יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

איפור כלות - הכל מתחיל בגבות

גבות- מדהים איך לחלק קטן כל כך בפנים שלנו יש השפעה עצומה כל כך על המראה שלנו. הגבות נותנות מסגרת לעיניים, הן יוצרות הבעה, מעניקות אישיות לפנים ומשלימות את האיפור.
הרבה פעמים כאשר מגיעות אלינו לסטודיו כלות בהירות הן מודאגות מהגבות שלהן, או ליתר דיוק מהעדרן. גבות בהירות מאד, דקיקות, דלילות, על גבול הבלתי-נראות לעיתים יכולות להוות גורם מטריד, לפגוע בבטחון העצמי ולעיתים אף לשוות מראה חולני לפנים.
כמובן שגבות לא-מושלמות אינן נחלתן של בהירות השיער בלבד, גם גבות כהות עלולות לסבול מקרחות, צלקות וחורים שיש למלא ליצירת גבה מרשימה ויפה.

כמאפרת כלות אני מאד מודעת לחשיבות הגבות ללוק הכולל. אצלנו בסטודיו אנחנו מאד מקפידות ליצור מראה טבעי לגבה, כזה שנותן לה נוכחות בפנים מבלי לגרום לה להראות מצויירת ולא טבעית.
אבל לא רק כלות וצעירות מודאגות מהגבות שלהן, עם הגיל הגבה מאבדת מצבעה, והמריטות החוזרות ונשנות לאורך השנים אף הן גובות מחיר מהגבות, ונשים בוגרות רבות מודאגות ממראה הגבות שלהן ברמה כזאת שהן מוכנות לסבול את הכאב שבאיפור קבוע (ואת הסיכון שהגוון לא יצא טוב, כפי שקורה יותר מדי פעמים), ועבורן הדגשת הגבות חשובה לעיתים אפילו יותר מאשר עבור הצעירות.

עד לאחרונה עבדנו בסטודיו באופן כמעט בלעדי עם צללית לגבות ומעליה, במקרה הצורך, ג'ל לגבות, אך בשבועות האחרונים התנסתי בסט גבות החדש של חברת רבלון, BROW FANTASY והוא גרם לי לשקול מחדש את סלידתי מעפרונות לגבות.

מדובר בסט של עפרון ומסקרה-ג'ל לגבות, המגיע בשלושה גוונים (בלונד, חום בינוני וחום כהה) ומאפשר גם למתאפרת חסרת ניסיון (והרי רוב הכלות אצלנו בסטודיו הן מהזן של "אני לא מתאפרת בדרך כלל", וזה בסדר, גם אנחנו לא) למלא ולעצב את הגבות שלה כרצונה במראה טבעי ועם עמידות לאורך כל היום.

בשלב ראשון ממלאים את הגבה בעזרת העפרון, במריחות קטנות, קצת כמו ציור אימפרסיוניסטי, ליצירת מראה טבעי יותר. בשלב השני עוברים על הגבה עם הג'ל, מקבעים, מסדרים ועוד טיפה ממלאים.
והתוצאה? משביעת רצון בהחלט, מי שלא יודע שאין לך גבות מושלמות בחיים לא ינחש זאת...

את העפרון ניתן לרכוש בפארמים ב80 ש"ח לפני הנחות, והוא יכול להוות תוספת מפנקת למתנה שאתן מביאות לאמא/חמות לחג, אני בטוחה שהן ישמחו מהעפרון אפילו יותר מאשר מהקערה המקושטת/המצעים החדשים שקניתן להן...

חג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...