יום שבת, 31 בדצמבר 2011

היי שלום 2011

ניסיתי להמנע מכך, באמת, אבל אני פשוט חייבת לסכם את השנה ההזויה הזאת... ועל כן, כהרגלי בקודש, סיכום השנה במספרים:

3 לילות ישנתי בלי הבת שלי השנה, הם היו בפראג במסגרת חופשה בה זכיתי בתחרות של ללין, ישנתי מעולה.

13 ארגזים הספקתי לארוז עד כה, כהכנה למעבר לבית החדש, 900 נותרו

1 מאפר על, ערן פאל, יצא לי להכיר טוב טוב השנה בעבודתי כאסיסטנטית שלו. גילית אדם מקסים ואני נהנית מכל רגע (ערן, אני אוהבת אותך!)

120 ספרי קריאה קראתי השנה, 20 מתוכם באנגלית, 1 קניתי בטעות פעמיים והוא אפילו לא היה כזה מוצלח...

4 כלות סיננתי השנה כי הן נשמעו לי ערסיות בטלפון

15 עבודות הפנתי לקולגות, כי הייתי תפוסה, כי היה לי רחוק או סתם כי לא התחשק לי

7 קורסים לנערות בסיכון הדרכתי השנה, זה ממלא ומתיש בו זמנית

3 פוסטים אני כותבת בממוצע בשבוע, החלק הקשה הוא לצלם את התמונות מראש

(רק) 4 זוגות נעליים קניתי השנה, כן, זה עצוב גם בעיניי

5 חבילות גדולות מחו"ל של איפור קיבלתי דרך חברים וקרובי משפחה השנה, אולי עכשיו עם חוקי המכס החדשים אני אזמין ישירות לארץ

1 מייק אפ התגלה כאהבתי הנוכחית- אני מדברת על הFOREVER של DIOR

2 עוגות יומולדת הכנתי לאחיינית שלי בת השנתיים. אחת באוקטובר ליום ההולדת שלה, ואחת לפני שבועיים כשמישהו בגן שלה החליט לחגוג לה שוב, אחיין שלי לא מבין למה לאחותו יש כל כך הרבה ימי הולדת ולו אין

1,000,000 פעם התנתקה לי השיחה באמצע מאז שעברתי לפלאפון, נציגת השירות לא הסכימה איתי שזה מצב לא תקין שאין כיסוי רשת במקומות נידחים כמו הרצליה, נתיבי איילון והבית שלי

4 פעמים בשבוע אני נכנסת לאתרי הדילים השונים ומחפשת טיסה, אני עושה את זה מיוני ועדין לא הצלחתי למצוא את השילוב בין מחיר אטרקטיבי וסופ"ש פנוי מעבודה

5 שיחות ביום לפחות אני מנהלת עם שרון לוסטיג, חברה, קולגה ושותפתי למיזם עליו תשמעו ממש בקרוב

1 אכזבה עצומה נגרמה לי כשגיליתי שתאגיד אסתי לאודר חזרו לבצע ניסויים בבע"ח

3 מיילים בשבוע אני מקבלת בממוצע מקוראות של הבלוג (אני חושבת) שאני לא מכירה באופן אישי ומבקשות את עצתי בנושא איפורי-טיפוחי כלשהו

20 מיילים אני מקבלת בממוצע ממשרדי היח"צ השונים מדי יום, 2/3 מתוכם כלל לא עוסקים בתחומי העניין של הבלוג הזה, זה קצת מטריד, אבל זה הופך אותי למאד שימושית כשמישהו שואל על צבע לבית ואני יודעת לצטט מכותרת המייל שX יצאו במבצע מיוחד

6 חברות שלי התחתנו השנה, ואם טעיתי בטעות במספר אני מקווה שהן לא קוראות אותי

500 פעם חמותי שאלה אותי מה עם עוד ילדים, נגמרו לי התשובות המקוריות כך שאשמח לתשובות מחץ

2 כתבות התפרסמו על הבלוג הזה

1 ילדה התעוררה עכשיו ורוצה יחס אז אני נאלצת לסיים

שנה אזרחית טובה!


יום שישי, 30 בדצמבר 2011

PRO SHOP

את שחר גפני אני מכירה ממזמן, וגם אם אנחנו לא מצליחות להחליט מתי היתה הפעם הראשונה שהכרנו רשמית, שתינו מסכימות שנהיינו חברות בעקבות היום בו התנדבנו יחד בארגון GREEN PEACE
זה היה לפני לא מעט שנים, וגרין פיס נאבקו אז (ולדעתי עדין נאבקים) נגד הקמה של תחנת כח פחמית באשקלון. הרעיון היה לחפש את המתנדבים כחולים כרוניים במצבי גסיסה שונים, שכן ההשפעות המזיקות של הזיהום מתחנת הכח כבר הוכחו כאחראיות לשלל מחלות מרנינות, וללכת להפגין מול ביתו של מי שהיה אז שר התשתיות והאנרגיה, בנימין בן אליעזר.

הארגון השיג כסאות גלגלים, מכשירי הנשמה וחלוקים יפים של בית חולים, ושחר ואני עמלנו כדי לגרום לכולם להראות רע:




מאז נשארנו בקשר רציף פחות או יותר, אנחנו מנהלות יחד פורום איפור בפורטל ICOSMETICS, ושמחות להתקל זו בזו במפגשי מאפרות/בלוגריות. על כן שמחתי לפרגן לה על פתיחת חנות האיפור האינטרנטית יחד עם המאפר אשר כהן, ולהפנות אליה קולגות שביקשו לרכוש מוצרים, בידיעה שמדובר במוצרים טובים ואיכותיים

שחר ואשר מגדירים את המיזם שלהם- PRO SHOP לא רק כחנות למוצרי איפור, טיפוח ושיער אלא גם כמרכז ידע, והם מקווים לשתף את קהל המאפרים בידע אותו הם צברו לאורך השנים, בגדר "אין חכם כבעל ניסיון". ושחר מוסיפה ומספרת כי המוצרים בחנות מהווים סוג של הצצה לתיק האיפור שלה, שכן הם מוכרים רקמ וצרים שהם התנסו בהם באופן אישי ואהבו.

מלבד מוצרים של חברות מוכרות, הוציאו שחר ואשר גם ליין משלים שלהם, תחת המותג פרושופ, המיוצר בישראל ולא מנוסה על בע"ח. מתוך הליין הזה קיבלתי שלוש צלליות אבקה לסקירה.

הגריסה של שלושת הצלליות מעולה, דקה דקה, הפיגמנט חזק, מבחר הצבעים בחנות הוירטואלית מרשים, ותכלס? בזה מסתכמות הדרישות שלי מצללית אבקה.
האריזה היא אריזת מלחיה עם שלושה חורים בינוניים, נהדרת לשימוש אישי, מעצבנת לשימוש מקצועי שכן לרוב החומר נתקע בחלק העליון של הקופסה ונפתח עם כל השימוש, אך למעט הקופסאות החדשות עליהן כתבתי בעבר של חברת OFRA, לא נתקלתי אצל אף אחברת איפור בפתרון מוצלח לבעיה.

הצלליות הגיעו בצבעים ירוק, ורוד-סגול ותכלת:
הירוק מזכיר לי בגוון צללית אהובה שיש לי מחברה אחרת, וזה מעולה, כי כבר לא נשאר ממנה הרבה. זה ירוק חי, בהיר, ומעט צעקני שיכול לשדרג כל איפור בגווני הירוק או אפילו איפורים מעושנים, כל עוד הוא במידה.


הורוד-סגול מתהדר בברק אולטרה-סגול שמוסיף עניין, וזו צללית שתתאים לשלל איפורי הורודים-סגולים או לחיות מסיבות שיהנו מהניצוץ הנוסף תחת תאורת המועדון.

התכלת-כחול משגע! אם כי סביר להניח שלקהל הלקוחות שלי זו הצללית שהכי פחות יצא לי להשתמש בה. הצבע חזק ומלא נוכחות.



סט של שלוש צלליות נמכר ב144 ש"ח, להשיג בפרושופ


יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

הפקת בגדי הריון והנקה

לא מזמן פנתה אלי אביגיל  בלייר, הבעלים והמעצבת של מותג בגדי ההריון וההנקה "גילגול" והזמינה אותי לבוא לאפר ולעצב את שיער הדוגמניות שלה בהפקת בגדי הריון והנקה שהיא מתכננת.

לא היה קונספט מוגדר היות והבגדים עצמם הם שהכתיבו את האווירה הנדרשת. בניגוד להפקות אופנה בהן הבגד (והאיפור, והשיער והאקססוריז ואפילו הדוגמנית) הם משניים לסיפור או למסר שמבקשים להעביר, כאן המטרה היתה להציג את הבגדים בצורה הטובה ביותר כך שימשכו לקוחות פוטנציאליות. הלוקיישן הנבחר היה ביתה של הצלמת, אפרת, המעוצב כולו במעין אווירת סבנטיז עליזה וצבעונית, והדוגמניות היו נשים אמיתיות: שלוש אמהות, שתיים מהן עדין מניקות ואחת בהריון, שהלא נשים אמיתיות הן קהל היעד של אביגיל.
האיפור והשיער בהתאם התבקשו להיות טבעיים וזוהרים בהתחלה, ובהמשך מתוחכמים ואלגנטיים יותר, שכן מבחר הבגדים מיועד לכל אירוע ולכל שעה ביום.

היה מעניין לעבוד על סט בו כולן נשים (למעט התינוק המתוק שהצטלם), זה היה שונה מאד מתעשיית האופנה בארץ שמורכבת בחלקה הארי דוקא מגברים, ואילו כאן היתה לנו מעצבת ששימשה גם כמלבישה וסטייליסטית, מאפרת ומסרקת (אני), שתי צלמות ושלוש דוגמניות, כוח נשי במיטבו.

כדי ליצור את הנפח בשיער, תלתלתי את כולו ואח"כ סירקתי ליצירת גלים ונפח עם מראה טבעי ולא עשוי. פעולה קלה שכל אחת יכולה לעשות לעצמה כשמתחשק לה שינוי קל בשיער.
באיפור הדגש היה על עור קורן ועיניים  בגווני חום, מודגשות אך לא מדי, שכן תשומת הלב צריכה להתמקד בבגדים, והאווירה היא מאד ביתית ורגועה. את השפתיים בחרתי לאפר  בגוונים טבעיים יחסית, על הסקאלה של החומים-ורודים.
תחימה של מעקה העין העליון יוצרת אשליה של ריסים עבים וצפופים יותר ומחמיאה לכל עין



קרדיטים:
בגדים: אביגיל בלייר "גילגול"

צלמות: אפרת ציון, גילה שוסטר
איפור ושיער: טל בן-ארי
דוגמניות: סוזנה, ריה, יפעת



את הבגדים ניתן לרכוש דרך האתר של אביגיל- גילגול

יום שני, 26 בדצמבר 2011

חוזרת למקורות- סדרת DERM SOURCE של VICHY

לפני כשבועיים נכחתי בהשקה של סדרת הטיפוח החדשה של המותג הצרפתי וישי VICHY
האמת שהאסוציאציה שלי למשמע השם וישי אף פעם לא קשורה למותג הטיפוח המעולה או למעיינות הטרמליים בצרפת, אלא למשטר הבובות הצרפתי בימי מלחמת העולם השניה, אבל ככה זה כשלומדים פוליטיקה וממשל כנראה.
העיר וישי בצרפת


על כל פנים במפגש גיליתי שוישי היא מס' 1 מבין חברות הטיפוח שנמכרות בבתי מרקחת (בניגוד לחברות שנמכרות בחנויות כולבו או סופר פארמים למיניהם)  מה שנקרא דרמו-קוסמטיקה, ושהאידיאולוגיה שלהם מאד כלבבי:  הרעיון המנחה הוא Wellness מושג שלא קיים בעברית לצערי, אך המשמעות שלו, אני מניחה, ברורה לכל, וההנחה שעור בריא הוא עור יפה.  מוצרי וישי מתבססים על המים הטרמליים של מעיינות וישי, ומותאמים ללקוחה ע"י רוקחים אשר עברו הכשרה מטעם החברה כדי לייעץ ולהתאים את המוצרים האידיאליים לכל לקוחה.




הסיבה שהתכתנסנו היא כאמור הסדרה החדשה- סדרת lift active derm source. בחברה סיפרו לנו כי הסדרה החדשה היא פרי השקעה של עשר שנות מחקר, שבעה פטנטים רשומים ושישה פרסומים מדעיים. הסדרה, מתיימרת להעניק טיפול מונע ומשקם לעור הפנים והצוואר, ומכילה RHAMNOSE בריכוז שיא למוצר לשימוש ביתי של 5%. הרמנוז הינו מולקולת חד-סוכר שיוצרת המרצה מחודשת של שכבת העור הנקראת  דרם סורס.


אם לפשט את ההסברים, בוישי חקרו ומצאו שהמקור למראה הצעיר של עור הפנים נמצא בשכבת הדרמיס העליונה הנקראת גם דרם-סורס, וממוקמת תחת האפידרמיס. הדרם-סורס בעצם מסייעת בחידוש שכבת האפידרמיס וליצירת מחודשת של השכבה המפרידה בין האפידרמיס לדרמיס, ובקיצור מעניקה לעור חוזק, גמישות ואפקט של מתיחה.


בחברה סיפרו עוד כי במחקר קליני  שנערך בקרב 49 נשים בעלות עור  רגיש בשימוש בקרם הלילה, התרחש שינוי תוך ארבעה ימים, שהלך והתחזק אחרי שבועיים חודש וחודשיים.

לאחר חודשיים של שימוש בקרם הלילה 94% טענו כי העור זכה ללחות מושלמת, 92% דיווחו על עור חלק יותר, 98% דיווחו על עור רך יותר ו-84% טענו כי עורן נעשה אלסטי יותר וקורן.


בסדרה 3 מוצרים: קרם יום לעור רגיל-מעורב, קרם יום לעור יבש וקרם לילה, כאשר עד סוף החודש ישנן החנות משמעותיות על המוצרים.


ובתכלס?

המרקם ממש הפחיד אותי בהתחלה, סמיך ועשיר כל כך עד שבדקתי שוב את הקופסה לוודא שאכן הוא מיועד לעור רגיל ולא ליבש. אבל המרקם הוא סוג של אשליה אופטית, כי הוא אומנם נראה ומרגיש כבד במגע, אך במריחה על העור הוא מרגיש קליל ונספג במהירות יחסית.
התחושה הנשארת לעור גם היא חדשה לי, לרוב אחרי מריחה של קרם אני מרגישה שמרחתי, כלומר העור חלק יותר ונעים יותר למגע אבל אני מרגישה כאילו יש איזושהי שכבה עליו, בדומה קצת לפריימרים. כאן הקרם נספג לחלוטין, והעור נעשה טיפ-טיפה רך יותר, אך מבלי שישאר זכר לעובדה שמרחתי (עד כדי כך שרק מיקום הקרם על השולחן בימים עייפים במיוחד מרמז לי שכבר מרחתי ואני יכולה להמשיך בשגרת היום)


לאחר שבועיים של שימוש אי גם יכולה להעיד שהעור שלי רך יותר וחלק יותר (אם  כי חלק הוא היה גם קודם), הניחוח עדין ונעים, המריחה נוחה ומצריכה כמות מזערית, והתחושה הנשארת טובה.


לגבי יכולת הלחימה בקמטים- אני מעבירה את הקרם לאמי לשימוש ארוך טווח יותר כדי שתוכל להעיד, ואעדכן אם יהיו תוצאות מרעישות, אם כי באופן אישי אני מאמינה יותר בכוחם של הקרמים כחומר-מונע מאשר כמשקם ומתקן.


וישי שייכת לתאגיד לוריאל שעדין מופיע ברשימה השחורה של PETA כמי שבוחן חלק מהמרכיבים של מוצריו על בעלי חיים, פוסט מורחב בנושא יעלה בהקדם




יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

יש לנו זוכה בהגרלה

אז חגים שחמים לכולן, לא משנה איזה חג אתן בוחרות לחגוג
כמובטח הגרלתי בין כולן את שתי צלליות הקרם החדשות של SOFT TOUCH מסדרת STAY
הגוונים הם: Lovely eyes 603 וcosmic eyes 606
אבל מהמדבקה אין לי שמץ מה הגוון שמסתתר בפנים, כך שזו עדין תשאר סוג של הפתעה לזוכה :)


ובלי הקדמות מיותרות נוספות...










הזוכה היא....








"אז קודם כל אני עוקבת אחרי הבלוג וגם הצטרפתי ושיתפתי בפייסבוק.
הצלליות האלו נראות לי מדהימות!!!אני מתה לנסות אותן...
הצורה שבה אני מאפרת את העיניים:
אני שמה בסיס בגוון עור שפותח את העיניים ונותן בסיס טוב לאיפור עצמו. אני שמה פס גס על העפעף העליון בעיפרון שחור ואז מטשטשת אותו כדי ליצור מראה מעושן. בתוך העין למעלה ולמטה וגם בקו המתאר למטה אני שמה עיפרון כחול כהה ומטשטשת אותו למעלה ומחברת אותו עם הטשטוש למעלה. לפעמים אני מוסיפה צללית בצבעים שבא לי ובד"כ משתמשת בשני גוונים-אחד בקו של גלגל העין והשני בשאר, כדי ליצור מראה חתולי ובולט. לפעמים אני מוסיפה גם פס מאוד מאוד עדין של אייליינר שחור שלפעמים יוצא קצת מקו העין למראה מלוכסן ולפעמים גם תוחמת את העין למטה בשחור. כמובן שתמיד תמיד מסקרה שחורה בריסים העליונים והתחתונים. בריסים העליונים אני שמה שכבות וביניהן טלק כדי לעבות את המראה שלהן. ובסוף אני מסרקת את הריסים והגבות:) אני חולה על עיפור עיניים! :)

dorinka25@walla.co.il

ובכן, מכתובת הדוא"ל אני משערת ששמך דורין, אם ככה דורין, ברכותיי ואנא צרי עימי קשר כדי שאוכל לקחת כתובת ולשלוח לך את המתנה


ולכל השאר, נתראה בהגרלה הבאה


מוזמנות להצטרף למועדון הלקוחות שלי, להנות ממידע על מבצעים והגדרלות, טיפים, וכמובן הנחה על כל שירותי האיפור והשיער שאני מציעה. ההצטרפות דרך האתר שלי בכתובת www.talpromakeup.co.il

יום שישי, 23 בדצמבר 2011

ביוטי בלוגס





חג חנוכה שמח לכולם!
היו לנו יופי של שבועיים ויופי של עדכונים ופוסטים בביוטי בלוג'ס, וכדי שלא תפספסו, הנה המיטב של העדכונים:

בבלוג של תמי מרגלית תמי מזמינה אתכן לבוקר נשים מפנק, עם חברות, בסטודיו מילושה.

ב - StarDust טל על צלליות קרמיות חדשות של סופט טאץ', וגם הגרלה בשבילכן.

בריסים ורסיסים קורין סוקרת מסקרה של סיסלי בגוון כחול עמוק.

ביופי של בלוג, הרמוני מספרת לנו על ערכת XOTIC - לאיפור עיניים מנצנץ ועמיד במיוחד לכבוד הסילבסטר.

ב
בלוגיפור עדי על הפתעות חדשות וטובות מג'ייד.

ב - There is Beauty In All of us מרינה מספרת לנו על ניחוחות החורף שלה.

במעבדה מיכל על צללית של סיסלי עם השם המבטיח StarDust. טל - מאחורייך...
ב - Ksyu Style אוקסנה על לק של פופה, כהה ומנצנץ...

בבלוג למראה זוהר! שרון על סדרת ליפאקטיב החדשה של וישי.

בשקר החן והבל היופי, ישראלה במהדורה נוספת של "בא לי גם" - והפעם -מ מותגים שעושים עליה.

ב - Edenable בלוג איפור טיפוח ועוד, אלכס סוקרת מייקאפים של בורז'ואה ועושה סדר בבלאגן.

ב - Beauty in bloom שירי באיפור עיניים מוזהב. מהדורה נוצצת יש לנו כאן :)

ב - The beauty blog מיתר סוקרת את כל עפרונות העיניים שלה.

ב All My Hobbies סוקרת Peacha, מוצרים חדשים של אינגלוט - מותג שעשה לאחרונה עליה לארץ.

ב-Beauty News לבנת סוקרת מברשת מייקאפ של סיגל תדמור.

וגם ב -
Bbeauty מעדכנים אותנו על מותג האיפור המקצועי אינגלוט, שעשה עליה לארץ.

חג שמח וסופ"ש נפלא!

יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

REVLON AGE DEFYING

קיבלתי לסקירה את הגירסא החדשה למייק אפ של רבלון ה-Age Defying WITH DNA AdvantageTM
Cream Makeup.

לרבלון יש מייק אפים מעולים, שנמצאים בתיקי האיפור האישיים והמקצועיים של מאפרים רבים. כך למשל מאפרות רבות משתמשות בסדרת הקולורסטיי העמידה לאיפור כלות ואירועים, ומאפרי אופנה, וביניהם גם ערן פאל המוכשר, משתמשים תדיר בסדרת הפוטו-רדי לאיפורי אופנה.

את הסדרה הקודמת של האייג' דיפיינג מאד אהבתי, למעט העדר המשאבה, והשתמשתי בה לא רק על עור בוגר. בכלל, אני מאד אוהבת מייק אפים שמיועדים לעור בוגר- הם נותנים כיסוי יפה יותר לטעמי, עשירים בלחות ואפקט המתיחה שרובם מכילים עושה טוב לעור בכל גיל.

המייק אפ מכיל ויטמין B3 המסייע במניעת הזדקנות העור, ויטמין E הידוע כמעניק הגנה מפני רדיקליים חופשיים (תמיד מצחיק אותי צירוף המילים הזה, גורם לי לחשוב על חבורת אנרכיסטים פרועה שמשתוללת ברחובות), תמציות דובדבן הודי וסיגלית, חומצה הילארונית המאפשרת שחרור מבוקר של לחות, פאנטנול, פרוטאין חיטה וטיטאניום דה אוקסיד שזהו מינרל המשמש כמסנן קרינה ברבים מוצרי הקוסמטיקה.
המייק אפ מתיימר להעניק כיסוי מושלם לפגמים במרקם קליל, לתרום לתחושת גמישות ומיצוק העור ולסייע ביצירת מראה עור צהיר יותר וזוהר.
עוד מספרים ברבלון מספרים כי 96%  מהנשים שהשתמשו במייק אפ  דיווחו על תחושת רעננות, גמישות, מיצוק המעניקה מראה עור צעיר תוך שבועיים מתחילת השימוש. 
המייק אפ המקורי
הגרסא החדשה
האריזה מזכוכית עם פקק מפלסטיק, מזכירה את האריזה הקודמת, אך יפה פחות לטעמי. היתרון הוא בתוספת של המשאבה שמשדרגת את השימוש (לא עוד נאלץ לטבול צמרונים כדי להוציא את כמות המייק אפ הרצויה)

אציין כי המייק אפ מכיל מסנן קרינה SPF 20, כמו כל המייק אפים כמעט, מכיל 30 מ"ל, ושמחירו לפני הנחות 185 ש"ח.
 וכמובן: רבלון לא מבצעת ניסויים בבע"ח

ובתכלס?

המרקם מעולה, מעט משחתי, וסמיך יותר מהמרקם של המייק אפ המקורי. הוא אינו מתייבש במהירות על העור מה שמאפשר לעבוד עימו בנוחות גם למי שאינה מיומנת, אך הוא כן מתכהה מעט במגע עם אוויר (תהליך של חמצון שקורה למייק אפים רבים המכילים מסנני קרינה), מה שאומר שאולי כדאי לקנות גוון טיפ טיפונת בהיר יותר (במידה ויש) כדי שלא להראות שזופות.

העמידות שלו פחות מרשימה משל סדרת הקולור-סטיי, אך הוא גם אינו מתיימר לכך, ואחה"צ הוא כבר מצריך חידוש למי שצריכה להמשיך את יומה אל תוך הלילה. עם זאת, הוא כאילו נעלם או נספג עם הזמן בצורה אחידה כך שלא נוצר המצב הלא-מחמיא של אזורים מכוסים ואזורים שלא.

המשאבה נוחה אם כי צריך להזהר לא להוציא כמות גדולה מהנדרש (חבל על הבזבוז).
החיסרון היחידי שמצאתי במייק אפ הוא הריח שלו. היות ולא ביקרתי לאחרונה בסופר פארם לא יצא לרחרח מייק אפים אחרים מהסדרה, כך שאיני יודעת אם זה משהו מובנה או תקלה אצלי, אבל לזה שלי יש ריח חזק ולא ממש נעים שאני לא יודעת להגדיר, ולוקח לו משהו כמו דקה להתפוגג אחרי המריחה על הפנים.

ואני: כמו שאתן יכולות לראות ניתן ליצור עם המייק אפ כיסוי מאד קליל (כמו שאני אוהבת) שהינו אידיאלי לעור בוגר יותר שכמות גדולה של מייק אפ לא מחמיאה לו, עם זאת ניתן לעבוד בשכבות וליצור כיסוי בינוני למי שאוהבת המראה הזה.
מייק אפ: age defying DNA REVLON מס' 20 soft beige (פולניה או לא פולניה עם כל הבז' הזה?!)
הצללות: MAC  equilibrium
סומק: בובי בראון, שימר בריק APRICOT
אייליינר: MAC FLUIDLINE בשחור
ללא פידור :)

יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

stay + creamy eyeshdaow (soft touch)

האמת שכשקיבלתי את החבילה לא הצלחתי להזכר מתי היתה  הפעם האחרונה שרכשתי מוצר של חברת האיפור הישראלית SOFT TOUCH, אני מניחה שזה היה לפני שהתחלתי ללמוד איפור, וזנחתי את קניות האיפור של המותגים העממיים לטובת חברות האיפור המקצועי. זה מוזר, כי אני זוכרת שבזמנו דווקא מאד אהבתי את צלליות האבקה של החברה, ומבחינת מחיר (במבצעים כמובן) הן היו מאד משתלמות. היום, מותגים קצת פחות עושים עלי רושם, ואני סומכת על הניסיון שלי לקביעת איכות המוצר ולא על המחיר שלו, ואחרי כמה ימים של משחק עם הצלליות החדשות אני חושבת שהגיע הזמן לביקור נימוסין בדוכן שלהם בפארם הקרוב לביתי.


SOFT TOUCH השיקה לאחרונה סדרה של שמונה צלליות קרם עמידות: ורוד, בז', סגול, ירוק, כחול, ברונזה , כסוף ושחור.    


לצללית  אפליקטור הבנוי מספוגית לבנה שדרכה יוצאת הצללית וע"י סיבוב קצהו של המוצר ניתן לשלוט בכמות, בדומה לאריזות של קונסילרים ושפתונים בחלק מהחברות. בפועל סיבוב קל מוציא כמות המספיקה לעפעף אחד.

מעבר לפיגמנט ולעמידות הפורמולה של הצללית מתהדרת גם ברכיבים מטפחים: דרמקסיל- רכיב המסייע בהפחתת מראה הקמטים, וויטמין E  נגד הזדקנות העור. 


אני קיבלתי להתנסות את הגוון הכסוף ואת הגוון הסגול והופתעתי לטובה ממהירות ההתייבשות של הצללית על העור, מה שמבטיח כי הצללית תשאר במקומה ולא תצטבר בחריצים ליצירת מראה לא אסתטי. גם העמידות היתה הפתעה לטובה והצללית אכן שרדה עלי יום שלם, לאל בסיס וללא צללית מעל! ניתן להשתמש בצללית הקרם כבסיס לצלליות אחרות לאיפור עמיד במיוחד או בפני עצמן ללא כל צללית נוספת, והן מתהדרות בניצוץ יפה ופיגמנט טוב.



מבחינת גוונים התחברתי לא התחברתי לגוון הכסוף, שמתקבל יותר פנינתי מכסוף בעיניי, ואני דווקא חומדת את צללית הבז' ואת הצללית הירוקה שנראות לי שימושיות יותר עבורי. גם הגוון השחור מסקרן אותי ויכול להוות בסיס מעולה למעושנים דרמטיים.



עם פלאש, הצבעים נראים מדוייקים יותר
ללא פלאש (או פוקוס)
לאחר מריחה עזה עם האצבע, הסגול עוד לא התייבש ולכן מעט נמרח

מהאפליקטור קצת פחות התלהבתי שכן לשימוש מקצועי הוא מיותר (מסיבות היגייניות לא אשתמש ישירות בספוג על עיניהן של לקוחותי) ובמחשבה שניה גם בשימוש אישי הייתי מעדיפה שהצללית תגיע בטיובה עם פיית פלסטיק ולא ספוג, שלא לדבר על כך שאני מעדיפה למרוח צלליות קרם בעזרת מברשת קונסילר או אצבעות. אפשר בכל זאת להוציא את החומר לאצבע  ורק אז למרוח את הצללית ולהמנע משימוש בספוג וכך לשמור על ניקיונו, שזו ככל הנראה הדרך בה אני אבחר להשתמש בו.


סה"כ? מוצר מוצלח. המרקם נוח לשימוש, העמידות מעוררת התפעלות ומבחר הצבעים מבטיח שכל אחת תמצא גוון שעובד עבורה.



תכולה: 2.2 מ"ל  מחיר לפני מבצעים: 99.99 ₪  וכחברה ישראלית SOFT TOUCH אינם מבצעים ניסויים בבע"ח

ולחלק המעניין עבורכן: 


הגרלה

בSOFT TOUCH החליטו להגריל בין כל קוראות הבלוג את הצללית. זוכה מאושרת אחת תזכה בשתי צלליות (את הגוונים תגלי כשהחבילה תגיע)
ומה צריך לעשות כדי להשתתף?
1. להצטרף כעוקבת לבלוג זה אם עוד לא הצטרפת
2. להגיב לפוסט זה עם תשובה לשאלה: "כיצד את מאפרת את עינייך?"
3. לציין כתובת דוא"ל בתגובה כדי שאוכל ליידע אותך לגבי הזכייה


כדי להגדיל את סיכוייך את יכולה גם:
1. להצטרף לדף הפייסבוק שלי טל בן-ארי איפור ושיער (ולציין זאת בתגובה שלכן)- עוד כרטיס להגרלה
2. להפיץ את ההגרלה בבלוג שלכן/ על קיר הפייסבוק שלכן- עוד כרטיס הגרלה


ההרשמה להגרלה פתוחה מרגע זה ועד יום שבת ה24/12. ב25/12 אחת מכן תוכל להעמיד פנים שהיא חוגגת את חג המולד ולקבל ממני מתנה לחג :)


אז איך אתן מאפרות את העיניים?

יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Dior Holidays Collection




אני חושבת שרומן מתפתח לאיטו ביני לבין DIOR. אחרי שהבושם החדש שלהם מסדרת J'adore הפך לבושם הקבוע שלי, והמייק אפ גם הוא קיבל מקום של כבוד בתיקי הפרטיעכשיו השיקו בחברה את קולקציית החגים, המתאפיינת בברק זהבי כיאה לחג המולד ולערב השנה החדשה, ולמותג בכללי.



בקולקציה הושקו שפתונים ולקים תחת השם ROUGES OR (כאשר OR=זהב), כאשר לשפתונים הוחדרה אבקת זהב עדינה הנמסה כפיגמנט במרקם השפתון וחושפת את צבעו במלוא העוצמה. מבחינת מבחר הצבעים הושקו שבעה אודמים בגווני ורוד-אפרסק-אדום, ובנוסף גם שפתון זהב שהופך כל שפתון קיים לשפתון חגיגי וזוהר ויכול לעמוד גם בפני עצמו כשפתון חצי שזוף ומאד זוהר.
השפתונים עשירים בלחות וברק, ועל כן לא מאד עמידים, המריחה מאד קלה, התחושב בשפתיים נעימה, והאריזה- אריזת ממתק  ממש, מהסוג שגורם לך להתעלם מנימוסי שולחן בסיסיים ולמרוח את השפתון ממקום מושבך פשוט בשביל ההזדמנות לשלוף אותו החוצה (למותגי יוקרה יש נטיה לעשות זאת לאנשים)
אני קיבלתי, לשמחתי, את גוון 451 העונה לשם הכה מוצלח- סינדרלה. זהו גוון ורדרד-קורלי עם ברק זהוב (ברוח הקולקציה)


לשם שינוי הגוון יצא ממש נאמן למציאות, הורס לא?
.
גם הלקים בקולקציה, ארבעה סה"כ, מתהדרים באותו ברק מוזהב, כאשר אחד מהם, ממש כמו השפתון, הוא לק בגוון זהב שיכול להמרח בפני עצמו ולהתקבל כחצי שקוף, או כשדרוג מעל כל גוון לק קיים.




גם כאן קיבלתי את הלק בו חשקתי- מס' 611 EXQUIS, מעין לק חום-זהוב הורס במיוחד (אפילו אחותי כבר איימה שהיא "יעלם" לי בקרוב).  הפקק הכסוף נשלף ואנו נשארות עם פקק קטן ושחור, קצת פחות נוח לטעמי. המברשת רחבה, המריחה קלה, ומספיקה גם שכבה אחת לקבלת גוון מרהיב.


שוב דוקא הצילום שלי מצליח להעביר את הגוון בצורה מדויקת יותר, אם כי לא רואים עד כמה הוא מהמם

החיסרון הוא בעמידות, אם כי עלי לציין שעוד לא מצאתי לק ששרד עלי יותר מיומיים בלי להתחיל להתקף, ושאני לא טורחת למרוח שכבת בסיס ושכבה עליונה (וגם כשכן, זה לרוב לא עוזר).

הלקים נמכרים במחיר 136 ש"ח, והשפתונים תמורת 171 ש"ח, כאשר בחברת DIOR אין הנחות (אם כי יש צ'ופרים ללקוחות קבועות).

ההשקה התקיימה בסניף הסופר פארם ברמת אביב, כאשר ברחבה המרכזית של הקניון הוצגה לראווה השמלה של שרליז' ת'ורן מהפרסומת הקודמת (לטעמי השמלה מהפרסומת הנוכחית הרבה יותר יפה), גם היא ברוח המותג זהבית ונוצצת. חייבת להודות שלא התלהבתי, קצת יותר מדי בלינג בליגנ בעיניי...

אבל השוס האמיתי לא היה ההשקה אלא פינת האיפור של DIOR שניצבת בסניף ואותה הייתי מאמצת בשניות הביתה:
פשוט חלומי!
וכמובן, החשוב מכל, DIOR אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, הדבר אושר לי ע"י אנשי החברה בארץ ומפיע גם בהודעה לקונית למדי באתר האמריקאי (בבינלאומי לא מצאית התייחסות לכך)

יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

בניית אתר למאפרות

אחרי שבפוסט הקודם דיברתי על חשיבותו של האתר עבור שיווק העסק, חשבתי שראוי להקדיש פוסט לבניית האתר, הן פיזית והן מבחינה רעיונית ועיצובית.

את יכולה להחליט שאת לוקחת חברה לעיצוב וקידום אתרים, מגדירה לה את רצונותייך, משלמת סכום נכבד ומורידה מעליך את עול התכנון והעיצוב, אבל אתר טוב עלול לעלות כמה עשרות אלפי שקלים, וסביר להניח שזה מעל תקציב השיווק עליו סיכמנו בפוסט הקודם.
ועל כן אציג בפניך את האופציות החינמיות או בתשלום קטן לבניית אתר. נכון, זה מצריך ממך יותר עבודה, ומצד שני תוכלי לעדכן את האתר בקלות, הוא יהיה הבייבי שלך, וכאמור לא יעלה לך המון כסף.
השלב הראשון הוא קניית דומיין- כתובת עבור האתר, ולו רק בשל המקצועיות שזה משדר לעומת כתובת כגון www.blabla.co.il/site/your name והעובדה שהכתובת תהיה זכירה יותר כאשר תפני אנשים לאתר. עלות שנתית של דומיין עומדת על כ80 ש"ח.
ישנם אתרים רבים המציעים אפשרות של בניית אתר בחינם (כאשר בחלקם תתבקשי לשלם עוד כ200 שח בשנה תמורת חיבור האתר לכתובת הדומיין שלך). היתרון של אתרים אלה הוא הממשק הפשוט מאד לתפעול שלרוב אינו מצריך ידע בשפות  מחשב (אפילו לא HTML!), והנגישות למערכת הניהול של האתר מכל מקום:

WIX.COM המערכת בה אני משתמשת. האתר הוקם במקור ע"י חבר'ה ישראלים אבל פונה לשוק העולמי ועל כן ההתאמות לעברית לא תמיד נוחות. האתר נבנה בפלאש, מה שנותן רושם מעולה אך פוגם מעט בקידום האתר במנועי החיפוש (עם כי החברה הצליחה להתגבר על כך איכשהו להבנתי). ישנן תבניות רבות מהן ניתן לבחור או לעצב תבנית בעצמכן.

weebly.com אתר חינמי נוסף. מציע אינספור תבניות, תמיכה טובה בעברית וממשק פשוט וקל. האפשרויות העיצוביות מוגבלות יותר לטעמי, אך ניתן לחבר את הדומיין ללא כל תשלום.

2all.co.il ממשק ישראלי, חינמי, פשוט ונוח המעניק גם תיבת הודעות לפונים דרך האתר. בתחילת הדרך השתמשתי בממשק זה, הפרסומות קצת מעיקות אבל נוחות השימוש גבוהה.

wordpress.co.il עוד ממשק חינמי,מערכת קצת פחות פשוטה,ואם תרצו תבנית מוכנה יכול להיות שתאלצו לשלם תמורתה (כ50$ בממוצע). הממשק מצריך קצת יותר ידע, אבל האפשרויות בלתי מוגבלות והוא אידיאלי מבחינת קידום אתרים.



ואחרי שבחרנו ממשק צריך לדאוג לחלק החשוב באמת- תוכן. יש צורך לשבת ולערוך אפיון של כל מה שאתן רוצות שיהיה באתר, תוך מחשבה על קהל היעד שלכן.
ומיהו קהל היעד שלכן? האם אתן פונות לכלות? לנשים בוגרות? לאנשי עסקים? ללקוחות מתחום האופנה? ללקוחות המעוניינים בציורי פנים או גוף? ללקוחות המחפשות סדנאות איפור? לקוחות שונים מחפשים דברים שונים באתרכן.

בגדול האתר אמור לשמש שני סוגי לקוחות: לקוחות שפנו אליכן טלפונית על סמך המלצה או הכרות ואתן שולחות אותם לראות עבודות, ולקוחות שמעולם לא שמעו עליכן, הגיעו לאתר בחיפוש אחר מאפרת והאתר צריך למכור להם דווקא אתכן.

עבור הסוג הראשון חשוב בעיקר שתהיה גלריה טובה וייצוגית. הם כבר שמעו כליכם, קיבלו המלצות ויודעים איך ליצור עמכם קשר, אלה הלקוחות הכמעט בטוחים. הגלריה צריכה להבטיח להם כי סגנונכן מתאים להם- הקפידו להציג תמונות באיכות טובה (ורצוי מעולה), אל תסתפקו בסתם חברות יפות כמודליסטיות ובצלם חובב- העדיפו דוגמניות וצלמים מקצועיים להפקות שאתן יוזמות, את ההבדל רואים בתמונות. אם אתן פונות לתחום של כלות הקפידו להציג תמונות של כלות אמיתיות בהן רואים בבירור את האיפור והשיער (בקשו תמונות מהכלה לאחר החתונה, אל תסתפקו בצילום שלכן).

בסוג השני צריך להשקיע יותר, הוא אינו יודע מי אתן ולמה דווקא אתן מתאימות לו. ועל כן יש לכלול באתר גם: דף אודות שיספר (בקצרה!) עליכן,על ניסיונכן ועל ה"אני מאמין" שלכן, המלצות מלקוחות, הסבר על השירותים השונים שאתן מעניקות, מאמרים שיבססו את מעמדכן כדמות סמכות בתחום ודרכי יצירת קשר.

לאחר שסיימתן לאפיין  את האתר, הריצו חיפוש באינטרנט על קידום אתרים והעמיקו את ידיעותיכן בכל הנוגע למילות מפתח, קידום אורגני במנועי חיפוש, ושאר טיפים לבניית אתר שאף יקודם היטב. בסופו של דבר זה מה שיביא את הסוג השני של הלקוחות, אחרת תשארו עם אתר יפה ומרשים שאיש אינו נכנס אליו.

רק לאחר שסיימתן את כל זה מגיע הרגע לשבת ולבנות את האתר בפועל- לבחור את הרקע, את צבעוניות האתר, את עיצוב התפריטים וכל אותם פרטים קטנים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאליים להתעניין מספיק כדי להבחין בתוכן.




יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

שיווק למאפרות

בין אם רק עכשיו סיימת את קורס האיפור ואינך בטוחה איך להתחיל, שבת למקצוע לאחר הפסקה או שפשוט אינך נמצאת במקום אליו את שואפת מבחינה מקצועית, הפוסט הזה הוא עבורך.
הצלחה של עסק תלויה קודם כל בניהול נכון שלו, ובעיקר בשיווק יעיל. קיימים היום בשוק מאפרים בינוניים עם נפח עבודה מרשים, ולצידם מאפרים מוכשרים שבוקשי סוגרים את החודש (או נאלצים לעבוד בעבודה נוספת כדי לפרנס את עצמם), והכל קם ונופל על שיווק.

אז אני אתחיל דוקא בשורה התחתונה, שיווק הוא לא פונקציה של כמות הכסף שתשקיעי, להיפך, כיום נהוג כי התקציב השנתי לשיווק לא יעלה על 5% מסך כל ההכנסות. לתוך תקציב זה יש לחשב גם את ההוצאות הקבועות: אתר, דומיין, כרטיסי ביקור וגם ימי צילום והוצאות פרסום במדיות השונות.

ואחרי שהבהרנו את העניין הכספי בואו נגיע לתכלס, ובפוסט זה אתמקד בפרסום (שהוא בסה"כ אפיק נוסף של שיווק) במינימום עלויות (או בחינם), שכן ברור לי שבתחילת הדרך כשההכנסות אינן קבועות או ידועות עדיף להמנע מהוצאות גדולות.


כרטיסי ביקור/מגנטים-  רלוונטי בעיקר למי שמעוניינת לעבוד בשוק הפרטי (כלות, אירועים וסדנאות). על הכרטיס צריכים להופיע שמך ושם העסק (או לוגו), מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכתובת אתר. לגבי שילוב תמונה בכרטיס הדעות חלוקות, וזה בעיקר עניין של טעם אישי- יש שאומרים כי לאחר זמן מה התמונה נמאסת או שהתמונה עלולה לא לדבר ללקוחה פוטנציאלית ולהרתיע אותה למרות שהסגנון הכולל דוקא יכל להתאים, ושתמונה מוסיפה רק  במידה ומדובר בכוכבת מה-A LIST, ואז היא בעצם מהווה סמל סטטוס (כן, אני מאפרת כל כך מצליחה שאיפרתי גם אותה), ומנג יש שטוענים כי התמונה דוקא מקלה על החיבור ם הלקוחה פהוטנציאלית ומשאירה רושם עז יותר מכרטיס נטול תמונה.
הצד הקדמי של הכרטיס שלי, מאחורה מופיעים כל פרטי ההתקשרות

הקפידי לחלק כרטיסי ביקור לכל אדם שאת פוגשת, ובוודאי לכל לקוחה שלך, הדבר יקל עליהם לזכור אותך כשיזדקקו לשירותיך או יפגשו מישהו אחר שזקוק. אם מדובר בחברים קרובים ציידי אותם אפילו בכמה כרטיסים, מה שמביא אותי לסעיף הבא.

ייח"צני את עצמך בין כל מכריך וגייסי אותם לסייע לך. בהנחה ומדובר באנשים קרובים שאוהבים אותך סביר להניח שהם ישמחו לעזור ברגע שתסבירי להם מה בדיוק את מבקשת מהם לעשות. הקפידי לידע את סביבתך כי את מאפרת, ובקשי כי יסייעו בהפצת הבשורה, תופתעי לגלות עד כמה אנשים ששים לעזור כאשר ברורה להם העזרה המבוקשת.


האינטרנט הוא נכס עצום עבורינו המאפרות, וחשוב לדעת להשתמש בו. כיום, בעידן בו כמעט כל דבר אנו מחפשים באינטרנט, חשוב להראות נוכחות אינטרנטית. הבסיס הוא כמובן אתר- אתר מקצועי ומרשים שיציג את יכולותיך ויגרה את הלקוחה הפונטציאלית להרים טלפון ולקבוע איתך. האתר צריך להציג מגוון של עבודות (ולא עשר תמונות של אותו איפור) אך בה בעת להציג סגנון אחיד שיזוהה עימך. אין הכוונה שעל כל העבודות להראות דומות, להיפך, אבל המטרה היא שבעתיד כאשר אותה לקוחה פוטנציאלית תתקל בתמונה שלך, היא תזהה את הסגנון עוד לפני שראתה את הקרדיטים. חשוב גם כי האתר יקודם באינטרנט כך שיופיע במקום ריאלי במנועי החיפוש. עוד אודות הקמת אתר ארחיב בפוסט אחר.
האתר שלי- טל בן-ארי איפור ותסרוקות לכלות


רשימות תפוצה/מועדון לקוחות- הקפידי לקחת כתובת דוא"ל מכל לקוחה (ובתכלס מכל מכרה שמסכימה לכך) ולשלוח באופן קבוע ניוזלטר חודשי.  בניוזלטר את יכולה לשתף בעבודות חדשות, לשלוח טיפים רלוונטיים, ליידע על מבצעים ובעיקר להשאיר את עצמך בתודעה שלהם. הניוזלטר גם מסייע בביסוס מעמדך כמאפרת בעלת ידע רב, כזו שהן לא יחששו להפקיד בידיה עת פניהן לפני אירוע חשוב.

הניוזלטר שלי בעיצובו הישן

דף פייסבוק ודף גוגל פלוס- הקימי לעצמך דף עסקי והשתמשי בו ליצירת באזז נוסף. אפשרי ל"מעריצי" הדף לשאול שאלות על פני הדף, שתפי אותם במבצעים משתלמים, מוצרים חדשים שאהבת ובעבודות מעניינות שלך. הקפידי לעדכן את הדף על בסיס יומי(והמדרין יאמרו אף מספר פעמים ביום) וליצור מערכת יחסים עם קוראיו. דפי פייסבוק מופיעים במנועי חיפוש ומסייעים בשיווקך וזאת מבלי להשקיע אגורה.




בלוג- אם את אוהבת לכתוב וחושבת שיהיה מי שימצא את זה מעניין כדאי לך לשקול לפתוח בלוג. את יכולה להשתמש בבלוג כדי לחלוק חוויות מעבודות מעניינות שעשית, להציג תמונות של עבודותייך, לספר על מוצרים שאת אוהבת, להציג מדריכי איפור מצולמים וכל תוכן איפורי אחר שתרצי

ערוץ יוטיוב- אם, בניגוד אלי, את לא חוששת מהמצלמה, שווה לך לשקול לפתוח ערוץ בyou tube ולצלם סרטוני איפור שונים בהם את מדגימה ומלמדת כיצד להתאפר.

פורומים- הראי נוכחות בפורומים העוסקים באיפור (או בחתונות אם זה התחום שמענין אותך). חשוב כי הנוכחות שלך תתרום ליתר המשתתפות ולא תתפס כשיווקית נטו, אף אחד לא אוהב פרסום כאילו-סמוי.

פרסום ממומן בגוגל/פייסבוק- מודעות ממומנות זו דרך טובה ויחסית לא יקרה להתנסות בפרסום בתשלום. נסחי מודעה אטרקטיבית, הגדירי קהל יעד, הקציבי סכום לכל לחיצה (PAY PER CLICK), ותקציב מקסימלי, ובדקי האם זה עובד עבורך. יש הטוענות כי הפרסום הביא להן עבודה רבה ויש שראו בכך בזבוז של כסף. המודעות יופיעו לקהל היעד שהגדרת כאשר הוא יקיש מילת חיפוש רלוונטית (בגוגל) או בצד המסך (בפייסבוק) ויביאו לך חשיפה רחבה יותר.

שיתופי פעולה- צרי קשר עם בעלי עסקים מתחומים משיקים: סלוני כלות, מעצבי שיער, חנויות פרחים, חנויות לבגדי מעצבים, צלמים, מרכזי ספא וכל מקום אחר שבו את חושבת שקהל היעד שלך מסתתר. הציעי להם תמורה עבור הפנייה של לקוחות פוטנציאליים עבורך, והבטיחי להפנות בתמורה גם את לקוחותייך. את יכולה להציע להם להעניק קופון ללקוחותיהם כצ'ופר שמקנה הנחה משמעותית אצלך, כך הם יהיו מרוצים שהם יכולים להעניק הטבה ללקוחות מבלי שהדבר יעלה להם- ואת תזכי בחשיפה.

בהצלחה!

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...