יום שבת, 24 באפריל 2010

בריידזילה

בשלב זה או אחר כל מאפרת נתקלת בכלה כזו, מפלצת במסווה של כלה.
החכמות שבינינו מזהות אותן ממרחק ומנטרלות אותן, בעלות התושיה קולטות שלפניהן כלה בעייתית באיפור הניסיון ועושות ככל האפשר כדי שאותה כלה לא תסגור עימן, והירוקות  והתמימות (או המזוכיסטיות) מוצאות עצמן ביום החתונה (ולרוב עוד קודם) מקללות את הרגע בו סגרו עם אותה כלה.

אז מי היא אותה בריידזילה המטילה את אימתה על ספקי החתונות? קווים לדמותה:

  • הבריידזילה בטוחה שהשמש זורחת לה מהישבן, וכפועל יוצא הרי שכל האנשים סביבה, בין אם הם בני משפחה, חברים קרובים, מכרים וקולגות או סתם ספקים תמימים, צריכים להתייחס אליה בהתאם.
  • היא מאמינה כי יום חתונתה הינו היום החשוב ביותר לא רק בחייה ובחיי בן זוגה, אלא בחיי כל הסובבים אותם. קיבלת הזמנה לחתונה של בריידזילה? בטלי כל תוכנית אחרת ופני את התאריך המבוקש, בלי תירוצים! אין שום סיבה ראויה מבחינתה כי תפספסי את חתונתה, ואם עשית זאת (ולא מעניין אותה שסבך נפטר יומיים קודם ואת יושבת שבעה, חסרת התחשבות שכמותך)- את מחוקה לעד (ברכותיי!) ומעתה תוזכרי רק כמושא להשמצות.
  • חתונתנה של הבריידזילה איננה ככל החתונות, כאשר אצלה יושמע השיר "שבועה" בכניסה לחופה, כולם ימחו דמעה בשל הבחירה המרגשת, הצילומים המקדימים שערכה בנמל תל אביב ובסמטאות יפו שונים לחלוטין משל כל שאר הזוגות שבחרו להצטלם שם (עם אותו צלם) ובניגוד לכל שאר הכלות, האורחים שיאמרו לה שמעולם לא היתה כלה יפה יותר יתכוונו לכך במלוא הכנות.

ואיך זה משפיע עלינו, המאפרות?

עוד בטרם איפור הניסיון, בשיחת הטלפון הראשונית הבריידזילה תעביר אותך, המאפרת שאינה חושדת בדבר, סדרת שאלות וחקירה צולבת ממנה שואבים השראה בכירי החוקרים בשב"כ. היא תבקש לדעת עוד ועוד מידע, חלקו לגיטימי חלקו מעלה תהיות, תסביר לך שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה ומה הכי טוב לה (כמובן), ולעיתים אף תשלוף את הקלף המנצח: "גם אני למדתי איפור כך שאני יודעת איך זה עובד".

לאיפור הניסיון היא תגיע מלווה בפמליה של מעריצות ואומרות הן (חסר להן שלא), תבחן את מוצרי האיפור שתוציאי מתיקך, ותעצרך באמצע כל משיחת מכחול כדי להציץ במראה ולהעיר הערות ("האיפור לא זהה בשתי העיניים" "כן, עדין לא הנחתי לך את הצללית הזו גם בעין השניה"). היא תבקש כי תשני שוב ושוב פרטים שונים, ותעזוב אותך רק לאחר שלוש שעות כשאת מותשת לחלוטין ושוקלת הסבה מקצועית, משהו שלא באים בו במגע עם יצורים חיים, אולי מאפרת גופות ללוויות?!

לאחר שסגרה עימך הרי את שלה, והיא תטלפן אליך מדי יום כדי לעדכן בהתפתחויות חדשות ("בסוף החלטתי כי התחרה במחשוף לא תהיה בצורה של שושנים אלא של חבצלות, אולי אני צריכה לבוא שוב כדי שנתאים איפור מחדש?"), להציע שינויים באיפור אותו קבעתן ("ראיתי היום תמונה בפנאי פלוס של שקר כלשהו, אולי נחליף לשפתון כמו שלה?") וסתם לוודא שאת לא שוכחת את תאריך החתונה שלה ("חלמתי שאני מתחתנת היום ואת לא הגעת, את לא תעשי לי את זה, נכון?")

ביום החתונה היא תטלפן אליך בשבע בבוקר (היא לא הצליחה לישון מרוב התרגשות) לוודא שאת לא שוכחת שקבעתן לשלוש בצהריים, ובשתיים וחצי תטלפן שוב בהיסטריה גמורה לשאול איפה את ולמה את עדין לא אצלה. לאחר שתסיימי לאפר אותה היא תפרוץ בבכי היסטרי, תגיד שהאיפור נוראי ובכלל לא מה שסיכמתן ושאת לגמרי כיערת אותה!

חודש לאחר מכן היא תטלפן לספר לך שחברה שלה מתחתנת ולשאול אם את פנויה לאיפור אירוע...

4 תגובות:

  1. LOL
    נראה אותך עכשיו מפרסמת את זה בפורום חתונות....
    :-DDDDD
    I GOT YOUR BACK HON!!!

    השבמחק
  2. :)
    אני לא בטוחה שאני אמיצה/ טיפשה מספיק
    הן תצלובנה אותי

    השבמחק
  3. טל
    מישהו היה צריך לומר את האמת
    כמו שהיא לפעמים...
    ואמרת זאת בחן רב.
    נהנתי.

    השבמחק
  4. כל כך נכון! מכרה שלי (ואני לא אנקוב בשמות כאן) היא בדיוק כזו! מזל שבעלה האוהב מצליח לרסן אותה קצת מאז החתונה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...