הטוב של ה-20, ואמא לעולם תשאר בת 45) אין לי הרבה מה להוסיף על המוצר. אם מישהי מכן תתנסה אשמח לשמוע





ולסיום: כתבה שלי עם לוק לסילבסטר בפורטל ICOSMETICS, מה דעתכן?


שנה אזרחית טובה ובריאה לכולם. אוינק אוינק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...