יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

איפור לחתונת שישי- המראה השזוף על פי בובי בראון

אני בטח לא אחדש לכן כלום כשאגלה לכן כי איפור כלה לחתונת שישי  צריך להיות נקי ועדין. השמש היא לא בת ברית טובה במיוחד לאיפור או לצילומים, ואיפור כבד, עמוס ובעל נוכחות רבה מדי עלול להראות לא סתם מוגזם אלא ממש זוועתי באור היום.
איפור קליל ומחמיא לחתונת שישי
 חתונות שישי הן לרוב מראש קלילות יותר, זורמות, פשוטות וכיפיות. השמלה פשוטה יותר, האוכל קליל יותר והאוירה לרוב מזכירה פיקניק שמח במיוחד (אוי כמה רציתי חתונת שישי...), וגם הכלה עצמה, על אף שעת הקימה המוקדמת (רוב כלות השישי מתחילות את ההתארגנות כבר בשש שש וחצי בבוקר!) לרוב קלילה וכיפית יותר.
איפור כלות עדין לחתונת שישי

אם מדובר באיפור לחתונת שישי בקיץ, אני לרוב אלך על מראה מעט שזוף, שמאד הולם אותנו הישראליות בקיץ,ולרוב מסייע להסתיר מעט מהטעויות שאנו עושות בחשיפה לשמש, כמו למשל למרוח רק את הפנים בקרם הגנה ולא את הגוף מה שיוצר הבדלי גוון מגוחכים.

הבעיה היא שלמצוא מוצר משזף שאינו כתמתם מאתגר אותי, כמאפרת כלות, כמעט כמו חיפוש השמלה את הכלה, שכן משום חברות האיפור ממש כמו חברות הקוסמטיקה מאמינות שכולנו בעצם גזרים עמוק בפנים שרק מחכות לחשוף מראה כתמתם יותר, ותעיד על כך לא בחורה שניסתה קרמים לשיזוף מזוייף ויצאה עם כתמים כתומים על הרגליים.
אסונות עם משזף: קורה גם ליפות ביותר. מקור: Ninemsn

ובמשך השנים מצאתי כל מיני פתרונות, אבל לא הרגשתי שמצאתי את "האחד", ואז פגשתי (שוב) את אדוארדו.
אדוארדו הוא המאפר של חברת בובי בראון, שדוגלת, כמו הסטודיו שלנו, בקו נקי וטבעי יותר, דבר המהווה חידוש של ממש בעולם האיפור בארץ, גם שלוש שנים אחרי שעשו עליה. אחת לשנה, בממוצע, אנחנו מוזמנות לפגוש אותו ואת חידושי החברה במרכז ההדרכה המקסים של חברת האם- אסתי לאודר, ואני מתביישת להודות שאפילו אני שכבר מזמן לא מתפתה לקניות חשק בכל הנוגע לאיפור אלא בעיקר ממלאת חוסרים, כמעט תמיד קופצת לחנות אחרי השקה שכזאת ומתחדשת במוצר זה או אחר מהקולקציה.

במפגש האחרון אדוארדו הכיר לנו עלם חמדות שרמנטי- ג'ו שהוא בעצם מוצר נוזלי משזף שנראה הרבה יותר מדי חום ומאיים במבט ראשון, ולגמרי מדוייק ומחמיא ברגע שמורחים אותו על העור.


אם הטלפון שלי לא היה מחזיר נשמתו לבורא (טוב טכנית הוא בקומה ואנחנו מקווים שיתעורר) הייתי יכולה גם להראות לכן תמונות מההדגמה שהוא עשה בהשקה, אבל במקום תאלצו אתן להתאמץ ולהכנס לאינסטגרם שלנו ולראות לבד, אבל אני יכולה להגיד לכן שמתקבל מראה שזוף טבעי ויפה, מראה שיחמיא לכל כלה, גם אם היא בהירה מאד, ואידיאלי כאיפור כלה לקיץ.
אדוארדו אף נתן לנו טיפ והציע למרוח אותו כמתקן גוון מתחת למייק אפ לנשים כהות עור עם הבדלי גוון בפנים, אני אימצתי.

ואם כבר שזוף, אז שיהיה גם זוהר. לא מדי, לא נצנצים של חתונת אולמי בונבון, אבל קצת שימר בעיניים ובלחיים תמיד מחמיא בעיניי, מה שמביא אותי לפלטה הקטנטונת והסופר שימושית שהוציאו בבובי, כולה צבעים עדינים וזוהרים, במגוון צבעים שירצה גם את הפולניות חובבות הבז' כמוני וגם את הרוב השפוי.
הפלטה המשגעת הזו היא חלק מקולקציית RAW SUGAR, ואתן מוזמנות להסתכל על הסוואטצים והתמונות ולהתאהב בעצמכן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...