יום שבת, 5 בדצמבר 2009

חנה'לה אופה קטנה

בשנים האחרונות שטף את עולם האיפור טרנד מוצלח למדי של צלליות אפויות. בניגוד לצלליות אבן שמיוצרות ע"י דחיסה (ועל כן פעמים רבות אנו נתקלים במונח pressed powder) הצלליות הללו נאפות כשעה בחום של 60 מעלות לערך. האפיה מתיימרת להבטיח שמירה על החומרים הפעילים ותוכנותיהם (ואם מישהי יודעת מהם אותם חומרים פעילים ובאיזו עמותה הם פעילים תרגישו חופשי לשתף), כמו גם ריכוז פיגמנט גבוה יותר, אפקט ברק עז ובעיקר עמידות. יתרון נוסף של הצלליות הן המרקם הנוח שמקל על השימוש.

השבוע קיבלתי להתנסות  צלליות אפויות מהסדרה החדשה של חברת Beauty Care. החברה עוברת בימים אלה תהליך של שדרוג ומיתוג הכולל שיפור של המוצרים ואיכותם ואתר חדש שצפוי לעלות לאוויר.

רבות דובר על הקשר בין המוצרים שמאפר משתמש בהם לבין איכותו כמאפר. יש הטוענים כי הכל במוצרים, ושהמאפר הטוב ביותר לא יוכל לספק את הסחורה עם מוצרים לא-מקצועיים; המקבילה הלא-מקצועית של דעה זה הינה כל אותן לקוחות שמתמרמרות כאשר הן מגלות שיש ברשותן חלק ממוצרי האיפור בהם בחר המאפר להשתמש.

אני מאמינה כי מה שעושה מאפר טוב לכזה זו בעיקר הטכניקה. ברור כי מוצרים טובים מסייעים, וככל שיש מגוון רחב יותר העבודה פשוטה יותר, אך הכישרון הוא בידיים ולא בצללית כזאת או אחרת. מסיבה זו אני ממליצה תמיד ללקוחותי בסדנאות שאני מעבירה, וכמובן מיישמת בעצמי- לבדוק גם מוצרים שאינם נחשבים ל"מקצועיים", המחירים לרוב זולים יותר, וכאשר מגלים הפתעה נעימה מרוויחים פעמיים.
נכון שבחברות המקצועיות קשה יותר "ליפול", ורוב הסיכויים שהאיכות תעמוד בדרישות, אבל לעיתים ניתן למצוא דוקא בחברות העממיות "מציאות" שרמתן לא נופלת ומחירן נמוך בהרבה.


וחזרה למוצרים:

קיבלתי שתי צלליות- צללית ורודה עם נצנוץ זהבי שמספרה 30, וצללית לבנה עם נצנוץ זהבי שמספרה 29.
הצלליות מגיעות בתוך קופסא שחורה וכוללות גם מיני-מברשת ספוגית להנחת הצלליות, בדומה למברשת המגיעה עם הצלליות האפויות של PUPA. את המברשות האלה אני כמובן העפתי, היות ואני מעדיפה לעבוד עם המברשות שלי, אך הרעיון נחמד. רק חבל שאין למברשות מקום יחד עם הצלליות מה שיגדיל את סיכוייהן להעלם עם הזמן.

האריזה קצת צעקנית בעיניי, יותר מדי כיתוב על הפרונט נותן מראה מעט "זול" לצלליות. ואני, כמו כל חובבת מציאות, רוצה לשלם מעט אבל שזה יראה יקר. יעשו בחוכמה בחברה, לדעתי, אם כחלק מהמיתוג יוותרו על חלק מהטקסט על המכסה העליון.

ורק עוד קצת פרטים טכניים: הצללית מכילה 10 ג', מיוצרת בטיוואן, מגיעה כמובן ברשיון משרד הבריאות, והחשוב ביותר (בעיניי לפחות)- לא נוסתה על בע"ח. המחיר כמובן הוא ללא תחרות-  שישה שקלים בלבד. במחיר כזה, עוד לפני שהתנסתי בעצמי אני יכולה להמליץ לכל אחת לרכוש אחת ולנסות בעצמה...

את מבחן האצבע שתי הצלליות עוברות בהצלחה כבירה: הגוון חזק והרוויה בהחלט מרשימה. גם המרקם נעים. SO FAR SO GOOD
בניסיון ראשון הנחתי את הצלליות, כיאה לעצלנית שהנני, ללא שום בסיס, דבר שאני יודעת שהוא בעייתי גם עם צלליות אפויות של חברות אחרות. הצללית הורודה התקבלה מאד יפה על העפעף, הנצנוץ הזהבי מקסים בעיניי, והורוד הוא בגוון הנכון להראות ועדין לא להיות צעקני.
הצללית הלבנה התקבלה קצת פחות טוב, וראו בעיקר את הזהב ופחות את הלבן. בבעיה הזו נתקלתי גם כמה פעמים עם צללית היהלומים של MUFE באותו הגוון כך שאולי זו אני :)

העמידות כצפוי לא היתה מרשימה במיוחד, וכעבור מספר שעות לא נותר כל זכר לקיומן של הצלליות. ניחא, ציפיתי שזה יקרה...

בניסיון השני הקדמתי את הנחת הצלליות במריחת פריימר לעיניים. הפעם, כצפוי, הצלליות התקבלו טוב יותר על העפעף והחזיקו לזמן ממושך יותר. ועדין, העמידות לא תספק את מי שמבקשת להתאפר בשבע בבוקר ולחזור הביתה בשבע בערב כשהיא נראית בדיוק אותו דבר.


הצלליות מקבלות ציון של 7.5.  כשחסרונן העיקרי הוא העמידות, חסרון שעם קצת השקעה מצד המאופרת (ובמחיר כזה ההשקעה נראית לי שווה) ניתן להתגבר עליו. אני מאמינה שארכוש צבעים נוספים, ממליצה גם לכן...

5 תגובות:

  1. מה זה פריימר?
    ואת יודעת אולי מתי הן יצאו לחניות?
    תודה

    השבמחק
  2. הבנתי שבחלק מהחנויות ניתן למצוא אותן
    ופריימר הוא קרם שמטרתו לשפר את עמידות האיפור
    אפשר גם פשוט למרוח קונסילר או צללית קרם

    השבמחק
  3. אבל ככה פשוט קוראים לו- פריימר? של איזה חברה כדאי?

    השבמחק
  4. כשזה לעיניים זה נקרא פריימר לעיניים :)
    אני מאד אוהבת את של OFRA
    ויש עוד כמה מוצלחים אבל לא ניתן להשיג בארץ
    דברי איתי...

    השבמחק
  5. ניסית לעבוד איתן על רטוב מעל פריימר?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...