יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

New Year's Eve

נכון שיש עוד יותר מחודש עד תום השנה האזרחית, אך חברות האיפור כבר שחררו את מראות האיפור שלהם לסילבסטר:

בועז שטיין מציג קולקציה לסילבסטר: Golden Star"" - איפור חגיגי ומתוחכם, הזוהר בלייל כוכבים. שילוב מנצח של פנים מוזהבות עם עיניים מודגשות למראה חגיגי ויוקרתי.

האישה של "בועז שטיין" תחגוג את סוף שנת 2010 במראה מרתק, מושך וזוהר! אמן האיפור בועז שטיין בחר לאפר את הדוגמנית אלכסנדרה, בסגנון מעושן ומוזהב על רקע כוכבות הוליווד הזוהרות והכובשות במסיבות השטיח האדום. "נסיכות קולנוע" המאופיינות במראה פנים זוהר, קורן ומואר אל מול עיניים מודגשות ומעושנות ברכות בגוונים מוזהבים החוזרים חלילה בשפתיים מבריקות וחושניות לנשיקה של חצות.

הקולקציה המוגבלת כוללת ארבע צלליות אבקה, שלושה גווני גלוס, ושלושה גווני היי-לייט 

לוריאל פריז מציגה שני מראות איפור שונים: אשת הזהב ואשת הכסף: SILVER VS GOLD
מראה איפור זוהר ומהפנט הנוצר בהשראת ניצוצות זיקוקי פתיחת השנה, המפיצים אור רב בשלל צבעי כסף, זהב וברונזה מטאליים.
 
מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז שרון גוטליב מעניקה טיפים ליצירת מראה השנה החדשה:
-         התאמת האיפור ללבוש: שיטת ה"טון על טון" מתאימה לגוונים המטאליים לקבלת מראה עם אפקט מרהיב ואקסטרה זוהר. שמלה מוכספת המותאמת עם איפור מוכסף ומבריק יוצרת מראה מהפנט ובלתי נשכח. מהצד השני, גווני איפור של זהב, כסף וברונזה משדרגים ומוסיפים נגיעה יוקרתית לשמלה השחורה הקלאסית- פיתרון אידיאלי לכל בילוי או אירוע.
-         מראה מבריק ונוצץ- מומלץ לפזר בנדיבות צלליות מוזהבות או מוכספות על העפעפיים. ניתן גם לפזר צללית מבריקה על כל אזור העפעף התחתון.     
-         עיניים מהפנטות ועמוקות- יש למשוח את הריסים בכמות נדיבה של מסקרה שחורה מעבה המדגישה ומבליטה את הגוונים המטאליים.



תגובה 1:

  1. כמה חבל שרק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך! בזבזתי שעות מול המראה ובסוף הכל נגמר במסיר איפור, טונה של מגבוני ניקוי ועיפרון שחור :) יש לי עוד הרבה ללמוד...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...