יום שני, 27 בפברואר 2012

CARELINE- חלק ראשון

לפני כחודש (הזמן טס כשעמוסים) הוזמנתי להשקה של קרליין. כבר כתבתי רבות על המהפך של חברות האיפור הישראליות, וקרליין זו החברה שמדגימה זאת בצורה הטובה ביותר
הבחירה בעומר אסף כמאפר הבית של החברה היתה לא פחות מגאונית, ועשתה למותג הרבה טוב
שדרוג המוצרים, האריזות ומודעות הפרסום הפכו את קרליין למותג שמככב בתיקי האיפור של מאפרים רבים.

בהשקה האחרונה השיקו מסקרות צבעוניות, שהן לפי עומר, הטרנד החם לקיץ, אך עדין לא זכיתי להתנסות בהן, כך שלא בהן נעסוק, אייליינרים בטוש בארבעה גוונים, מייק אפ פודרה בארבעה גוונים, לקים ומגוון עצום של ליפגלוסים במבחר גימורים.
נתחיל באייליינרים, שלמרות שאני לא חובבת טושים ומעדיפה אייליינר בג'ל ומברשת לבחירתי, מצאתי את עצמי משתמשת בהם לא מעט. האיליינרים מגיעים בארבעה צבעים: שחור, כחול, סגול וחום. אישית הייתי שמחה לראות גם ירוק, אבל גם המבחר הנוכחי מספק.
האייליינרים נקראים ink liner והם אכן מזכירים מעט דיו, ויש לשים לב שלחיצה חזקה מדי על האייליינר מוציאה יותר מדי חומר שכאילו נוזל ומתפשט מעבר לקו. זה בולט יותר על עור היד, אך הבחנתי בזה במידה פחותה גם על העין.וכמובן שאלה לא אייליינרים שמיועדים למעקה העין.
מבחינת עמידות, הם שרדו עלי יום שלם מבלי לדהות, אך הם אינם עמידים במים ויש לקחת זאת בחשבון, ויש לשים לב גם להבדל בגימור ובחוזק בין הגוונים- החום מתקבל חצי-שקוף בעוד שהשחור חזק ומעט מבריק, הסגול מעט בהיר ומאד יפה, והכחול- כחול מהפנט.

ללא פלאש
עם פלאש
המכחול עצמו ארוך ודק, מה שמאפשר שליטה טובה לטעמי בעובי הפס, אך יכול מעט להקשות על מתאפרת לא מיומנת.
האריזה שחורה ודקה, וכבר מצאתי את בעלול לוקח את אחד האייליינרים במחשבה שזהו טוש לכתיבה על דיסקים, טעות מובנת עם איליינרים מזן זה.
החיסרון היחידי באריזה הוא סימון הגוון שאינו מאד ברור, ולמעט הכחול שקל להבחין בו, אני מוצאת את עצמי מנסה את שלושת האייליינרים הנותרים על היד בכל פעם בחיפוש אחר הגוון שאני רוצה. שווה להוסיף כיתוב של צבע האייליינר.



האייליינרים מיוצרים בגרמניה, וכמו כל מוצרי CARELINE לא נוסו על בעלי חיים.

יום ראשון, 26 בפברואר 2012

תחרות שווה

כדי שלא תפספסו, בתור קוראותיי הנאמנות, אני משתפת גם פה
העלתי בדף הפייסבוק תחרות שווה במיוחד, הנקראת "חברות הכי טובות"

אם אתן מחפשות רעיון למסיבת רווקות, ליום הולדת של חברה או סתם לערב מהנה לכל החברות סדנת איפור קבוצתית היא התשובה.  בסדנא תלמדו להתאפר כל אחת בהתאם לתווי פניה, צבעיה ואישיותה. במידה וחגגים יום הולדת או חתונה קרבה, כלת השמחה תקבל יחס מיוחד, כראוי, אך בניגוד להרבה הפעלות אחרות בסדנת איפור כולן יוצאות מורווחות עם ידע וכלים ואיפור משגע על הפנים.

תכני הסדנא מגוונים ונקבעים בהתאם לידע המקדים של המשתתפות ותחומי העניין שלהן, הסדנא יכולה להתמקד באיפור מהיר לימים לחוצים, איפור ליום-יום, איפור לאירועים מיוחדים, איפור סקסי  לרווקות הוללות, אייליינר וטרנדים מהשטיח האדום או כל נושא אחר שתבחרו.

ואיך זוכים בסדנא הזו?
פשוט מאד
נכנסים לדף העסק בפייסבוק טל ב.- איפור מקצועי

מעלים תמונה שלכן, ומסבירים מדוע החברות שלכן כל כך מיוחדת

מזמינים את כל החברות להצביע LIKE לתמונה ולסיפור

בסוף חודש מרץ תערך ספירת קולות, ומי שזכתה במירב הLIKE תוכל לפנק ולהתפנק בסדנא קבוצתית יחד עם תשע חברות נוספות

שווה, לא?


ואם אין לכן פייסבוק? מוזמנות לשלוח לי בדוא"ל תמונה וסיפור, אני אעלה זאת בהמשך לפוסט זה, ואתן תוכלו להזמין את החברות להגיב בLIKE ממש כאן בבלוג.

למה אתן מחכות?

טל בן-ארי סטודיו לאיפור ותסרוקות

יום חמישי, 23 בפברואר 2012

איפור חתנים

שלשום איפרתי וסירקתי כלה מקסימה, בזמן שהיא הלכה להתלבש היא ביקשה שהחתן יכנס אלי לפידור קל כדי שלא יבריק בצילומים. הסמכתי בשמחה, המודעות ההולכת וגוברת לכך שגם החתן צריך להראות טוב בתמונות, ושאיפור יכול לסייע בכך, מבורכת מבחינתי, והנכונות של יותר ויותר חתנים לשתף פעולה עם כלותיהם (וזו בד"כ יוזמה של הכלה) גורמת לי לחייך בכל פעם מחדש.
החתן המתוק התיישב בכסא וביקש לא להראות מאופר, הרגעתי אותו שמדובר בפודרה שקופה, ושאף אחד לא יחשוד שיש לו איפור.
כשסיימתי לפדר הוא העיף מבט במראה, חייך, ושאל אם אני יכולה להסתיר לו גם את הכהויות תחת העיניים...

החתן של שלשום מצטרף ליותר ויותר חתנים שמבקשים טאצ' אפים גם לעצמם לפני הצילומים, והגדיל לעשות חתן לפני כמה חודשים שביקש שאעצב גם את שערו אאפר אותו גם עם מייק אפ ולא רק עם פודרה  כדי להסתיר את פצעי הגילוח. בעבודה נכונה עם מייק אפים נין ליצור שכבה דקה (ממש כמו לכלות שלי), כזאת שאינה בולטת לעין ועדין עמידה ומצטלמת נהדר. למי שיש פגמים בעור, או סתם לכל חתן  שרוצה להתקשט ולהשקיע עבור כלתו כמו שהיא משקיעה עבורו, שווה לשקול לעבור תחת ידידה של המאפרת לפני היציאה לצילומים המקדימים.

ואם אתם נבוכים? אפשר גם לבד בבית, בחושך, כמו פולנים טובים
השאילו מבת זוגתכם פודרה שקופה,ואם אין לה- הרחיקו לחנות האיפור הקרובה אליכם, מלמלו בקול נבוך למוכרת ש"חברה שלי שלחה אותי לקנות לה פודרה שקופה".
אותה הגברת בשינוי אדרת, פודרה דחוסה ובפודרה באבקה
לא לדאוג, זה רק נראה לבן, מתקבל שקוף



וודאו מראש כי יש לה מברשת רחבה איתה תוכלו לפזר את הפודרה. במקרה חירום ניתן לעשות זאת גם עם פאף, אבל התוצאה עדינה יותר עם מברשת.

פאף לפידור

מברשת פודרה, העדיפו מברשות עם שיער טבעי
הזהרו מפודרות מזן הHD שבשימוש לא מיומן משאירות סימנים לבנים שנחשפים עם הפלאש ויביאו את המקורבים לכם לחשוד בשימוש בסמים.
ניקול קידמן, זה לא קוקאין, רק פודרה
ואם אתם גם רוצים להסתיר משהו?
לפני שלב הפודרה תאלצו להצטייד בקונסילר או מייק אפ, כאן אין מנוס, צריך להתאים את הגוון לגוון עורכם, תאלצו להתוודות לפני המוכרת. אל דאגה, היא סביר להניח כבר רגילה...
בקשו ממנה מרקם קליל, וודאו בחנות שהיא מדריכה אתכם ומנסה עליכם כדי שתוכלו להגיע לתוצאה הסופית גם לבד, ותהיו מרוצים ממנה.
שם משעשע :)
והכי חשוב- מזל טוב!

כלות יקרות, מוזמנות לאיפור ותסרוקת ניסיון אצלי בסטודיו, חבילות שוות לסוגרות עד סוף החודש
טל בן-ארי

יום רביעי, 22 בפברואר 2012

Revlon Illuminance

אחד היתרונות של בן משפחה או חבר קרוב על קו ישראל-ארה"ב היא האפשרות לרכוש דברים שלא מגיעים לארץ, או כאלה שכן אך נמכרים כאן במחירים מופקעים.
מספר פעמים בשנה אני יושבת ועוברת על בלוגים מחו"ל ומחפשת מציאות כאלה, עושה הזמנה גדולה אותה אני שולחת לחברים או משפחה, ואז כשמישהו מהמשפחה מגיע לאזור הוא אוסף עבורי את החבילה.
למי שלא התמזל מזלה וכל מכריה גרים בארץ יש את האפשרות להשתמש בכל מיני חברות שנותנות כתובת של תא דואר בארה"ב ושולחות את החבילה לארץ. נכון, זה יקר יותר, אבל לפעמים זה שווה את הטרחה והמחיר.

את ההזמנה הלפני האחרונה שלי עשיתי דרך חברתי  שרון לוסטיג, שנסעה לביקור משפחה (ובעברית= טיול שופינג) וצוידה ברשימת קניות והרבה כסף. בין המוצרים ששרון התבקשה לקנות היו שתי פלטות של צלליות קרם של רבלון מסדרת Illuminance
שרון דאגה לכתוב את שמי על הכל כדי לא להתבלבל

הפלטות הללו מכילות ארבע צלליות, כל אחת בגודל פחות או יותר של צללית MAC,אך הכמות קטנה יותר (וגם המחיר, משמעותית) ויש מבחר של 11 פלטות! אני רכשתי את SKIN LIGHTS ואת SEASHELLS, גוונים נייטרלים יחסית שמהווים בסיס מעולה מבחינתי לאיפורים, אם כי באתר של רבלון הם מציעים למרוח קונסילר מתחת ולהשתמש בהם כצללית לכל דבר.

פלטת SKIN LIGHTS היא העליונה וSEA SHELLS התחתונה

 פלטת SKIN LIGHTS
בתמונה למעלה, למעט הצללית הימנית (התחתונה בתמונות למטה), כולן עם גימור שימרי למדי, הימני כמעט מאט לחלוטין. האהובות עלי הן העליונה והשלישית (בתמונות למטה), החומה והאפרסקית-מוזהבת.  גוונים עשירים, יפים, ומחמיאים כמעט לכל גוון עור.  הצללית הבהירה אידיאלית להבהרות תחת הגבה (וגם להדגשת עצם הלחי)

ללא פלאש

עם פלאש
 פלטת SEA SHELLS
בפלטה זו הגוונים קרים יותר, ופחות זוהרים (למעט התחתונה). הצללית העליונה, האפורה, מהווה בסיס נהדר למעושנים אפורים או לאיפורים כסופים, את הורודה אני אוהבת לאיפורים יותר יומיומיים, והשתיים הבהירות יותר הן נייטרליות ומתאימות להארות מבחינתי.
עם פלאש

ללא פלאש


עם צלליות קרם אני אוהבת לעבוד עם האצבעות, והמריחה מאד נוחה, הן לא מתקבעות במהירות, שזה יתרון וחיסרון כאחד, ולטעמי דרושה להן צללית אבקתית (PRESSED OR POWDER) מעל לקיבוע. בקיצור? אחת הרכישות שאני הכי מבסוטית עליהן

וכמובן- רבלון לא מבצעים ניסויים בבע"ח, ומחיר הפלטה בארה"C פחות משמונה דולר


יום שני, 20 בפברואר 2012

GA-DE Idyllic mineral shadows

האמת שלא תיכננתי לכתוב על הצלליות האלה כרגע, יש לא מעט מוצרים שעומדים לפניהם במגש הTO DO שלי, אבל נתקלתי היום במבצע מאד שווה עליהם בסופר פארם ואני לא רוצה שתפספסו.

קיבלתי שלוש צלליות מהסדרה החדשה  Idyllic mineral shadows, כאשר בדיקה קצרה באתר החברה מעלה כי סה"כ ישנם שמונה גוונים זוהרים-מנצנצים.
הגוונים שקיבלתי:
03 PLATINUM גוון שמנת-בז' שימושי לכל גווני העור ולכל צבעי העיניים

07 PLUTONIC גוון חום-סגלגל-ורדרד, על העין הוא מתקבל כבין חום לסגלגל,  הצללית האהובה עלי מבן השלוש

02 GRANITE גוון חאקי-זהוב שנראה הורס בצללית, אך, ופה האכזבה, מתקבל כשחור-ירקרק סתמי למדי. זו הצללית שכשקיבלתי את החבילה תליתי בה הכי הרבה תקוות, וכמו שלרוב קורה, כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

העמידות של הצלליות מעוררת הערצה ממש, שרדו יום שלם בלי לדהות, להצטבר בקמטוטים או כל תופעה מעצבנת אחרת, ללא שום בסיס מתחת! אז נכון, העפעף שלי לא שומני במיוחד, אבל עדין מרשים ביותר







המרקם נוח לעבודה, חמאתי, נעים, עשיר בפיגמנט. החיסרון הוא שהן קצת מפוררות במגע עם המברשת כך שלטווח הרחוק מאבדים חלק מהכמות. לשמחתי ההתפוררות באה לידי ביטוי רק בקופסא ולא על העיניים. הנצנוץ עלול להיות מעט מוגזם למי שנמצאת באור חזק בשעו היום, אבל מעולות לערב או לאירועים מיוחדים, רק צריך לשים לב ולעבוד עם כמות מדודה כדי שלא תתפזר אבקה תחת העיניים.

האריזה נחמדה, באותו גוון מטאלי כמו אריזת המסקרה, כאשר המכסה שקוף (שימושי כדי לדעת מה הגוון מבלי לפתוח את כל הקופסאות). על הצללית מוטבעת דוגמה שלטעמי מיותרת, יכלו להספק בGD, אבל אני קצת קטנונית בנושא... כעת נותר לי רק לבחון איך הצלליות עומדות במבחן הדיפוט, ואולי אלוהי הGA-DE (ציפי?) יענו לתחינותיי ויוציאו את הצלליות הללו גם באריזת מילוי, אלה צלליות שלא יביישו גם תיק מקצועי.

בתכלס נראה שמשהו טוב קורה לחברות האיפור הישראלית שהתעוררו ונותנות סוף סוף פייט ראוי לחברות הזרות. אני מאמינה שיקח זמן ועבודה מאומצת על מיתוג מחדש עד שהלקוחה הממוצעת תבחר במוצר ישראלי על פני מוצר זר כששניהם באותה רמת מחיר, אבל אני יכולה להמליץ בלב שלם על הצלליות האלה, טובות הרבה יותר מכל צללית  עממית שניסיתי לאחרונה.

כמו כל מוצרי GA-DE הצלליות לא נוסו על בע"ח,  ועד סוף החודש הצלליות נמכרות ב30 ש"ח בלבד לחברי LIFE STYLE, ומי מכם שאינו מחזיק בכרטיס יאלץ להסתפק במבצעי האחד+אחד שתמיד יש (ממליצה לשלב עם המסקרה המעולה עליה כבר כתבתי).

 עם צללית פלוטוניק ומסקרת לאש סבליים, במציאות לצללית יש הרבה יותר נוכחות

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

soft touch 3 in 1professional pencil

בסדנאות האיפור הרבות שאני מעבירה לנערות, כולן תמיד מספרות לי שהן מתאפרות עם עיפרון עיניים, ורובן מתלוננות שהוא לא עמיד מספיק.
כאשר מדובר בנערות, מעטות רוכשות את מוצרי האיפור שלהן באינטרנט או בחנויות האיפור המקצועי, והן מסתמכות בעיקר על רשתות הפארם השונות לרכישת מוצרי האיפור שלהן.

לפני כחודש יצאו בחברת סופט טאץ' הישראלית עם עפרונות אובליים, עפרונות שממלאים שלוש פונקציות במוצר אחד: גם עפרון עיניים דק, גם עפרון עבה למראה מעושן וגם צללית קרמית עמידה במיוחד.
מבט רגיל ומבט מהצד, העפרונות החדשים

 בחברה מבטיחים כי העפרון עמיד במיוחד, מתקבע במהירות ואפילו עמיד במים,  ושהוא מגיע בשלושה גוונים: שחור, שחור מנצנץ וכחול אלקטריק. 
היו ולעיפרון יש צורה מיוחדת, הוא מצריך מחדד מיוחד, ומחדד זה נמכא אף הוא בנקודות המכירה של החברה, כאשר עד סוף פברואר המחדד ימכא תמורת עשרה שקלים בלבד למי שרוכשת עפרון.

הצורך לרכוש מחדד במיוחד נראה לי טרטור מיותר, אבל למי שתאהב באמת את העפרונות ותקנה יותר מאחד אני מניחה שזה כבר ישתלם.

העפרונות מיוצרים בצרפת, ואורך חיי המוצר 36 חודשים. בשימוש קבוע הוא יגמר הרבה קודם...

אני קיבלתי את העפרון הכחול להתנסות, ואני חייבת להתוודות שאני לא מחובבי הכחול, לא על עצמי, ולרוב גם לא על אחרות. עם זאת, שמתי לב שנשים רבות מעדיפות לצבוע את מעקה העין בגוון שאינו שחור (כי כולן שיננו היטב את הכלל כי שחור בעין מקטין), ועל כן חירפתי נפשי וטעמי האישי ומרחתי את העפרון הן כאייליינר והן במעקה העין.

המריחה במעקה העין היתה מעט מתסכלת שכן נדמה כי לא יוצא כמעט צבע, מעקה העין קיבל מקרוב גוון בז'י-כחלחל (בניגוד לסתם בז') ומה שבעיקר נצבע היה קו הריסים. במבט מרחוק זה דוקא נראה לא רע בכלל, והצבע בלט לעין מבלי להראות TOO MUCH

כאשר מורחים את העפרון יש להמתין שניה ולהניח לו להתקבע, שכן שפשוף מוקדם מדי בהחלט יביא למריחה קלה של הצבע. לאחר דקותיים הצבע לא זז, כך שבהבטחת העמידות הם בהחלט עומדים.


אחרי שפשוף נמרץ, שניות אחרי המריחה

מבחר הגוונים מעט מאכזב והייתי שמחה לראות גם אפור, חום, סגול וירוק.  כולם צבעים שיכולים לשמש גם כעפרון וגם כצללית...

סה"כ מוצר חביב, ובהחלט פתרון מוצלח למי שרוכשת את מוצריה בפארמים ומחפשת תמורה למחיר (במבצעי ה1+1)

סופט טאץ', כמו יתר החברות הישראליות, אינה מבצעת ניסויים בבע"ח


יום שישי, 17 בפברואר 2012

ביוטי בלוגס




סוף שבוע סוער וחורפי לפנינו. בביוטי בלוגס אספנו עבורכם את מיטב הפוסטים מהשבועיים האחרונים בנושא איפור וטיפוח, כדי לעזור לכם להעביר את הזמן בכיף :)



ביופי של בלוג, הרמוני מספרת לנו על סדנה מעשירה וחווייתית לפורים והדרכה קצרה לאיפור פנים.

ב
בלוגיפור גם עדי על סדנת איפור לילדים (ולאמהות).מריחים כבר את פורים באוויר בביוטי בלוג'ס...

ב - There is Beauty In All of us מרינה בפוסט מחווה לחברת RIMMEL שעשתה עליה ארצה, בו היא סוקרת מספר מוצרים של החברה.

במעבדה מיכל על הקוסמטיקה הטבעית של LAVIDO וביקור במרכז החברה בזכרון יעקב.

ב - Ksyu Style אוקסנה סוקרת אייליינר טוש של קרליין.

ב
יופי שבא בצבעים טלי בבוקר של כיף עם חמש דקות וחמישה מוצרים.

בבלוג למראה זוהר! שרון בפוסט על הפקת וולנטיינ'ס שלה.

בשקר החן והבל היופי ישראלה שולפת ציפורניים ומספרת לנו על חוויותיה במניקור אקספרס של LAKA.

ב - Edenable בלוג איפור טיפוח ועוד, אלכס מצהירה ש"טבעי זה הכי אני", וסוקרת מוצרים מקולקציית MAC Naturally.

ב - Beauty in bloom שירי באיפור יומי המשלב איפור עיניים בסגול וירוק.

ב The beauty blog מיתר סוקרת רכישות אחרונות: מברשת של ביוטיקר, ואייליינר ומסקרה של לוריאל.

ב All My Hobbies שמחה Peacha לבשר שמותג הלקים העולמי צ'יינה גלייז בארץ.

ב-Beauty News לבנת כבר מריחה קיץ ומספרת לנו על קולקציית קיץ 2012 של אסתי לאודר.

בבלוג של תמי מרגלית, תמי מחלקת מתנה לפורים  -סרטוני הדרכה לציורי פנים.

ב - StarDust טל על איפור לוולנטיינס, אבל גם לסתם יום של חול שאת רוצה לאהוב בו את עצמך.

בריסים ורסיסים קורין סוקרת פלטת צלליות של גרלן, מושלמת לאיפור מעושן.

ב Beuty Mark עדי סוקרת את הגלוסים החדשים של YSL שממש עכשיו הגיעו למדפים.

ביופי טופי מספרת לנו אנה על מוצרי טיפוח טבעיים של IHERB.

ב מי הזיז את הפצירה שלי ליהיה בסקירה בלי אגו: על משחת לנולין של לייף.

ב Just Like That אפרת מספרת על קרם לחות חדש של אסתי לאודר - Supreme.

ב Art of make up סוקרת טל את המייקאפ Helathy Mix של בורז'ואה.

ו ב -
Bbeauty על הדוברת החדשה של חברת Wet n' Wild - פרגי.

סופ"ש חם לכולם!

יום רביעי, 15 בפברואר 2012

אשכולית ורודה NEUTROGENA

ריח של פירות הדר זה משהו שאו שמאד אוהבים או ששונאים, אני מכירה אנשים שלא מסוגלים לקלף תפוז או קלמנטינה כיוון שהם שונאים את הריח שדובק בידיים. אני שונאת כל ריח שדובק בידיים אבל חולה על פירות הדר.
סבי ז"ל שתל פירות הדר בגינת הבית, ואני נהנתי כל חורף מכוס מיץ טרי מדי יום, וגם אנחנו מתכננים למלא את החצר בעצי הדר ברגע שנסיים לסדר את הבית.

עם אשכוליות היחסים שלי סבוכים יותר, קשה לי עם המרירות שלהם, אשכולית תמיד נראתה לי פרי של מבוגרים בגלל המרירות, ולי, לי יש טעם של ילדה בת חמש כשזה נוגע לאוכל. אשכולית אדומה/ורודה היא פשרה, המתקתקות שלה כמעט וגוברת על המרירות, ומיץ כזה אני אפילו מסוגלת לשתות בלי לעוות את הפנים.

אבל זה לא פוסט על פירות הדר, אלא על סדרת מוצרי הנקיון החדשה של ניוטרוג'ינה, שלושה מוצרים בניחוח אשכולית ורודה.
               VISIBLY CLEAR pink grapefruit 

הסדרה מיועדת לעור שמן, ועל אף שבחברה טוענים שהיא פונה גם לבנים, עוד לא פגשתי נער מתבגר שיסכים להשתמש במוצר ורוד. מה שהדגישו לנו בהשקה, ואני מסכימה איתו, זה העובדה שעור שמן אינו לוי גיל, ועל כן המוצר על אף שהשיווק פונה בעיקר לבנות נוער, מתאים גם לנשים מבוגרות יותר.

הריח עורר בי דילמה בשימוש ראשון, התקשתי להחליט האם אני מרוצה או שהוא קצת TOO MUCH, אחרי כמה שבועות של שימוש אני יכולה לומר בפה מלא שאני אוהבת את הריח, ונהנית מהניחוח המתפזר בחלל האמבטיה כשאני פותחת את המכסה.

בכלל, אני לא ששה להחליף את שגרת הטיפוח והניקיון שלי כל פעם כדי לדגום מוצרים, אבל בשביל הפתעות כמו זו, זה שווה את זה. בשבועות האחרונים זנחתי לחלוטין את מוצרי הניקיוי הקבועים שלי ועברתי לאשכולית.

אני משתמשת בשניים מתוך השלושה- התרחיץ ג'ל עם פקק המשאבה וקרם הפילינג. נין לבחור להשתמש בקרם הרחצה במקום בג'ל. אני משתמשת בהם רק בלילה, במקלחת, כשאני מחליפה לסירוגין בין שני המוצרים (יום זה ויום זה).

אני חושבת שזה בין הפעמים הבודדות שהחלפתי מוצרים והעור שלי לא הגיב בהתפרצות של חצ'קונים, המוצרים מנקים אך לא מייבשים את העור, ובעצם החיסרון היחידי שאני יכולה לחשוב עליו הוא העובדה שאיניי נשארת עם תחושה של ניקיון עמוק כמו עם המוצר הקבוע שלי. אין זה אומר שהעור נקי פחות, אני פשוט מתגעגעת לעקצוץ המוכר

בשורה התחתונה? מומלץ מאד, העור שלי נקי, לא מיובש, והצבע הורוד והריח במקלחת מוצאים חן בעיניי.

המוצרים נהנים מרקורד קליני כיעילים, ונמכרים ב90 ש"ח לאחד, לפנ הנחות ומבצעים. 
והחשוב מכל, ניוטרוג'ינה שייכים לתאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון ואינם מבצעים ניסויים בבע"ח בקוסמטיקה



פוסט אורח- גם אני אימצתי חיה

מטעמי גוגל לא אעתיק לכאן את הפוסט אלא אשלח אתכן לקרוא אותו בבלוג השני
http://ima-le.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

פוסטים נוספים בנושא תוכלו למצוא באיוונט בפייסבוק שנקרא באותו שם

קריאה נעימה
ויאללה, לאמץ!

יום שלישי, 14 בפברואר 2012

איך תתאפרי בוולנטיינס

אני אוהבת חגים קיטשיים, חגים שכל מטרתם היא לגרום לנו לבזבז הרבה כסף על מתנות שאנחנו לא באמת רוצים או צריכים, ולהקדיש מעט מחשבה לזוגיות הנפלאה שלנו, ואולי אפילו להודות לבן/בת הזוג על מה שהוא. זה שינוי כל כך מרענן מהחגים היהודיים שעוסקים בשבלונה הקבועה של קינאו בנו-עשו לנו- שתו לנו- בכינו- אלוהים הציל אותנו, עכשיו נאמר תודה ונאכל ארוחה בת עשר מנות.

בעצם עם העשר מנות אני דווקא יכולה להסתדר...
השנה לא יצא לי לחגוג את וולנטיינס כמו בד"כ, במסעדה רומנטית עם הבעלול, את היום כולו אני מעבירה עם כלה שמתחתנת ועם המלוות שלה, מה שאומר שאין זמן לאפות עוגה ולהכין פרלינים וכל שאר הדברים שאני אוהבת לעשות כדי לפנק (אל דאגה, יבוצע מחר), ובערב אנחנו מוזמנים לחתונה יחד עם הקטנה, ואין שום דבר רומנטי בלרדוף אחרי זאטוטית ברחבי האולם.

אבל, זה לא אומר שאתן לא יכולות לחגוג, ואיזו דרך טבוה יותר לחגוג יש מאשר בבילוי רומנטי עם בן הזוג? אז המלצות על מקומות בילוי או מתנות זה לא ממש התחום שבו בלוג זה עוסק, אבל איפור ליום הזה דווקא כן.

יחד עם לוריאל יצרתי עבורכם 2 לוקים, אחד קליל יותר ואחד דרמטי יותר, אבל שניהם דומים, שיעזרו לכן להראות יפות ומאוהבות ביום הזה.

הקפדתי לא להתפרע עם כמויות מוצרים גדולות כדי לא לחייב אתכן לצאת למסע קניות יקר (אם כי זה כיף בפני עצמו). למה תזדקקו?

מייק אפ בגוון עורכן ומייק אפ כהה יותר, אני השתמשתי בLOREAL Infaillible, מייק אפ עמיד ל24 שעות (לפי הבטחת היצרן) המגיע עם מברשת. המברשת בפני עצמה היא דוקא טובה וזה גימיק חביב, אך לשימוש מקצועי לא ממש פרקטי, וגם לשימוש אישי אני עדין מנסה להבין איך מנקים את המברשת לאחר שימוש מבלי שיכנסו מים למיכל המייק אפ.
המייק אם נותן כיסוי בינוני, וניתן לבנות איתו כיסוי כבד יותר, והוא שרד יפה מאד על הדוגמנית במשך יום צילומים בחוץ, אם כי לא הזדמן לי לבחון את הבטחת ה-24 שעות.


סומק ורדרד- ואפשר להעזר גם בצללית ורודה,  למי שאין סומק. אני בחרתי להדגיש את הלחיים כאן גם בעזרת מעט מהצללית הורודה-מנצנצת בה השתמשתי.

צלליות- בניגוד לנטיה הטבעית שלי לערבב אינספור צבעים (ממש כמו בציור), הסתפקתי בשתי צלליות בלבד- צללית חומה (012 endless chocolat) וצללית ורודה (004 forever pink), שתיהן מסדרת  Loreal Color Infaillible שלהן הוספתי צללית נייטלית בגוון שמנת.

*עפרונות- ללוק הראשון העפרון החום הוא לא חובה, ניתן לעשות זאת גם בעזרת הצללית ומברשת תיחום דקה, ללוק השני, יש צורך בעפרון שחור או אייליינר ג'ל שמתאים גם למעקה העין לצורך תיחום העין.

מסקרה- השתמשתי במסקרה Lash Architect 4D בצבע שחור. לפני שהתוודעתי לכל סוגיית הניסויים בבע"ח (עוד בטרם למדתי איפור) נהגתי להשתמש הרבה במסקרות של לוריאל, הן עושות את העבודה בצורה נפלאה ותמיד ניתן למצוא אותן בהנחות (או לרכוש בחו"ל בגרושים). מהמסקרה הזו הייתי מאד מרוצה, היא נותנ מראה ממש יפה לריסים במריחה אחת, ועוד קבל סקירה נרחבת בפוסט נפרד.

ולבסוף שפתון, אני השתמשתי במספר 388 העונה לשם  Plum Ecstasy מסדרת LOREAL Color Riche, אך היות והגוון שלו מאד חזק ודומיננטי ואני ביקשי ליצור מראה רך ומאוהב הנחתי אותו בקמצנות (הוראות בהמשך) כדי ליהנות מהפיגמנט מבלי ליצור לוק עמוס. אם אתן מחובבות הצבעים החזקים לכו עליו, הוא מעין ורוד-סגול מדליק, אך אם מתוכננות נשיקות הערב (ואני מקווה עבורכן שכן) שווה לשקול לבחור דווקא בשפתון עמיד, כזה שלא יעבור ממך לבן הזוג.


הוראות הפעלה:
1. מניחים את המייק אם בגוון העור על גשר האף, מרכז המצח, הסנטר, הלחיים ומעל השפתיים. מניחים את המייק אם הכהה יותר תחת עצמות הלחיים, על עצם הלסת, סביב למצח, ובמידת הצורך בכמות קטנה! על צידי האף, מורחים את המייק אם בעזרת המברשת.
כך בצעד אחד גם יצרנו כיסוי יפה לפנים וגם פיסלנו אותן כך שעצמות הלחיים נראות גבוהות ובולטות יותר, והמצח והסנטר מטושטשים מעט.

2. מחייכים כדי לזהות א תפוחי הלחיים ומניחים את הסומק, בהתאם למבנה הפנים.

3. מאפרים את גלגל העין בצללית הורודה, ומדגישים עם הצללית החומה בקצה ותחת הריסים התחתונים. (בלוק השני עוברים עם הצללית החומה על כל גלגל העין ומחממים עם הצללית הורודה בשקע ליצירת מעושן חום רומנטי)

4.בעזרת העפרון תוחמים את העין מבחוץ בעדינות,  בקו דק, ובלוק הנשי תוחמים גם את מעקה העין ללוק דרמטי יותר.

5.מורחים מסקרה בנדיבות על הריסים העליונים, ולמי שיש ריסים קצרים ובהירים אפשר לתת נגיעה גם בריסים התחתונים, להזהר לא להגזים כי אז עיניכן יראו עגולות יותר כמו עיני בובה (או עגל). אם יש ברשוכן אייליינר ג'ל ו עפרון שחור תחומאת מעקה העין העליון ותצרו אשליה של נפח גדול יותר לריסים.

6. מכווצים את השפתיים ונותנים נגיעות עם השפתון, מרפים ומורחים בעזר האצבע או מברשת את הצבע על כל השפתיים לקבלת גוון עדין יותר.

וזהו, אתן מוכנות




את ההפקה המלאה אתן יכולות לראות באתר NRG סגנון, ויש שם גם סרטון ממש מדליק שממחיש את הסיפור.
הקרדיטים מגיעים ל:
צילום: תומר פוקס 
סטיילינג: קרן אופנהיים 
דוגמנים: ג'ני ולידור ל-Passion 
איפור: טל בן-ארי ל"לוריאל" 
שיער: שרון לוסטיג לוונטל
עיבוד תמונה ועריכת וידאו: שי איתן 


מזכירה כי לוריאל, על אף ההתקדמות הרבה שלהם בתחום, עדין נמצאים ברשימה השחורה של PETA

הגרלה!


זוכרות את הביקורת על הצללית של GA-DE?


אז קיבלתי צללית נוספת כדי לפנק אתכן... וכדי שלא יוכלו להגיע שנותנים אגוזים למין שאין שיניים, הזוכה תקבל גם סדנא אישית מקצורת אצלי בסטודיו במתנה.

מה צריך לעשות כדי להיות הזוכה המאושרת?

1. לעקוב אחרי הבלוג
2. להצטרף למועדון הלקוחות
Subscribe to our newsletter
3. לכתוב כתגובה להודעה זו או על הקיר בפייסבוק למה דווקא לך מגיע לזכות

רוצות לשפר את סיכוייכן? הפיצו את ההגרלה ו/או הצטרפו לדף הפייסבוק שלי. כל פעולה תזכה אתכן בכרטיס נוסף להגרלה
ההגרלה תסתיים ב28/2, ועל הזוכה אודיע ב1/3

בהצלחה

יום שני, 13 בפברואר 2012

GUERLAIN ecrin 4 couleurs

בהשקה של גרלן, זו בה התאהבתי במקסים פולין, ועליה כבר כתבתי בהרחבה, קיבלתי גם רביעית צלליות העונה לשם  ombre eclat לפי התווית ו ecrin couleurs לפי האריזה, ומתהדרת בגוון הכה-דרמטי LES NOIRS (השחורים) ומספרה 09.
עכשיו, אחרי שיצא לי קצת להתנסות בה, וגם יש לי זמן לשבת ולכתוב, אני רוצה לשתף אתכם ברשמי:

נראה שהחורף הזה מתעקשים שנתאפר בדרמטיות, ורצוי בשילוב של ורוד-אפור-שחלור בו נתקלתי במספר סטים אצל חברות שונות בחורף האחרון. ובכן, אם מתעקשים, אני משתפת פעולה, ואכן בהזדמנויות הבודדו בהן אני מתאפרת במשהו מובחן יותר מאייליינר דקיק ומסקרה השתמשתי בסטים הללו.
הסט הספציפי הזה כולל בתוכו ארבע צלליות: אחת בצבע ורוד בהיר עם גימור פרוסטי למדי, 2 אפורות אחת אפור עכבר והשניה אפור כהה, שתיהן במרקם חמאתי למדי וגימור מנמצץ קמעה, וצללית שחורה.

נתחיל בכך שהצללית השחורה מתהדרת בפיגמנט שחור ויפה, על אף שבקופסה היא נראית קצת יותר כמו אפור מאד מאד כהה, ויכולה לשמש גם כאייליינר אם עובדים איתה נכון. מעבר לזה, זו הצללית השימושית ביותר בסט ומשמשת אותי גם עם צלליות אחרות עקב הפיגמנט המעולה.

הצללית האפורה כהה מצאה חן בעיניי מאד, היא מעולה לעישונים, המרקם שלה מאד נוח לעבודה והצבע- הצבע פשוט הורס בעיניי.

האפור עכבר קצת פחות הלהיבה אותי,על אף שבתיאוריה היה לה פוטנציאל רב שכן אני דווקא מחובבות הגוון.  יש בה משהו כסוף שפחות מוצא חן בעיניי

ולבסוף הצללית הורודה הבהירה, שהפיגמנט שלה פחות מוצלח משל האחרות, והגימור הפרוסטי הופך אותה לקצת TOO MUCH בעיניי.

החיסרון לטעמי טמון בכך ששלושת הגוונים הכהים לא שונים מספיק זה מזה כדי ליצור משחקי צבעים מעניינים, אבל היות וזו פלטה שמיועדת בעיקר לשימוש אישי אולי זה לא בהכרח חיסרון, הרי המשתמשת הממוצעת לא מאד מיומנת באיפור מעושנים ובבחירת שילובי צבעים וכך היא יכולה "ללכת על בטוח".

הפלטה מגיעה עם מראה גדולה ונוחה, מה שהופך אותה לאידיאלית לנשיאה ביק ולסופ"שים רומנטיים מחוץ לבית, האריזה יפה ומרשימה וצועקת "יוקרה" מבלי לצעוק "טראש", משהו שנשמע מאד פשוט ביאוריה אבל מבט מהיר על נשים שמחשיבות את עצמן "יוקרתיות" מראה שהרוב נופלות בנקודה זו ונראות יותר כמו נשים "יקרות", מהזן שמשלמים לו לפי שעה.

גם מברש ספוג מגיעה עם הפלטה, כאשר צידה האחד מעולה והשני מחודד. באופן כללי אני לא טורחת לשמור את המברשות הללו, ולרוב גם לא טורחת לנסות אותן, אך שמתי לב שלצורך תיחום העין הצד המחודד דוקא נוח, כך שלמי שאין מברשת תיחום טובה זה יכול להיות פתרון.

כל זה מגיע בתוך נרתיק בד שחור וקטיפתי משהו עם הטבעה של שם המותג- גרלן, ששומר על אריזת הפלטה הנוחה להתלכלך מכל מגע אצבע.





מבחינת עמידות, לא נפלתי, ויש לציין שהעמידות משתנה בין צללית לצללית. בגדול ללא בסיס טוב הצלליות מטשטשות ונעלמות תוך שעות ספורות, אך עם צללית קרם מתחת הן שורדות נהדר גם יום שלם, כך שזה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון.

בתמונות- ללא פריימר או צללית קרם מתחת, עם המסקרה של GADE עליה כתבתי בפוסט האחרון, ועפרון אפור של אסתי לאודר מקולקציית החגים של שנה שעברה.
כך התאפרתי לקאמרי שבוע שעבר, השתמשתי בצללית הורודה כצללית בסיס, כאשר בשקע ובמסגרת העין הלכתי על הצללית האפורה הכהה וכמובן הרבה מסקרה ואייליינר דק 

וזה מה שעשיתי עכשיו בשביל הצילום, שכאמרו כשאני מצלמת יוצא לא משהו. בעזרת שתי הצלליות האפורות עישנתי את העין,  א הצלית הורודה שמתי תחת הגבה, ועם השחורה תחמתי מאד בעדינות את העין.
הסט נמכר תמורת 346 ש"ח, מה שעושה אותו רחוק מלהיות שווה לכל נפש, אבל זה תמיד ככה כשמדובר במותגי יוקרה, ועל גרלן דווקא יש מבצעים ממש שויים מדי פעם.

והחשוב מכל- גרלן לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים :)


יום שישי, 10 בפברואר 2012

GA-DE LASH SUBLIME

כבר כתבתי כמה פעמים על המהפך שעוברו חברות האיפור הישראליות, ועכשיו אני חייבת לחלוק עמכן תגלית מטורפת, מדובר במסקרת LASH SUBLIME של חברת ג'ייד, ציפי, כל הכבוד!

מעולם לא חשבתי שאתלהב כל כך ממסקרה "עממית", ועל כן כשהגיעה אלי היא הונחה בצד עד שאסיים את המסקרה הנוכחית בה אני משתמשת. אבל אז חברה, קולגה, הבחינה בה (לא יכולתי להאפק והשווצתי בשקית הגודיס) ואמרה לי שמדובר במסקרה מעולה, ועם המלצה כזאת הייתי חייבת לנסות ולראות בעצמי.

ובכן, צדקה, לגמרי צדקה! זו אחת המסקרות הטובות ביותר שיצא לי לעבוד איתן. המברשת היא לא פחות מגאונית, כמות החומר שיוצאת מדויקת (לא בקמצנות שמחייבת טבילה שניה ומקצרת את חיי המסקרה, ולא בפזרנות שיוצרת גושים או סתם מבזבזת חומר), המריחה קלה, הצבע שחור-שחור כמו שאני אוהבת. ובכלל, כמה שהתאמצתי לא הצלחתי למצוא בה משהו שאני לא אוהבת.

חוץ מאולי הכיתוב הזהוב על  המיכל, אני חושבת שג'ייד צריכים להמשיך עם שינוי החיצוני המבורך שעשו למוצרים, להכיל אותו על כל המוצרים ובאותה הזדמנות לחדש את הלוגו ולשנות את צבע הכיתוב, הזהב-צהוב הזה לא ממש משתלב לי עם המטאליות של אריזת המסקרה.


אז מה הקטע של המברשת? כמו שאתן יכולות לראות היא מקומרת, כאשר יש לה זיזים מצידה הקמור ומצידה הקעור בלבד (אבל לא ביניהם) והזיזים בחלק הקעור קצרים יותר מבקמור במעט. בפועל זה אומר שהריסים מקבלים נפח (ווליום) ועיבוי מבלי להדבק זה לזה. אני נוהגת לעבור עם החלק הקמור מצידם העליון של הריסים, ולאח מכן עם הקעור בתנועות זיגזיג תחת הריסים. המראה התקבל קוטף הרבה מחמאות ושאלות "מה, אלה הריסים שלך?"

מומלצת בחום! אצלי נזנחו כל שאר המסקרות שהיו בשימוש אישי ופינו מקום לה.

עכשיו אני רק סקרנית האם היא מגיעה גם בגרסא עמידה, וכיצד היא תעבוד עם המברשות החד פעמיות בהן אני משתמשת ללקוחותיי.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...