יום רביעי, 19 בפברואר 2014

דבר אלי בראשי תיבות. סקירת BB וCC CREAM

פעם דברים היו פשוטים, במדף המייק אפים היה סוג אחד, אולי שניים (נוזלי ומוצק) והבחירה היתה קלה. היום מגוון האפשרויות ליצירת כיסוי ואחידות בעור הפנים הוא עצום: מייק אפ נוזלי, מייק אפ פודרה, מייק אפ במוס, מייק אפ מוצק, לחות עם גוון, BB CREAM ועכשיו גם CC CREAM
מבולבלות? בצדק! אבל בשביל זה אני כאן...

בתחתית, עם כיסוי קליל במיוחד נמצא הלחות עם גוון, מה שידוע יותר כ tinted moisturizer. קרם לחות, מעט צבע שמעניק כיסוי שקוף למדי ומאד קליל. אידיאלי לבנות טיפשעשרה שרוצות להרגיש שהן מתאפרות אבל לא באמת זקוקות לכיסוי ולא באמת זכו לברכת אמן (זו שמשלמת על המוצרים לרוב).

קצת מעל נמצא ה-BB עליו כבר כתבתי לא מעט לאחרונה. בזמן האחרון אני נתקלת בעיקר בBB עם תועלות נוספות, כמו למשל הBB של PUPA שמשלב בתוכו גם פריימר ונותן כיסוי לא רע בכלל, ועל הדרך גם לחות והגנה מפני השמש. 
שימו לב: שימוש בBB לא פותר ממריחת קרם הגנה, הכמות של BB שהאשה  הממוצעת מורחת על פניה מזערית ביחס לכמות קרם ההגנה שיש למרוח. אבל זה עדיף על כלום

השלב הבא הוא ה-CC. מוצר חדש יחסית בשוק. ה-CC משמעותו color correcting, הוא דומה למדי לBB לטעמי עם כי על פנוי הדגש פה על הוא האחדת עור הפנים.
המוצר הבולט ביותר בקטגוריה זו הוא הCC של CLINIQUE שלו 3 תועלות בולטות: הגנה מפני השמש, קרם לחות- ותיקון גוון עור ע"י חלקיקי אור קטנטנים המטפלים במגוון בעיות ומותירים עור אחיד וזוהר.
וכמובן בראש הרשימה- המייק אפים. לא משנה מה המרקם, אם הם מחילים מקדם הגנה או לא, המייק אפים לא צריכים לחוש מאיומים מחבריהם בעלי השמות המקוצרים. אומנם יש לי כמה BB בתיק המקצועי, עבור נערות צעירות או עבור גברים, אבל כמאפרת כלות, אין תחליף בעיניי למייק אפ: לא מבחינת השליטה ברמת הכיסוי, לא מבחינת מבחר הגוונים ולא מבחינת הגימור. בפוסט הבא מבטיחה לצרף גם המלצה על מייק אפ חדש שעשה עליה, בינתיים לכו תמרחו איזה CC :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...