יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

צלליות אפויות של מייבלין

רק עכשיו אני מתפנה סוף סוף לכתוב על הצללית האפויה שנשלחה אלי ממייבלין, כחלק מסדרת EYE STUDIO.
מדובר בצללית אפויה המורכבת משני גוונים (אני קיבלתי את Blue Earth), ומכילה פנינים שונות אשר אחראיות על הברק הפנינתי ההורס של הצללית. הצללית הספציפית שלי נראית אכן מעט כמו כדה"א (לפחות בצידו הימני), וארוזה באריזה פלסטיק עמידה וכבדה, שקופה בחלקה העליון ושחורה בתחתון. היתרון הגדול ביותר לטעמי הוא המדבקה ועליה הגוון שמשמשת כסילר ומבטיחה שאף אחת לא ניסתה את המוצר לפניך בחנות.

אני חייבת להודות שאני לא חובבת צלליות כחולות, בטח ובטח לא לשימוש עצמי, אך לטובת הסיקור התגברתי על עצמי ומרחתי את הצללית כאייליינר (על יבש, בעזרת מברשת דקיקה). העמידות היתה ממוצעת- שרדה חצי יום ללא פריימר מתחת, אך הגוון זכה להרבה מחמאות (איפרתי כלה באותו יום והיא ישר הבחינה בצבע והתלהבה).

כמו כל הצלליות האפויות קשה להוציא פיגמנט מהצללית ובהנחה פשוטה הצבע מתקבל דהוי בהשוואה לצללית עצמה, בהנחה רטובה הצבע מתקבל חי יותר וההברקה בולטת משמעותית (לצערי לא רואים את זה בתמונה)
 עם פלאש
ללא פלאש, מימין ביבש, משמאל ברטוב. עליון- חלק ימני בצללית, תחתון חלק שמאלי

והשורה הסופית? נחמד, לא יותר מזה, אם כי אני מעט סקרנית לנסות את ההצללית הברונזית (מספר 60), יש לי הרגשה שהיא תוכל להיות מדהימה כשימר וברונזר.

אציין גם כי מייבלין היא חלק מתאגיד לוריאל שנמצא עדין ברשימה השחורה של PETA בכל הקשור לניסויים בבע"ח. בקרוב אכתוב פוסט מעמיק בנושא.

להשיג בפארמים השונים תמורת 70 ש"ח לפני מבצעים

יום שישי, 28 באוקטובר 2011

ביוטי בלוגס



קבלו מקבץ של הפוסטים השווים מהביוטי בלוגס בשבועיים האחרונים:


בשקר החן והבל היופי, ישראלה בפוסט על חידושים ורכישות. אנחנו אוהבות גם כשאחרות מבזבזות :)

ב All My Hobbies גם Peacha עושה לנו שמח בעיניים עם הרכישות החדשות שלה.

ב-Beauty News לבנת על קולקציית Gareth Pugh המהממת של מאק.

בבלוג של תמי מרגלית תמי מרגלית משתפת אותנו בחוויות ובתמונות של הפקת בגדי חג לילדים – סוף הקיץ

ב - StarDust טל בהפקת אופנה חדשה של עדי סאסי ל - ADD.

בריסים ורסיסים קורין מביאה את השמש של אפריקה בברונזר של איב סאן לורן.

ביופי של בלוג, הרמוני בפוסט ציורי גוף מהממים, והפעם - גלגלי שיניים.
בבלוגיפור עדי נוגעת ומתרגשת בפוסט על סומק וצללית מהסדרה המינרלית של מאק.

ב - Makeup Addiction רות בפוסט לינקים מלאי השראה לסופ"ש, ואל תפספסו את איפור הוינטאג' בתמונה בפוסט....

ב - There is Beauty In All of us מרינה על ההכרות הראשונה עם המותג לה רוש פוזה, וגם סקירת מוצרים.

במעבדה מיכל על קולקציות החורף של Wrangler, LEE ו - Vans.

ב- האהבות הקטנות של החיים מעיין על קולקציית הלקים הניודיים החדשה של CHIC.

ב - Ksyu Style אוקסנה בפוסט מחווה לחתולה המפורסמת בעולם - Hello Kitty.

וב - Bbeauty המנומר משתלט, עם הבושם החדש של רוברטו קוואלי.


סופ"ש נפלא ושמח!

יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

עדי סאסי לADD

לפני יותר מחודש היה לי העונג לעבוד עם צוות מקסים ודוגמנית הורסת. את ההשראה קיבלנו, אחרי הרבה שוטטות אינטרנטית, מהפקה ישנה שנתלקנו בה במקרה ונראתה ממש תפורה על הדוגמנית שלנו- עדי סאסי מADD.
אני נהנית לעשות גם וגם, כך שהייתי אמונה גם על האיפור וגם על השיער, מעייף אבל כיף
הרבה זמן עבר מאז,ועדי הספיקה להמריא ליוון.
התוצאות של אותו יום צילום לפניכם, אשמח לתגובות:





Photographer: Liran Mor

Styling: Andrea Teitelman
Make Up & Hair: Tal Ben-Ari Yaalon
Model: Adi Sasi For "ADD"

יום שישי, 14 באוקטובר 2011

ביוטי בלוגס


מועדים לשמחה חברים!

אוסף פוסטים שווים מהביוטי בלוג'ס מהשבועיים האחרונים  - פוסטים שמחים וצבעוניים, כיאה לתקופת החגים:


ב - Shopaholic! on a budget ליאור בלק אדום סתווי חדש של ESSIE.

בבלוג למראה זוהר! שרון מביאה למכורות האיפור שבינינוו מדריך לשופינג ברודוס.
בשקר החן והבל היופי, ישראלה מופתעת לטובה ממוצרי איפור חדשים של קרליין - מסקרה, שפתון ועפרון עיניים.

ב All My Hobbies  מביאה לנו Peacha לק סגול של גולדן רוז, רגע לפני שהיא יוצאת לחופשה.

ב-Beauty News לבנת מפרגנת לספר האיפור החדש של ירין שחף.

בבלוג של תמי מרגלית תמי מספרת על עבודתה עם דיילות ועל הדרך ממליצה על מותג האיפור Bcosmic

ב - StarDust טל מתפעלת מהמייקאפ דיור פוראבר, של דיור...

ב- Tuli's Nails תולי נותנת הצצה קטנה לכמה ממוצרי הדגל של בורז'ואה, רגע לפני שהיא יוצאת לחופשה...

בריסים ורסיסים קורין באיפור עיניים ירוק, וטכניקה פשוטה לטשטוש צלליות.

ביופי של בלוג, הרמוני יוצאת מהקופסא עם ציורי גוף מדליקים.

בבלוגיפור עדי באיפור של סתיו, ומסקרה חדשה של מייבלין.

ב - Makeup Addiction רות בתמונות של איפור עיניים מעושן בגוונים שונים, מהמגזין S MODA.

ב - There is Beauty In All of us מרינה על שגרת האיפור והטיפוח שלה בחופשה האחרונה.

במעבדה מיכל על צרכנות מוסרית במוצרי איפור וקוסמטיקה.

ב - Ksyu Style אוקסנה בפוסט מלא ממתקים משאנל שעושים לנו חשק...

וב - Bbeauty על העיר בורוד. גם ת"א שלנו הוארה בורוד כאות הזדהות עם חודש המודעות לסרטן השד.


בברכת מועדים לשמחה, ובציפיה לחדשות ובשורות טובות השבוע, יחד עם כל עם ישראל!

יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

CK1 SHOCK

די מזמן קיבלתי את הבושם החדש של קלווין קליין, הידוע כCK ONE SHOCK ונצפה על לוחות ענק לאורך איילון, אבל רק עכשיו אני מתפנה סוף סוף לכתוב עליו.

למי שמכיר (יש מישהו שלא מכיר) את הCK1 צפויה כאן הפתעה, כי בניגוד למתבקש מהשם פה מדובר בשני בשמים- אחד לו ואחד לה (אולי מפה ה"שוק"?) המיועד לפי חברת היח"צ לנשים וגברים ש"הולכים עד הקצה". ומה זה אומר? בחברה טוענים שאת ההשראה לבושם שאב המעצב מזירת המועדונים עם הדופק המוגבר, הזיעה, התשוקה, המרדנות והחופש, אבל איכשהו לי עיצוב הבקבוק הזכיר פלאסק (למד איתי בחור בתיכון, שמאז הספיק לחזור בתשובה, שהיה מגיע עם כזה לביה"ס באופן קבוע ומעביר את היום בשכרות קלה), כנראה כי התרגלתי שבקבוקי בשמים הם שקופים, והכיתוב הורוד על פני  הרקע הלבן של הבקבוק שידר לי הרבה יותר מדי חמידות וילדותיות והרבה פחות מדי סקס ומרדנות.
כוונת המשורר, אגב, היתה ליצור קונוטציה לגרפיטי והכיתוב הורוד היה צריך להזכיר לי כיתוב עם שפתון על מראה.
הבושם מגיע עם פקק, כאשר המשאבה בנפרד, מה שמאפשר, במידה ולא מאבדים את הפקק, לטייל עם הבושם מבלי לחשוש מתאונות.

אבל מיתוג ואריזה פחות רלוונטים בעיניי כשמדובר בבושם על כן אני אתמקד בעיקר- הריח
הבושם מוגדר כבושם  פירותי-פרחוני שמורכב מפרחי תשוקה, פאוני, פרחי POPPY , ניחוח שוקולד , אוכמניות  , נרקיסים ויסמין, אמבר, וניל, פצ'ולי, ומאסק.

בהרחה ראשונה הרחתי משהו מעט חמצמץ ופירותי, שזה הניחוח המועדף עלי. אבל עם הזמן הניחוח מתעדן ומתמתק (ממש בן יהודה נהייתי עם כל חידושי/עיוותי השפה בפוסט הזה), ובהרחה שניה ושלישית אפילו נדמה לי שהצלחתי לזהות ניחוח שוקולדי קל (שוקולד חלב לתוהים, לא מריר). אחרי שתי דקות הניחוח כבר מתקתק לחלוטין ונוכחות הוניל הרבה יותר מודגשת.

הסתובבתי עם הניחוח החדש למשך מספר ימים וקיבלתי תגובות אוהדות ביותר, וחברה שהיתה אצלי בכלל התלהבה מהניחוח המתקתק (זו אותה אחת מהפוסט הקודם, זו שלא אוהבת ריחות של פרחים כי זה מזכיר לה מטהרי אוויר)

סה"כ ניחוח נעים, יומ-יומי, שאינו מכביד על האף, והמתיקות שבו הופכת אותו הולם גם לצעירות יותר. אצלי הוא בהחלט מקבל מקום על השידה

יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

DIOR FOREVER

הרשו לי להציג בפניכם את אהבתי החדשה. נפגשנו במקרה מבחינתי, אבל לאחר תכנון מעמיק מצידו, זו לא היתה אהבה ממבט ראשון, שכן ממבט ראשון הוא נראה סתם עוד אחד, אבל ברגע שהוא נפתח אלי- ידעתי! מצאתי את האחד...
ולאחר ההקדמה הדרמטית דעו שאינני מדברת על אהבה בשר ודם כי אם על המייק אפ החדש של DIOR העונה לשם היומרני (ומתברר שמוצדק) FOREVER.

כבר סיפרתי בפוסט הקודם, על הבושם החדש של DIOR, כמה יצאתי מבסוטית מההשקה בגלל הקטע הירוק, אבל בהקשר ההוא הקרדיט הגיע למשרד היח"צ, וכעת הקרדיט מגיע לDIOR עצמם, שיצרו את המייק אפ החדש עבור בחורות כמוני: בחורות שאוהבות איפור אבל לא אוהבות להראות ולהרגיש מאופרות.

המייק אפ מיועד להרגיש כעור שני, ובחברה מספרים כי הם פיתחו תמצית ייחודית שמזהה צרכים ייחודיים בעור ומתקנת אותם בזמן המריחה ולאחריה. וכי המרקם המתקבל הוא מאט ובה בעת לחותי. יותר מזה, בDIOR טוענים כי המייק אפ אף מעודד התחדשות של תאי עור, מה שאומר שממריחה למריחה העור יראה טוב יותר.
עוד ביתרונות הוא מקדם הגנה SPF25+++ כאשר מסתבר שכל פלוס מסמל עמידות כנגד משהו אחר (זיעה, מים וכו').

את התיאורים המרהיבים של האריזה אני אחסוך מכם, שכן אני לא רואה בה ייחוד מאריזות של מייק אפים אחרים, אציין כי הבקבוק הוא מזכוכית, יש משאבה שמוציאה כמות מדודה (פלוס רציני) והתכולה, כמו רוב המייק אפים, 30 מ"ל, ומגיעה בהיצע גוונים רחב למדי.

את קמפיין המייק אפ מובילה נטלי פורטמן היפהפיה שלדעת החבר'ה בDIOR היא הבחירה המושלמת להשקת המייק אפ המושלם בהיותה כה מושלמת בעצמה ;)


בהשקה ערכו לנו התאמה אישית כך שכל אחת קיבלה את הגוון המדויק עבורה, ואני חזרתי הביתה עם מספר 20, הנחתי אותו על שידת האיפור וביקשתי סליחה מהמייק אפ הקבוע שלי (ליקוויד ליפט 2 של MUFE) על הבגידה קצרת המועד, כמו שחשבתי אז.
בדיעבד עברו מאז כמה שבועות והMUFE נשאר מיותם, שולח אלי מבטים עצובים כל בוקר בעת שאני וDIOR מתמרחים לנו. המייק אפ הזה פשוט טוב. לכיסוי קליל מאד אני מורחת אותו עם האצבעות, וכשאני רוצה כיסוי טוב יותר אני פונה למברשת מייק אפ שטוחה. הוא לא כבד, הוא לא בולט, הגוון ממש מדויק והבאסה היחידית שלי היא שמקדם ההגנה גורם לפנים שלי להראות לבנות בטירוף בפלאש (אבל ככה זה עם כל מייק אפ שמכיל מקדמי הגנה שכן הם לרוב מתפקדים כמחזירי אור)
בחברה טוענים שהוא מחזיק 12 שעות, אבל לפחות עלי הוא שורד קצת פחות טוב.
את המצח הלא מאופר שלי זכיתן לראות בפוסט על האילומינייטור ואני מעלה לכן עכשיו תמונה של המצח לאחר מריחת המייק אפ כדי שתוכלו לבחון מקרוב

ולמרות שיש לי רתיעה מכך, גם תמונת פנים מלאה (אין מה לעשות, לא כולם יכולים להיות פוטוגנים). אתו יכולות לראות שוב גם את המסקרה של שאנל. הצבע קצת התעוות בגלל הפלאש, אבל עדין אפשר לראות שהמייק אפ יושב יופי ומכסה מבלי להראות נוכח. התמונה ללא סומק (ולפני שהסתרקתי, עמכן הסליחה)



יחד עם הגירסא הנוזלית, יצאה למייק אפ גם גירסת קומפקט, אבל אני לא מחובבות הקומפקט (מייק אפ-פודרה דחוס), כך שלא נרשמה התלהבות מצידי.
השום בהקשר הזה הוא בשני דברים: א. חשיבה ירוקה של DIOR שדאגו לכך שאת המייק אפ ניתן לקנות גם בגירסת מילוי מה שחוסך ללקוחה במחיר, ולכדור הארץ בזבל (הקופסה נשארת ולא נזרקת כל פעם שהמייק אפ נגמר), וב. בספוגית המדליקה שמגיעה עם המייק אפ, שבניגוד לספוגיות שבד"כ מגיעות עם מוצרי איפור דווקא ממש שווה, כאשר צד אחד שלה הוא ספוג רגיל והצד השני הוא מעין ספוג שעיר שמונח מראה מקומח.

גם בגירסא הזו המייק אפ מאד לחותי (שזה הישג מרשים כשמדובר במייק אפ פודרה), ונהנה מאותו מקדם הגנה כמו של אחיו הנוזלי והחתיך.
את המייק אפ הזה ניסיתי רק בהשקה עצמה ולאחר מריחת המייק אפ הנוזלי, כך שהכיסוי שהוא נתן נראה לי כבד מדי לטעמי (אבל אני מחובבות הכיסוי הקליל גם ככה), לשימוש בפני עצמו ולא מעל מייק אפ לטעמי.לחובבות הז'אנר.

מזכירה שוב כי החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח, ואנחנו מעודדות חברות כאלה.

יום שישי, 7 באוקטובר 2011

chanel inimitable mascara

כבר הרבה זמן אני מחכה שיתפנה לי זמן לכתוב על המסקרה הזו, ונראה שהגיע הזמן. קיבלתי את המסקרה במתנה, היות ועליתי בהגרלה שערכה אורית אשקלון בבלוג שלה.
כמו שאתן יכולות לראות, האריזה נראית מאד פשוטה ואלגנטית (מהזן שצועק OLD MONEY), כשהסמל של בית אופנת העילית, שאנל, מופיע רק בקצה הפקק.
אצלי הפס הוא כסוף ולא זהוב, השאר זהה
המברשת סיליקונית, כאשר הזיזים נעשים קצרים יותר ככל שמתקרבים לקצה המסקרה (מה שמאד נוח אם מנסים להגיע לריסים קצרים כמו למשל לריסים התחתונים), והמסקרה מגיעה בארבעה צבעים: שחור, אותו ניסיתי, חציל, חום וסגול.

בשאנל טוענים שהפורמולה הייחודית מאריכה, מפרידה, מעבה ומעגלת. נשמע מושלם. ובפועל? היות והריסים שלי מלכתחילה ארוכים מאד אני לא ממש יכולה להעיד על כך, אבל לפי התמונות הם נראים ארוכים יותר. גם לגבי עיגול, לשמחתי אני לא ממש קהל היעד, אבל פה דוקא לא ראיתי הבדל ממשי.אני יכולה להעיד שהיא בהחלט מפרידה ולא גושישית, ואפילו מעט מעבה (אם כי מעבה ומפרידה נשמע לי סוג של אוקסימורון).
 au natural
ממוסקרת
החיסרון הגדול שלה הוא הקושי בהסרתה, לא משנה גם מסיר איפור אבזבז לפני השינה אתעורר בבוקר עם לוק הרוקיסטית  הכבדה, עם המון שחור תחת העיניים. ובאותה עת היא גם לא מאד עמידה ומותירה סימנים על הכרית ועל פניי לאחר שנ"צ, מה שקצת אכזב אותי.

עוד נושא חשוב ביותר הינו מדיניות ניסויים בבע"ח, ואני שמחה ליידע אתכן שבשאנל מכבדים את זכותם של בעלי החיים לא להתאפר, והחברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח במוצריה. מוזמנות לקרוא כאן את התשובה הרשמית של שאנל לסוגיית הניסויים בבע"ח

סה"כ? מסקרה טובה, אבל מהכרותי עם המחירים של שאנל, יש חלופות טובות במחירים שפויים יוצר

יום שני, 3 באוקטובר 2011

DIOR

לפני כשבוע וחצי הוזמנתי להשקה של חברת DIOR לרגל יציאת בושם חדש וקולקציית איפור סתו-חורף 2011-2012. ההשקה התקיימה בחדר ההדרכה במשרדי החברה בתל-אביב שמעוצב ממש כמו חנות בוטיק למוצרי DIOR. לאחר מעט נשנושים הוזמנו להכנס לחדר שם הוקרן בפנינו סרטון הפרסומת ההורס של הבושם החדש J'adore Eau De Toilet.


אם גם אתן מעט מבולבלות כעת, אתן בחברה טובה, וסביר להניח שכמוני לא ידעת שJ'adore הינו שמם של חמישה בשמים בבקבוקים פחות או יותר זהים בעיצוב של אמפורה (כד חרס עתיק). עיצוב הבושם החדש  דק יותר אך שומר על הקימורים של הבקבוק המקורי, קימורים שמזכירים צללית של אשה. פקק הבקבוק מושפע מהטבעות הרבות שסביב צווארן של נשות שבט המסאי, הידועות גם כארוכות הצוואר.
אמפורה
הבושם החדש מכיל  תמציות פירות הדר רעננים עם דגש על המנדרינה הצהובה , ורד מדמשק, ילנג-ילנג, יסמין סמבק ופריחת תפוז טוניסאי  עם ניחוח עצי (שאין לי מושג מה זה אומר) ורמיזה של וניל (שלשמחתי לא מורגש, אני שונאת את המתיקות של הוניל). השוס האמיתי הוא הנרולי, שזה בעצם שמה של פריחת התפוז הטוניסאית שהזכרתי קודם,  וכמו בכל דבר בחיים יוקרתו באה מהיותו קשה להשגה. הפריחה קצרת מועד- כשבועיים בלבד, ויש לקטוף את הפרחים ידנית כאשר נדרשת כמות עצומה של פרחים כדי לזקק את התמצית.


ואיך הריח? פרחוני וקליל, קצת חמצמץ, ומאד עשיר. האמת שמאז שקיבלתי אותו יתר הבשמים נזנחו בצד והוא הפך לקבוע שלי. חברה שלי, לעומת זאת, שמכורה לJ'adore המקורי, התאכזבה מהריח וטענה שהפרחוניות מזכירה לה מטהר אוויר. מסתבר שבאמת לא ניתן להתווכח על ריח...


אני חייבת לחזור לפרסומת ההורסת של הבושם, שצולמה באולם המראות בארמון ורסאי, אחד המקומות האהובים עלי בעולם, ומשלבת בתוכה לא רק את הפרזנטורית של דיור, שרליז' תורן ההורסת, אלא גם מקבץ מרשים של כוכבות עבר דוגמת גרייס קלי, מרלן דיטריך ומרלין מונרו. ואיך הקימו בדיור את כל הדיוות לתחייה? השתמשו בטכנולוגיה מאד מושקעת ובעצם הדביקו את פניהן של הכוכבות לגופן של דוגמניות, כאשר הכוכבות לקוחות מצילומים ישנים (כך למשל כשתראו את מרלין מונרו אוחזת בבושם החדש ולוחשת DIOR, במציאות היא אחזה מוצר אחר של החברה).


אגב למי שזוכרת לא מזמן בית האופנה של דיור נסחף לתוך שערוריה כאשר מעצב הבית, ג'ון גליאנו, פלט כמה הערות לא ממש יפות על יהודים. בדיור מיהרו לפטר את המעצב הסורר, והשמועות אומרות בקרוב יקבל את התפקיד מארק ג'ייקובס המוכשר.


ומילה אחרונה לסיום, אני חייבת לשבח את משרד היח"צ שבניגוד לרוב ההפקות בהן נכחתי, לא ציידו אותנו בדפי מידע מודפסים אלא בדיסק ובו כל המידע מההשקה, ובכך חסכו בנייר. אנחנו אוהבות עסקים ירוקים :)
אירעה שגיאה בגאדג'ט זה
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...